abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87630719
Oh ja, daar had ik nog nooit bij stilgestaan. Ik zie een markt voor 3D-brilletjes op sterkte.
pi_87630822
Ik vind collega's op borrels vaak zo erg tegenvallen. Professioneel gezien respecteer ik ze maar in real live zijn het heel rare en vervelende kwasten. Ik schuw de borrels niet maar bezoek ze met mate.
Aldus.
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:58:02 #178
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_87631293
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:59 schreef Gellius het volgende:
Wie moet die "ik" in het stickertje "Ik kies bewust" op mijn pot pindakaas eigenlijk verbeelden?
Laat het de Keuringsdienst van Waarde uitzoeken. :)
pi_87632462
Wij hebben niet eens personeelsborrels.
pi_87633499
Zowel Baboon als Zodiakk liepen er nog heel kwiek bij. Met Baboon ging het "uitstekend!" en met Zodiakk "prima!".
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:23:36 #181
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_87636161
Laatst heb ik iemand een beetje op de stang gejaagd omdat ik graag wilde dat hij in een korte film van mijn hand een homoseksuele prostituee die alleen seks heeft met gehandicapten zou spelen. Hij weigerde dat en om hem te overtuigen heb ik toen gezegd: 'Het is discriminerend, het is afschuwelijk overdreven en totaal smakeloos. Die rol is je op het lijf geschreven.' Hij zei dat het hem speet dat hij zo'n indruk om mensen maakte en dat'ie eigenlijk een hele lieve jongen was. Wat kan een mens ouwehoeren he.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_87636293
Wandelend met het adelaarsjong door het Vondelpark heb ik ook heel wat dravers gezien. Doch geen IR of Zodiakk. Tenminste, ik heb geen collectieve uitingen van ontzag bij het publiek bespeurd, en dat zou je toch wel verwachten, dan.
pi_87637138
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:23 schreef JAM het volgende:
Laatst heb ik iemand een beetje op de stang gejaagd omdat ik graag wilde dat hij in een korte film van mijn hand een homoseksuele prostituee die alleen seks heeft met gehandicapten zou spelen. Hij weigerde dat en om hem te overtuigen heb ik toen gezegd: 'Het is discriminerend, het is afschuwelijk overdreven en totaal smakeloos. Die rol is je op het lijf geschreven.' Hij zei dat het hem speet dat hij zo'n indruk om mensen maakte en dat'ie eigenlijk een hele lieve jongen was. Wat kan een mens ouwehoeren he.
Ik vind het echt vreselijk irritant dat elke tv-serie tegenwoordig een stel excuusflikkers erin moet hebben zodat ik telkens een stuk moet skippen. Wees origineel en ga niet mee met die smerige modetrend
  zondag 17 oktober 2010 @ 17:26:02 #184
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_87638060
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:04 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Zowel Baboon als Zodiakk liepen er nog heel kwiek bij. Met Baboon ging het "uitstekend!" en met Zodiakk "prima!".
Ja, hartelijk dank voor de steun! (ik kwam een halve km later een vriend van zodiakk tegen met wie ik nog gestudeerd heb, dus ik heb hem maar hartelijk gegroet)

Mijn keus om een beschaafd tempo te lopen ipv me uit te sloven en halverwege kapot te gaan pakte heel goed uit, volgens mij heb ik de 2e helft iets sneller gelopen dan de eerste. Had nog wel over, maar kon mezelf ook niet motiveren om echt te gaan printen (lees: het voelde heel fijn om een keer zónder pijn te lopen). Alleen in het stadion heb ik nog een sprintje getrokken. Eindtijd: 1.48.16, en daar ben ik gezien de kwiekheid waarmee ik het gelopen heb niet ontevreden mee.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 17 oktober 2010 @ 17:29:11 #185
37950 JAM
pi_87638166
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:55 schreef beeer het volgende:

[..]

Ik vind het echt vreselijk irritant dat elke tv-serie tegenwoordig een stel excuusflikkers erin moet hebben zodat ik telkens een stuk moet skippen. Wees origineel en ga niet mee met die smerige modetrend
Er is een groot verschil tussen een excuusflikker zoals die smerige modetrend dat voorstelt en een homoseksuele prostituee die het uitsluitend met gehandicapten doet, beeer. Ik hoop dat je dat met me eens bent.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_87639778
Vrees je nooit dat je universum zal bezwijken onder het aantal abberaten, JAM? Ik bedoel, er moet toch ergens een ideale verhouding, een gulden snede bestaan.
pi_87639796
O, en foto's, Batuwu.
pi_87640772
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 17:26 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ja, hartelijk dank voor de steun! (ik kwam een halve km later een vriend van zodiakk tegen met wie ik nog gestudeerd heb, dus ik heb hem maar hartelijk gegroet)

Mijn keus om een beschaafd tempo te lopen ipv me uit te sloven en halverwege kapot te gaan pakte heel goed uit, volgens mij heb ik de 2e helft iets sneller gelopen dan de eerste. Had nog wel over, maar kon mezelf ook niet motiveren om echt te gaan printen (lees: het voelde heel fijn om een keer zónder pijn te lopen). Alleen in het stadion heb ik nog een sprintje getrokken. Eindtijd: 1.48.16, en daar ben ik gezien de kwiekheid waarmee ik het gelopen heb niet ontevreden mee.
Goeie tijd! Ik heb 1.56.45 gelopen. Langzamer dan mijn streeftijd van 1.55.00, maar ik ben toch dik tevreden: er zat gewoon niet meer in. Vooral de laatste twee kilometers had ik het behoorlijk zwaar, dat was het echt doorbijten. Verder viel me op dat het erg druk was, dat de verzorgingsposten gevaarlijke loopzones zijn, dat sommige mensen echt in het verkeerde startvak beginnen en dat het een magistraal mooie dag was. Ik heb daar 18 kilometer van kunnen genieten. Toen moest ik een tunnelbak in en uit lopen en had ik fysiek ineens wat jasjes uitgedaan en zag ik het ballonnetje van 1.55 steeds verder uit het zicht verdwijnen...
pi_87640809
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:04 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Tof dat je er stond!
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:03:27 #190
11923 I.R.Baboon
pi_87641127
Netjes hoor zoodje, je hebt iig alles gegeven, en van SL hadden we toch niet aan streeftijden mogen denken.

Mijn loopgezel (die dan wel tijdelijk gestopt was met roken maar toch minder z'n best had gedaan) liep z'n eerste race ooit en was 5 minuten sneller, en zei dat ie tijdens het lopen alleen maar gedacht had 'zo'n halve marathon is wel voor mietjes' en dat ie twijfelde of ie komend jaar in wenen of in jeruzalem (voor beide werden gisteren folders uitgedeeld) zou gaan lopen, of maar gewoon allebei.

Maar goed, na afloop was ik in elk geval beter in 'de chip uit de veters halen'.
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:11:08 #191
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_87641331
Dat was een mooie zondag in aangenaam gezelschap.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_87641432
Hoe laat passeerden jullie nu het Vondelpark, jongelui?
pi_87641663
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:22 schreef Gellius het volgende:
O, en foto's, Batuwu.
Ik stond tegen de zon in te kijken en had onze LPT-helden dan ook pas in de gaten toen ze me al bijna gepasseerd waren. Sterker nog, Zodiakk had mij eerder gezien dan ik hem.
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_87641761
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:52 schreef zodiakk het volgende:
Goeie tijd! Ik heb 1.56.45 gelopen. Langzamer dan mijn streeftijd van 1.55.00, maar ik ben toch dik tevreden: er zat gewoon niet meer in.
Ik zou denken dat je gerust wat van je tijd af kunt trekken omdat het af en toe echt filelopen moet zijn geweest. Of heb je daar geen last van?
pi_87642262
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:25 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:

[..]

Ik zou denken dat je gerust wat van je tijd af kunt trekken omdat het af en toe echt filelopen moet zijn geweest. Of heb je daar geen last van?
Het was niet zo erg als filelopen, maar vooral bij versmallingen zat je soms wel een beetje vast achter langzamere lopers.
pi_87642309
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:14 schreef Gellius het volgende:
Hoe laat passeerden jullie nu het Vondelpark, jongelui?
We hebben het Vondelpark niet gepasseerd: we zijn er doorheen gelopen! Ik zat toen al in mijn eigen wereld, maar het moet zo rond half vier earth time zijn geweest.
pi_87642318
Verder viel het me op dat marathonlopen een puur blanke aangelegenheid is (ik heb welgeteld 1 neger gezien), dat sommigen al na tien kilometer woest hoestend voorbij kwamen en dat de lopers erg beleefd waren. Ze zeiden keurig dankjewel als ze een bekertje water kregen en probeerden de lege bekertjes netjes in de afvalbakken te gooien. En twee jongetjes merkten op: "Als ik later groot ben, ga ik nooit marathons lopen."
  zondag 17 oktober 2010 @ 20:30:07 #198
11923 I.R.Baboon
pi_87644502
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:42 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Verder viel het me op dat marathonlopen een puur blanke aangelegenheid is (ik heb welgeteld 1 neger gezien), dat sommigen al na tien kilometer woest hoestend voorbij kwamen en dat de lopers erg beleefd waren. Ze zeiden keurig dankjewel als ze een bekertje water kregen en probeerden de lege bekertjes netjes in de afvalbakken te gooien. En twee jongetjes merkten op: "Als ik later groot ben, ga ik nooit marathons lopen."
Ja, je ziet ook altijd mensen die netjes de dweilorkesten bedanken. Ik haalde een neger in (2x) zelfs, van wie andere lopers zeiden dat het edgar davids was. Hij liep wel wat onrustig, maar toch lijkt het me onwaarschijnlijk. Over een feit dat het een neger was bestaat er minder twijfel.
pi_87644673
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:42 schreef zodiakk het volgende:

[..]

We hebben het Vondelpark niet gepasseerd: we zijn er doorheen gelopen!
Wijsneus!
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:07:51 #200
37950 JAM
pi_87646648
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:11 schreef Ringo het volgende:
Dat was een mooie zondag in aangenaam gezelschap.
Dat iedereen die arme Ringo weer negeert. Ik kan dit bevestigen. Hij waarschijnlijk volledig ontwetend zijnde van de volgende feitelijkheid zag ik hem met een grote glimlach, een wonderlijk grote glimlach, niet lang na zes uur, door de Prinsestraat fietsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')