ikook, was vergeten dat ik een nieuwe had gekochtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:39 schreef ArTiC het volgende:
ik heb gewoon dezelfde winterjas als vorig jaar
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:40 schreef FUFR het volgende:
je zal inu als vriendin hebben, loopt ze buiten een rondje in dr winterjas, komt ze met een koude doos thuis
je jas is te kort!
Maar toch meisje, je blaas!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:42 schreef Inu het volgende:
[..]Daar hebben ze een broek voor uitgevonden
Ik hou niet van lange winterjassen
Blaasontsteking krijg je alleen van een bacterie die zich omhoog kruipen via je plasbuis of in je urine verder groeien, dus als je je verkeerd om afveegt, niet alles uitplast of niet plast na de seksquote:
dat weet ik, maar het werd weer es tijd wat onzinnigs te zeggenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Blaasontsteking krijg je alleen van een bacterie die zich omhoog kruipen via je plasbuis of in je urine verder groeien, dus als je je verkeerd om afveegt, niet alles uitplast of niet plast na de seks
alsof ik iedere keer plas na de sexquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Blaasontsteking krijg je alleen van een bacterie die zich omhoog kruipen via je plasbuis of in je urine verder groeien, dus als je je verkeerd om afveegt, niet alles uitplast of niet plast na de seks
x2quote:
Ik wel, anders heb ik meteen een blaasontstekingquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
alsof ik iedere keer plas na de sex
Maar wat voor een dan? Mn moeder wilde graag zo'n Michelinmannetjes-jas, die vind ik zo lelijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
x2
behalve in de auto idd...maar sowieso is een jas kut tijdens het autorijden
het is sperma, geen bacterie hequote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik wel, anders heb ik meteen een blaasontsteking
[..]
Maar wat voor een dan? Mn moeder wilde graag zo'n Michelinmannetjes-jas, die vind ik zo lelijk
Ja, en sperma is nu niet bepaald lichaamseigen bij een vrouwquote:
wol of suede. Lange ski-jacks zijn pauperquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik wel, anders heb ik meteen een blaasontsteking
[..]
Maar wat voor een dan? Mn moeder wilde graag zo'n Michelinmannetjes-jas, die vind ik zo lelijk
ben je niet gewoon allergisch voor dat spul?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, en sperma is nu niet bepaald lichaamseigen bij een vrouwIk weet ook de biologische details niet, maar als ik het niet doe heb ik gegarandeerd een blaasontsteking...
niet? Ik moet altijd enorm pissen na een hoogtepuntquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
alsof ik iedere keer plas na de sex
vergeet je louis vuitton neppert nektasje niet!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:36 schreef ArTiC het volgende:
een jas met een bontkraagje en dan psst psst wolla wolla doen
Leren jassen vind ik echt niksquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wol of suede. Lange ski-jacks zijn pauper
Nee, gewoon gevoelig voor blaasontstekingquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
ben je niet gewoon allergisch voor dat spul?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |