Heb je hier ooit een serieuze post over Eindhoven gezien dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom staat dit eigenlijk niet in Stad en Streek?
ik zit er iedere dag zelf aan, is meer dan genoegquote:
Oh da's waar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je hier ooit een serieuze post over Eindhoven gezien dan?
you go girl!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:09 schreef febster het volgende:
Ik heb schoenen met van die klik klak hakken
Maar nu heb ik weer genoeg nette kleren, nu een party outfit scoren
*tonguitsteeksmiley*quote:
note to sq: go get it.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
note to self: altijd controleren of ze het juiste adres nog in het systeem hebben staan
zielverkoper *fluistersmiley*quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:03 schreef febster het volgende:
Gewoon aanpassen. Ik zeg in Maastricht gewoon hajje en in A'dam wat op dat moment gebruikelijk is
Voor zn dochter?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
kuhuuuuuut kut kut!!!! Ze hebben mijn halloweenspullen naar mijn oude adres verstuurd. En guess what, het pakje is aangenomen!
Kom hier met je geld, wolla?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:03 schreef febster het volgende:
en in A'dam wat op dat moment gebruikelijk is
Fawaka, superdoei, mazzol (met dik adams accent) dat soort dingetjes iddquote:
Nee, duitsquote:
Hoiiequote:
hoest met je pakje?quote:
wel fijn dat ze het voor je aannemen, doet het ook heel goed volgens de Postwet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen idee want ze waren niet thuis, heb een briefje in de bus gedaan.
ze hadden het idd nooit aan mogen nemen. Ik hoop maar dat ze gaan bellenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
wel fijn dat ze het voor je aannemen, doet het ook heel goed volgens de Postwet.
Gewoon strafbaar, maar van de andere kant had je anders voor de kat zn ding porto betaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |