Uh! *klets*quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:25 schreef Leandra het volgende:
Een Caro-topic, en dat op de vroege woensdagochtend![]()
Oh wacht, het is helemaal niet vroeg meer, het voelt alleen maar zo
Wie wil mijn nieten zien!!quote:
Dat vind ik niet leuk, dat het uit de VS komt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:23 schreef Noek het volgende:
Goede sig, Gertie. Ik krijg van mijn betovergroottante door dat je het woord moet spreiden. Spread the titties.![]()
Ze kwam uit Amerika, mijn betovergroottante. Betover, simsalabim!
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Wie wil mijn nieten zien!!!!!
![]()
111!
![]()
Ik ga draven want ik ben opgegeven voor een adventure race en dat is al volgend jaar zomer ofzo.
modern Familie, ik zeg elke dag heb nu 4 afleveringen gezien leuk al hou ik niet eens van amerikaandse comedy, nou ja al bundy vond ik ook leuk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:42 schreef CarOnline het volgende:
Mogge Pietje en Marrije.
Oh ik ga eens languit op de bank met een bakkie koffie ennnnnnnn Modern Family van gisteravond.
Kids weg, huis schoon, joehoe
ik denk dat er gewoon overal over gezeikt moet worden, misschien waren de vrouwen deze keer niet zo goed dat ze plaats konden nemen in het kabinet, is het niet de vrouwen, dan zal het wel weer wat anders wezen, al dat gezeur, snappen ze nu niet dat vrouwen maar 1 recht hebben, namelijk het aanrechtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:37 schreef Jian het volgende:
Ook Huizinga mist vrouwen in kabinet-Rutte
DEN HAAG - De discussie over het aantal vrouwen is nog niet voorbij. Ook Tineke Huizinga, vertrekkend demissionair bewindsvrouw namens de ChristenUnie, vindt dat er meer meer vrouwen in het nieuwe kabinet hadden kunnen zitten.
http://www.telegraaf.nl/v(...)t-Rutte__.html?p=3,2
Zijn die wijven nou volledig van de pot gerukt ofzo? Rot toch een eind op stelletje jammerende ganzen, dit is gvd een kabinet geen korfbalteam
Ja en dus?? Vrouwen zijn niet geschikt als minister cq staatssecretaris?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:37 schreef Jian het volgende:
Zijn die wijven nou volledig van de pot gerukt ofzo? Rot toch een eind op stelletje jammerende ganzen, dit is gvd een kabinet geen korfbalteam
Dat zou nog een terechte reden zijn.... maar de mannen zijn net zo ongeschikt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik denk dat er gewoon overal over gezeikt moet worden, misschien waren de vrouwen deze keer niet zo goed dat ze plaats konden nemen in het kabinet, is het niet de vrouwen, dan zal het wel weer wat anders wezen, al dat gezeur, snappen ze nu niet dat vrouwen maar 1 recht hebben, namelijk het aanrecht
Erfgenaam erfgenaam! !quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:42 schreef Leandra het volgende:
Dat zou nog een terechte reden zijn.... maar de mannen zijn net zo ongeschikt.
het is gewoon een zooitje, ik stel voor gewoon zonder regering verder gaan, laat beatrix het zelf maar eens uitzoekenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou nog een terechte reden zijn.... maar de mannen zijn net zo ongeschikt.
Het is een belangrijke taak en men heeft dus gewoon gekozen voor, de naar hun mening, beste mensen voor de job, of dat dat vrouwen of mannen zijn zal me eerlijk gezegd worst wezen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en dus?? Vrouwen zijn niet geschikt als minister cq staatssecretaris?
Ik geloof niet dat ze minder ongeschikt zijn dan hun mannelijke collega's van deze tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |