Nu denkt heel Fok dat ik een junk benquote:
Facebook is veel populairder. Is youtube daar ook geblokt zoals op mijn werk?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ja of een slapperd
Gek trouwens hier. Facebook wel geblockt op internet, Twitter en Fok niet?
*kuch* proxy *kuch*quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ja of een slapperd
Nopequote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Facebook is veel populairder. Is youtube daar ook geblokt zoals op mijn werk?
Jaquote:
Mijn tweede dag begon goed: was een kwartier eerder hier dan gister.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:40 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vandaag 2e stagedag, hopelijk gaat die net zo goed als de eerste
Bij ons alleen Hyves voor zover ik ontdekt heb, rest kan ik wel bij.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ja of een slapperd
zo das flink geld zegquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:43 schreef Isabeau het volgende:
We zaten er aan te denken om naar de Walibi World Fright Nights te gaan, maar dan moet je entree betalen voor Walibi World (28 euro) en per haunted house is het dan 4 euro (en als je naar alle 3 wilt dus 12 euro...). Dan ben je voor entree al 40 euro kwijt pp
Ben al geheel verhuisd en mis m'n oude kamer geen cent.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:42 schreef DarkElf het volgende:
Hoi Steer, ga je dit weekend echt verhuizen?
En ik wilde m'n neefje meenemen, dat was dan dus al 120 euro entreequote:
Oh ok!, sorry dacht dat je dit weekend over ging.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben al geheel verhuisd en mis m'n oude kamer geen cent.Hoewel ik daar dus aanvankelijk lastig afstand van deed.
leuk idee, maar echt heel erg belachelijk veel geld... 120 euro..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik wilde m'n neefje meenemen, dat was dan dus al 120 euro entree
Dan nog de reis en wat eten in het park. Jee, dagje uit....bijna 200 euroquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:46 schreef DarkElf het volgende:
leuk idee, maar echt heel erg belachelijk veel geld... 120 euro..
Geen idee! Ik ben 3 jaar geleden ook met dat neefje geweest (met z'n tweetjes, was een ontzettend leuke dag/avond) en toen was alles gratis. Die extra dingen dus.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom moet je nog eens 4 euro neerleggen voor een attractie?
http://www.walibiworldhalloween.nl/Tickets/quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom moet je nog eens 4 euro neerleggen voor een attractie?
Dus was je nu te vroeg? of was je gisteren te laat?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn tweede dag begon goed: was een kwartier eerder hier dan gister.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |