Behalve dan Bartjebart en TheVulturequote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
is er nu nog maar 1 maffia over
D. als je goed heb opgelet, hebben ze alle newbies de rol: dorpsbewoner gegeven
Dat idee heb ik overwogen, maar da's me te voor de hand liggendquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
die hebben toch eens meer meegedaan ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Behalve dan Bartjebart en TheVulture.
Nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
hoe kan ik mijn onschuld bewijzen
Ja sure. Als we ons niet laten omkopen door mafia beslissen we wel zelf eventjes dat alle newbies dorp moeten zijn. Wil je alsjeblieft eens even ophouden met dat achterlijke gedoe steeds? Ga 't spel lekker spelen, maar betrek SG en mij er niet bij op zo'n manier.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
is er nu nog maar 1 maffia over
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die hebben toch eens meer meegedaan ?
Die koffiesite is corrupt zeg ik je CORRUPT!!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja sure. Als we ons niet laten omkopen door mafia beslissen we wel zelf eventjes dat alle newbies dorp moeten zijn. Wil je alsjeblieft eens even ophouden met dat achterlijke gedoe steeds? Ga 't spel lekker spelen, maar betrek SG en mij er niet bij op zo'n manier.
Iedereen die koffie drinkt deugt nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die koffiesite is corrupt zeg ik je CORRUPT!!
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja sure. Als we ons niet laten omkopen door mafia beslissen we wel zelf eventjes dat alle newbies dorp moeten zijn. Wil je alsjeblieft eens even ophouden met dat achterlijke gedoe steeds? Ga 't spel lekker spelen, maar betrek SG en mij er niet bij op zo'n manier.
Doe dat lekker over iemand anders rug. Ik moet je nu steeds 100 keer tegenspreken omdat er idioten zijn die je nog geloven ook, en daar heb ik weinig behoefte aan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OMG voel je je aangevallenDamn ga slapen ofzo
Zo bedoel ik het helemaal niet. Ik zeg het alleen maar om me eigen te redden
Wat denk dat ik aan het doen benHet spel aan het spelen
Triest gedoe
Ik vraag alleen maar of er nog maar 1 maffia over isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Doe dat lekker over iemand anders rug. Ik moet je nu steeds 100 keer tegenspreken omdat er idioten zijn die je nog geloven ook, en daar heb ik weinig behoefte aan.
In de coffeeshopquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet nog geen eens hoe jullie de rollen toe bedelen
dat heb ik noiet gelezen neequote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ibn de coffeeshop
je moet wel teruglezen hoor
Ik ben te lui om de search te gaan gebruiken, maar de search in mijn hoofd zegt me dat het niet de eerste keer was waardoor ik er nu iets over zeg. En dat heb ik gedaan dus ik ben er verder klaar mee.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vraag alleen maar of er nog maar 1 maffia over is
En het viel me gewoon op dat alle newbies, dorpsbewoners warenTot nu toe
(ik dacht dat The Vultue en Bartjebart voor de tweede keer meespeelde)
Ik beschuldig jullie nergensIk weet nog geen eens hoe jullie de rollen toe bedelen
Ik hoor het nu voor de eerste keer van D.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben te lui om de search te gaan gebruiken, maar de search in mijn hoofd zegt me dat het niet de eerste keer was waardoor ik er nu iets over zeg. En dat heb ik gedaan dus ik ben er verder klaar mee.
Daar heb ik het niet over. En deze kip zal nu elders de gefrustreerde uit gaan hangen (quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoor het nu voor de eerste keer van D.
Geen idee wat de coffeshop isMaar het zal wel
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. En deze kip zal nu elders de gefrustreerde uit gaan hangen () tschüs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |