squirten dusquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet? Ik moet altijd enorm pissen na een hoogtepunt
Ik zeik ook zonder een hoogtepunt te hebben gehad.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
squirten dus
|k moet ook altijd enorm zeiken erna. en mijn collega ook vertelde ze me.
ja man, waarom eerst een hoogtepunt faken als je ze ook zo onder kan pissen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zeik ook zonder een hoogtepunt te hebben gehad.
quote:
Nou...zet PDG13 maar op funda danquote:
even over MOH dan, vind je die beterder dan mw2? Mooier? vrijere gameplay?quote:
Nee, MW2 is leukerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
even over MOH dan, vind je die beterder dan mw2? Mooier? vrijere gameplay?
eens.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, MW2 is leuker
maar dat gezeik op MOH is overdreven, je kan je er best goed mee vermaken
Net als dat je gaat zeiken dat je Golf een kutauto is ten opzichte van een Ferrari
Nee.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:33 schreef bleiblei het volgende:
Verwachten jullie er voorwaarde op te pakken ama? Jullie wonen er nu 4 jaar toch?
Maar wel meer dan dat wij er voor betaald hebben iig.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:33 schreef bleiblei het volgende:
Verwachten jullie er voorwaarde op te pakken ama? Jullie wonen er nu 4 jaar toch?
gooi er een bom op.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar wel meer dan dat wij er voor betaald hebben iig.
Alleen jammer dat nr 7 ook gaat verkopen. En ik vermoed voor zo'n ruim 20/25k minder dan dat van ons.
geen gunningscriteria? Dat doe je de wijk toch niet aan?quote:
Tja. De oud bewoner is recent overleden. Heeft er ruim 50 jaar gewoont. Daarnaast woont haar zus die er ook al een jaar of 50 woont. Het huis 1 miljoen + is nog familie bezit en verhuurd....quote:
nieuw mokkel?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:41 schreef bleiblei het volgende:
Wie is dat nieuwe mokkel in Oh oh Cherso?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |