Nee. Ik vrees niet dat mijn universum zal bezwijken onder het aantal abberaten.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:21 schreef Gellius het volgende:
Vrees je nooit dat je universum zal bezwijken onder het aantal abberaten, JAM? Ik bedoel, er moet toch ergens een ideale verhouding, een gulden snede bestaan.
Een scherp waarnemer, JAM, en dat ben je. Dat van die glimlach daar, op dat moment, is zelfs mij ontgaan; maar nu je het zo zegt, kijk ik er niet van op.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:07 schreef JAM het volgende:
[..]
Dat iedereen die arme Ringo weer negeert. Ik kan dit bevestigen. Hij waarschijnlijk volledig ontwetend zijnde van de volgende feitelijkheid zag ik hem met een grote glimlach, een wonderlijk grote glimlach, niet lang na zes uur, door de Prinsestraat fietsen.
Ik bedoel, hoe komt zo'n pot erop om mij in de eerste persoon enkelvoud aan te spreken? "U ('jij'quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:59 schreef Gellius het volgende:
Wie moet die "ik" in het stickertje "Ik kies bewust" op mijn pot pindakaas eigenlijk verbeelden?
Tot het bittere einde!quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:27 schreef Gellius het volgende:
Dit doen ze om ons te breken, Z. Hou vol!
quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:34 schreef Gellius het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
[text-only: plaatje van Van Speijk]
quote:Recordbedrag voor jas zeeheld Van Speijk
Het stukje textiel ging voor 6.250 euro onder de hamer, bijna twintig keer meer dan de geschatte waarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |