Nou, niet zozeer dat jij kookt en dwerg niet. Dat zoeken jullie maar lekker met zijn tweeën uit. Maar dat je het als een ideaal presenteert, is wel een min, ja.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:12 schreef Lienekien het volgende:
Ik begrijp dat dit bij broer een grote min is op de emancipatieschaal.
Feminisme waarbij de vrouw zich niet in het door radicale feministen opgedrongen keurslijf van ongeschoren oksels en verbrandde bh's laat dwingen, maar naar eigen aard bepaald wat ze wil.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Feminisme met dampende aardappelen op tafel als de man thuiskomt.
Ok, je neemt het dus veulste serieus.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:26 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, niet zozeer dat jij kookt en dwerg niet. Dat zoeken jullie maar lekker met zijn tweeën uit. Maar dat je het als een ideaal presenteert, is wel een min, ja.
Maar dat vind ik dus een flauwekulbeeld van feminisme.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Feminisme waarbij de vrouw zich niet in het door radicale feministen opgedrongen keurslijf van ongeschoren oksels en verbrandde bh's laat dwingen, maar naar eigen aard bepaald wat ze wil.
Heel goed. Maar laat Dresselhuys dat maar niet horen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar dat vind ik dus een flauwekulbeeld van feminisme.
De mijnwerkertjes worden één voor één gered, Yuri heeft toch weer met z'n gok in 't poeier gehangen, Antonie ligt tevreden onder de grond, mijn broer zit in Istanbul en Beau wil ongelofelijk veel seks (lees ik net op nu.nl). Dus wie weet.quote:
Ja, mijn moeder viert binnenkort haar uitgestelde verjaardag. Iemand nog een goed cadeau-idee voor een vrouw van 59?quote:
Hé, ik begón met vragen of het sarcasme was...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:45 schreef Lienekien het volgende:
Ok, je neemt het dus veulste serieus.
Helaas: "Ojee er is geen buurtchef actief in jouw buurt."quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:35 schreef Frollo het volgende:
Nou broer, mijn vrouw heeft zich gisteravond aangemeld bij Tweetjemee, dus wie weet kom je binnenkort aanschuiven!
Ja. Wel vegetarisch en cholesterol-arm.quote:
Borende buurman irritanter dan verkeerslawaaiquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:47 schreef broer het volgende:
Het huis boven mij is vandaag verkocht en nu zijn er mensen aan het klussen. Godver!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |