Uh! *klets*quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:25 schreef Leandra het volgende:
Een Caro-topic, en dat op de vroege woensdagochtend![]()
Oh wacht, het is helemaal niet vroeg meer, het voelt alleen maar zo
Wie wil mijn nieten zien!!quote:
Dat vind ik niet leuk, dat het uit de VS komt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:23 schreef Noek het volgende:
Goede sig, Gertie. Ik krijg van mijn betovergroottante door dat je het woord moet spreiden. Spread the titties.![]()
Ze kwam uit Amerika, mijn betovergroottante. Betover, simsalabim!
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Wie wil mijn nieten zien!!!!!
![]()
111!
![]()
Ik ga draven want ik ben opgegeven voor een adventure race en dat is al volgend jaar zomer ofzo.
modern Familie, ik zeg elke dag heb nu 4 afleveringen gezien leuk al hou ik niet eens van amerikaandse comedy, nou ja al bundy vond ik ook leuk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:42 schreef CarOnline het volgende:
Mogge Pietje en Marrije.
Oh ik ga eens languit op de bank met een bakkie koffie ennnnnnnn Modern Family van gisteravond.
Kids weg, huis schoon, joehoe
ik denk dat er gewoon overal over gezeikt moet worden, misschien waren de vrouwen deze keer niet zo goed dat ze plaats konden nemen in het kabinet, is het niet de vrouwen, dan zal het wel weer wat anders wezen, al dat gezeur, snappen ze nu niet dat vrouwen maar 1 recht hebben, namelijk het aanrechtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:37 schreef Jian het volgende:
Ook Huizinga mist vrouwen in kabinet-Rutte
DEN HAAG - De discussie over het aantal vrouwen is nog niet voorbij. Ook Tineke Huizinga, vertrekkend demissionair bewindsvrouw namens de ChristenUnie, vindt dat er meer meer vrouwen in het nieuwe kabinet hadden kunnen zitten.
http://www.telegraaf.nl/v(...)t-Rutte__.html?p=3,2
Zijn die wijven nou volledig van de pot gerukt ofzo? Rot toch een eind op stelletje jammerende ganzen, dit is gvd een kabinet geen korfbalteam
Ja en dus?? Vrouwen zijn niet geschikt als minister cq staatssecretaris?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:37 schreef Jian het volgende:
Zijn die wijven nou volledig van de pot gerukt ofzo? Rot toch een eind op stelletje jammerende ganzen, dit is gvd een kabinet geen korfbalteam
Dat zou nog een terechte reden zijn.... maar de mannen zijn net zo ongeschikt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik denk dat er gewoon overal over gezeikt moet worden, misschien waren de vrouwen deze keer niet zo goed dat ze plaats konden nemen in het kabinet, is het niet de vrouwen, dan zal het wel weer wat anders wezen, al dat gezeur, snappen ze nu niet dat vrouwen maar 1 recht hebben, namelijk het aanrecht
Erfgenaam erfgenaam! !quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:42 schreef Leandra het volgende:
Dat zou nog een terechte reden zijn.... maar de mannen zijn net zo ongeschikt.
het is gewoon een zooitje, ik stel voor gewoon zonder regering verder gaan, laat beatrix het zelf maar eens uitzoekenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou nog een terechte reden zijn.... maar de mannen zijn net zo ongeschikt.
Het is een belangrijke taak en men heeft dus gewoon gekozen voor, de naar hun mening, beste mensen voor de job, of dat dat vrouwen of mannen zijn zal me eerlijk gezegd worst wezen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en dus?? Vrouwen zijn niet geschikt als minister cq staatssecretaris?
Ik geloof niet dat ze minder ongeschikt zijn dan hun mannelijke collega's van deze tijd.
Lopen? Doe je dat als warming-up voor 't fietsen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:48 schreef Noek het volgende:
God, het lopen ging zwaar kut. Ik wil doping.
En joppie-chipsen.
Nee, gisteravond al 2 uren gefietst. Vanochtend harlopen en vanavond bodypumpen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lopen? Doe je dat als warming-up voor 't fietsen?
OMG... we gaan toch geen vrouwelijke herhaling van het sportdrama van afgelopen zomer krijgen hèquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, gisteravond al 2 uren gefietst. Vanochtend harlopen en vanavond bodypumpen.
Me Tarzan, you Jane. Ik sla door, dat weet ik wel maar het is groter dan IK!
Ja....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Volgens mij is die uitdrukking van paps hè?
OMFG..ik mis iets!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:52 schreef Leandra het volgende:
OMG... we gaan toch geen vrouwelijke herhaling van het sportdrama van afgelopen zomer krijgen hè
Niet naar 't witte poeder grijpenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:51 schreef Noek het volgende:
Nee, gisteravond al 2 uren gefietst. Vanochtend harlopen en vanavond bodypumpen.
Nee natuurlijk niet, ik wil chips.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet naar 't witte poeder grijpen.
Oh nee ja, got it!quote:
wat is nou weer bodypumpen, iets met gewichtheffen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, met gewichten trainen op muziek. Ies leuk maar RPM (fietsen op muziek) is tofst.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat is nou weer bodypumpen, iets met gewichtheffen.
ja ik sport niet Noek
okequote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, met gewichten trainen op muziek. Ies leuk maar RPM (fietsen op muziek) is tofst.
Een ontzettend mooi wijf ook nog eens.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke![]()
nou ik laat het wel bij luisteren naar muziek, lekker onderuit gezakt en een beetje meeblerren
mooi nummer stoer wijf![]()
LOL... ik dacht al "dat duurt"quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh nee ja, got it!
Maar ik ben nu al ruim een jaar bezig dus me dunkt. Het is geen bevlieging!![]()
of deze die ze schreef voor haar huidigen vriend( ze hebt er ook een koter van gekregen), ach de liefde en dan na jaren toch bij elkaar, mooi en een echt liefdesverhaal *zucht* romantisch toch.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Een ontzettend mooi wijf ook nog eens.
Ies ook mooi:
Oh ja, dat is ook. Wat is het eigenlijk geworden?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of deze die ze schreef voor haar huidigen vriend( ze hebt er ook een koter van gekregen), ach de liefde en dan na jaren toch bij elkaar, mooi en een echt liefdesverhaal *zucht* romantisch toch.
dacht een jongentje maar zeker weten doe ik het niet, ze heeft nu 4 kinderen, ze woonde met die gozer van osdorp posse hier verderop in een flat ( waar ze mee getrouwd was 1e huwelijk) dat liep toch op de klippen, en hij hield zich geloof ik ook niet aan afspraken, toen heeft ze zijn hele hebben en houwe zo van de galarij naar beneden geflikkerdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook. Wat is het eigenlijk geworden?
4 - 1quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook. Wat is het eigenlijk geworden?
hahahaha schitterendquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:14 schreef BobdeStreamer het volgende:
Paul de Leeuw viel als presentator en tv-maker meermaals in de prijzen. Toen hij in 2008 zijn eigen productiehuis EVA Media begon waren de verwachtingen dan ook hoog. Afgezien van een enkele hit als Ranking the Stars, vallen de meeste EVA-producties echter tegen. Verschillende programma’s werden voortijdig van het scherm gehaald. Reden voor de satirici van Koefnoen om De Leeuw eens in de schijnwerpers te zetten.
?? gaan we rekensommetjes maken op de vroege woensdagochtendquote:
Nederland - Zweden gisteravondquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
?? gaan we rekensommetjes maken op de vroege woensdagochtend
Hoezo ? Huntelaar voor de helft Marokkaans ofzo ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nederland - Zweden gisteravond
4 - 1
Tenzij je PVVer bent, dan was het maar 1 - 1
Nee, maar Afellay welquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo ? Huntelaar voor de helft Marokkaans ofzo ?
NU AL TERUG?!?!?!!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:48 schreef Noek het volgende:
God, het lopen ging zwaar kut. Ik wil doping.
En joppie-chipsen.
Ja, ja, zoals gewoonlijk verdraai je de zaken weer een klein beetje in je voordeel, of was je al weer lam bij het tweede doelpunt van Huntelaarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar Afellay wel
En die scoorde de laatste 3 doelpunten.
Ow je hebt gelijk 2-1 voor de PVV en 4-1 voor de rest van Nederlandquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ja, zoals gewoonlijk verdraai je de zaken weer een klein beetje in je voordeel, of was je al weer lam bij het tweede doelpunt van Huntelaar
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar Afellay wel
En die scoorde de laatste 3 doelpunten.
Dat bedoel ik, in beide gevallen gewoon 3 punten en in geval van de PVV-variant hadden we mooi het salaris van Affelay uitgespaardquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow je hebt gelijk 2-1 voor de PVV en 4-1 voor de rest van Nederland
Nou nou! Niet zo oneerbiedig.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:56 schreef Gert het volgende:
[..]
NU AL TERUG?!?!?!!![]()
![]()
Doe maar extra oe best bie de boddiepump'n dan!
zit zijn gevoel zeker in zijn grote Teen, nee wilders is een kouwe echt welquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou nou! Niet zo oneerbiedig.
En ik moet echt chipsen want ik ging net op de weegschaal staan en die zei:"Stop! Chipsen-tijd!"
Of ik ga weer aan de apfelstrudel, dat tikt ook lekker aan.
Remlofje, Wilders heeft ook gevoel hoor!
Dat moet je van Remlof zeggeh hè, je krijgt heus niet zomaar een ban, echt nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zit zijn gevoel zeker in zijn grote Teen, nee wilders is een kouwe echt welal zullen ze 10 allochtonen op de brandstapel gooien wilders houd er dan nog een vuurtje onder ook, is eng mannetje
moet helemaal niks van Remlof zeggen, heb ook een eigen mening hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat moet je van Remlof zeggeh hè, je krijgt heus niet zomaar een ban, echt niet
Ik weet wel een trucje om te zorgen dat je vandaag die chips in huis hebt: we maken er een wedstrijdje van!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou nou! Niet zo oneerbiedig.
En ik moet echt chipsen want ik ging net op de weegschaal staan en die zei:"Stop! Chipsen-tijd!"
Of ik ga weer aan de apfelstrudel, dat tikt ook lekker aan.
Remlofje, Wilders heeft ook gevoel hoor!
Stad en land he. Foto's, anders ben je af!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:17 schreef Gert het volgende:
Ik weet wel een trucje om te zorgen dat je vandaag die chips in huis hebt: we maken er een wedstrijdje van!
Wie het eerst joppiechips heeft!
Dat zal wel meevallen. Hij haat heus niet alle allochtonen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:11 schreef Toverheks het volgende:
zit zijn gevoel zeker in zijn grote Teen, nee wilders is een kouwe echt welal zullen ze 10 allochtonen op de brandstapel gooien wilders houd er dan nog een vuurtje onder ook, is eng mannetje
nee dat is waar, ik moet gewoon met alle winden meewaaienquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo word je natuurlijk nooit minister in dit kabinet
ja |Noek, je hebt gelijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Hij haat heus niet alle allochtonen.
Zowel....dan wens ik hem veel succes om het aan mn moeder uit te leggenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Hij haat heus niet alle allochtonen.
Goedemorgen lievquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zowel....dan wens ik hem veel succes om het aan mn moeder uit te leggen![]()
![]()
![]()
O...Hoi trouwens
Uit wel allochtonisch land komt je mams?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zowel....dan wens ik hem veel succes om het aan mn moeder uit te leggen![]()
![]()
![]()
O...Hoi trouwens
Schotland....dat zijn de ergstequote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Uit wel allochtonisch land komt je mams?
Ik weet hetquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, dan ben jij ook een allochtoon.... je hebt tenminste één ouder die niet in NL geboren is
Die zuipen veel hè en dan staan ze overal met een doedelzak in je nek te blazen. Ze willen zich gewoon niet aanpassen. Laatst nog, stond er zo'n Roma bij de AH met z'n accordeon komt er zo'n Schot (parasieten zijn het) met z'n doedelzak zo door die prachtige zigeunermuziek te toeteren. Echt, zulke moeten ze gelijk terugsturen. En dit is maar één voorbeeld hè.. In de Randstad zal het nog wel veel erger zijn!quote:
als dat het criterium is dan ben ik ook allochtoonquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, dan ben jij ook een allochtoon.... je hebt tenminste één ouder die niet in NL geboren is
In de randstad zie je door de Schotten de Roma's niet meerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:33 schreef Noek het volgende:
[..]
In de Randstad zal het nog wel veel erger zijn!![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:35 schreef Marrije het volgende:
In de randstad zie je door de Schotten de Roma's niet meer
Door al die kerels in rokken herken ik mijn Nederland niet meerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
In de randstad zie je door de Schotten de Roma's niet meer
Mijn moeder heeft de eerste 9 jaar van dr leven in schotland gewoond en toen besloot mijn opa zijn dochters betere opleidingskansen te geven en zijn ze naar Nijmegen verhuisd...Want mijn oma is een rasechte nijmeegse vandaarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Die zuipen veel hè en dan staan ze overal met een doedelzak in je nek te blazen. Ze willen zich gewoon niet aanpassen. Laatst nog, stond er zo'n Roma bij de AH met z'n accordeon komt er zo'n Schot (parasieten zijn het) met z'n doedelzak zo door die prachtige zigeunermuziek te toeteren. Echt, zulke moeten ze gelijk terugsturen. En dit is maar één voorbeeld hè.. In de Randstad zal het nog wel veel erger zijn!![]()
![]()
Schotland!Woont ze al lang in ons prachtige landje?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
als dat het criterium is dan ben ik ook allochtoon
Ja, wij moesten ooit zo lachen dat mijn vroegere buurmeisjes, met een Friese achternaam, onder de huidige regels als "allochtoon" worden aangemerkt omdat hun moeder een Australische was.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
als dat het criterium is dan ben ik ook allochtoon
Ik mis wat.......... WAAR???quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:39 schreef Marrije het volgende:
Die Juud en Dementor.
Ben dr helemaal happy van!
Whut? wat? wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:39 schreef Marrije het volgende:
Die Juud en Dementor.
Ben dr helemaal happy van!
echt????????????? een babietje??????// oooooooooooooooooooooooooquote:
een baby in de buikquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
echt????????????? een babietje??????// ooooooooooooooooooooooooozie nou wel
![]()
Ik ga ze feliciteren
OMG.... en die post maar 36 keer lezen, en het niet doorhebbenquote:
Ja, da's een cutie. Een beetje eng maar wel lief.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:43 schreef Marrije het volgende:
Aaaah wat een schatje!!! Ja ik ben dol op ginger baby's
echte halfjes zijn hetquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, da's een cutie. Een beetje eng maar wel lief.
Jouw jongens zijn vast donker of niet?
Oh mooi! Halfjes zijn knapst.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:49 schreef Marrije het volgende:
echte halfjes zijn hetDe oudste heeft donkerbruin haar, de middelste lichtbruin (mijn kleur, hehe) en de 3e gitzwart (zoals de pappa). Huidskleur is met een teint zeg maar, duidelijk niet helemaal blank maar ook niet zo donker als de pappa.
Ik eet juist wat minder dan voor die tijd, maar dat kan ik mijn geval niet zoveel kwaad.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Voor 2 zekers![]()
feli meiske voor jullie allebei
Dat is waar!quote:
Dat staat onder mijn sig, 7 weken, dus nog maar net op weg.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:18 schreef Toverheks het volgende:Juud heel bescheiden hoever ben je en wanneer ben je uitgerekent
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:21 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat staat onder mijn sig, 7 weken, dus nog maar net op weg.
1 Juni 2011 is de uitgerekende datum, ik hoor over ruim een week of de verloskundige dat met me eens is.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Stad en land he. Foto's, anders ben je af!
Daar heeft-ie een dagtaak aan, zeker?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
God haat negers, homo's, joden en roodharigen.
Nee dat heeft hij met Pokemon op de DS!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar heeft-ie een dagtaak aan, zeker?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Inzendingen vanuit het buitenland zijn niet geldig.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:38 schreef Laysa het volgende:
Als we nu gaan terug tellen. ...Komen we dan bij de '' Huwelijksnacht'' uit?
Zo gaaf, en het zal vast niet heel veel schelen qua datum, de berekening zal hetzelfde zijn, alleen een echo zou een andere termijn kunnen gevenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:21 schreef Juud79 het volgende:
[..]
1 Juni 2011 is de uitgerekende datum, ik hoor over ruim een week of de verloskundige dat met me eens is.
Wie is "paps" ????quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Volgens mij is die uitdrukking van paps hè?
Als het nu zeven weken is dan moet je op ongeveer 5 weken geleden uitkomen, zo rond 8 september...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:38 schreef Laysa het volgende:
Als we nu gaan terug tellen. ...Komen we dan bij de '' Huwelijksnacht'' uit?
LOL... jij wist niet dat ik zwanger was (ben) van Nostalgist??quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wie is "paps" ????
[sub]kleine o grote o..pffft![]()
Jappie!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:49 schreef Jappie het volgende:
Wie is "paps" ????
Schattig tOch dat BOb meteen Op z'n brOmmer is gesprOngen!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:51 schreef Noek het volgende:
Was maar heel even aan het poetsen. Was nog lastig want ze wilden me ook in het kabinet hebben maar ja, wie gaat er dan poetsen, dacht ik. Nou, en toen had ik verloren van Bob. Bobs have no soul.
Wat zij van boven je schrijft...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Jappie!![]()
Nostalgist, jeweettog. Erfgenaam erfgenaam!
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:21 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ohhhh Jappert!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wie is "paps" ????
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het nu zeven weken is dan moet je op ongeveer 5 weken geleden uitkomen, zo rond 8 september...
Ja want hij loopt hier de deur plat en het was ook al op het NOS-journaal?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... jij wist niet dat ik zwanger was (ben) van Nostalgist??
Su ? Su ?? ...ik las poep en dacht daar moet ik zijn maar ik begin nu echt te twijfelen..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Schattig tOch dat BOb meteen Op z'n brOmmer is gesprOngen!![]()
Ha die Jappert! Hoe bevalt het in charge in Su?
Jullie sturen de Leandra Newsletter niet netjes door?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja want hij loopt hier de deur plat en het was ook al op het NOS-journaal?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:54 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Gefeliciteerden goede reis!
[ afbeelding ]
Famous people born in June
1st June
1926 Marilyn Monroe
1934 Pat Boone
1947 Ronnie Wood
1928 Bob Monkhouse
1923 Henry Kissinger
1968 Jason Donovan
1930 Edward Woodward
1944 Robert Powell
1974 Alanis Morissette
1974 Car Online
Het stond toch ook in MED?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jullie sturen de Leandra Newsletter niet netjes door?
Zuigende mods blijven zuigende mods....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo noemen Suri's Suriname!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Su ? Su ?? ...ik las poep en dacht daar moet ik zijn maar ik begin nu echt te twijfelen..
Vorige week was het in ieder geval zo dat als je de 5 vragen over het Leven en Laten van Leandra niet allemaal correct kon beantwoorden je niet in kon loggen op Fok!.quote:
Niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zuigende mods blijven zuigende mods....
wanneer ga jij nou eindelijk een keer op blauw ?
Gs lekker op besad lopen mokken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
wanneer ga jij nou eindelijk een keer op blauw ?
Ah gelukkig..toch poep dus.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo noemen Suri's Suriname!
Speaking about lui.
Dat niet, maar het is al even zo zeg maar.... en dit natuurlijk:quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja want hij loopt hier de deur plat en het was ook al op het NOS-journaal?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Laters Jappiequote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh..ik ga weer ff wat doen hoor ik net van de baas...so long all.![]()
Zeg fijne winares van me, heb je ook zo'n lijst van augustus? Die moet wel heel groots en meeslepend zijn.quote:
Nieuwe vraag dan maar:quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vorige week was het in ieder geval zo dat als je de 5 vragen over het Leven en Laten van Leandra niet allemaal correct kon beantwoorden je niet in kon loggen op Fok!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nieuwe vraag dan maar:
Waar is Leandra op dit moment heul arg bliede met?Ik denk dat je omgeving ook wel blij zal zijn als je zaterdag weer eens gedoucht hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wist niet dat je zwanger bentquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Zeg fijne winares van me, heb je ook zo'n lijst van augustus? Die moet wel heel groots en meeslepend zijn.
Ik ook niet en dat is prrrima. Augustus gewoon, in het algemeen. Beroemde knappe mensen uit augustus.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:11 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zwanger bent, welke augustus?
Ja, het is hier gewoon weer 1910.... geen douche in huis dus we zijn permanent viesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat je omgeving ook wel blij zal zijn als je zaterdag weer eens gedoucht hebt.
Volgens mij was het lijstje van Bob uitsluitend van 1 juni.... misschien helpt het als je een paar data in augustus geeft, bijvoorbeeld 1, 4, 7, 10, 13, 16, 19, 22, 25, 28 en 31 en dan doe je volgende keer een ander rijtje van augustusdata, dan valt het niet zo op dat je de hele maand wilt wetenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ook niet en dat is prrrima. Augustus gewoon, in het algemeen. Beroemde knappe mensen uit augustus.
Famous people born in Augustquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ook niet en dat is prrrima. Augustus gewoon, in het algemeen. Beroemde knappe mensen uit augustus.
Daarom had je vroeger badhuizen. Dat zijn nu allemaal culturele centra en linkse hobbyclubs geworden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het is hier gewoon weer 1910.... geen douche in huis dus we zijn permanent vies
Ja, in de stad, op t platteland had je dat soort nieuwerwetse moderne toestanden heul niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daarom had je vroeger badhuizen. Dat zijn nu allemaal culturele centra en linkse hobbyclubs geworden.
Ik wilde hem bijna helemaal quoten maar ik heb dus wel gevoel hè.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:19 schreef BobdeStreamer het volgende:
12-Aug 1881 Cecil B. De Mille
12-Aug 1888 Marion Lorne
12-Aug 1922 Fulton MacKay
12-Aug 1925 Norris McWhirter
12-Aug 1939 George Hamilton
12-Aug 1949 Mark Knopfler
12-Aug 1951 Kid Creole
12-Aug 1969 Tanita Tikaram
12-Aug 1971 Pete Sampras
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wat jij vindt is een realiteit
De mijnesequote:
Wow! Ruilen?quote:
Ja, zie. En dan zit ik met Tanita maar toch gefeliciteerd hoor.quote:
Oh nein, irritante funk. Die danseressen zijn anders wel erg ehm...goed in dingen doen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:33 schreef beequeen het volgende:
Ik vind Kid Creole ook wel wat hebben.
Bofkont!quote:
Ik hoor het toch liever dan Jan Smit. Die danseressen zijn hilarisch.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:36 schreef Noek het volgende:
Oh nein, irritante funk. Die danseressen zijn anders wel erg ehm...goed in dingen doen.
Ik heb best een aardig rijtje: naast BB ook nog Charley Bird, Hannie Schaft, Baantjer, Peter Falk, Lauren Bacall, Ard Schenk, Olga Zuiderhoek, de Van der Kerkhofjes, Gijs Scholten van Aschat, Mickey Rourke.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, zie. En dan zit ik met Tanita maar toch gefeliciteerd hoor.
Jij hebt Olga ook al.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb best een aardig rijtje: naast BB ook nog Charley Bird, Hannie Schaft, Baantjer, Peter Falk, Lauren Bacall, Ard Schenk, Olga Zuiderhoek, de Van der Kerkhofjes, Gijs Scholten van Aschat, Mickey Rourke.
Maar ook Camiel Eurlings en Fleur Agema
Je kunt Theo Reitsma van me krijgen voor Norris, doe ik er nog een Wouke van Scherrenburg bij.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Jij hebt Olga ook al.![]()
Als ik van jou Olga krijg dan krijg jij Norris McWhirter. Daar kun je geen buil aan vallen. Die was echt wel heel goed en sterk. Slim ook hoor!
Camiel in your face!![]()
Monique is een prachtvrouw. En Jackie heeft het met JFK en Arie gedaan. Niks mis mee.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:49 schreef Toverheks het volgende:
ik gelijk met monique van de ven en ruud geels, ook jaqqie kennedy, maar geen beroemde zangers, nee ik moet het met monique doen
Je hebt ook nog Remco Campertquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:49 schreef Toverheks het volgende:ik gelijk met monique van de ven en ruud geels, ook jaqqie kennedy, maar geen beroemde zangers, nee ik moet het met monique doen
ze kunnnen wel prachtig zijn en ook rijk maar ze kunnen niet zingenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Monique is een prachtvrouw. En Jacqueline heeft het met JFK en Arie gedaan. Niks mis mee.
nou joepiequote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Remco Campert
Mwah, ik mag dan wel een zanger hebben maar het is Donny Osmond.... niet dat je zegt van "jeeeh"quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou joepie![]()
ben gewoon diep teleurgesteld, echt vind het ook niet eerlijk allemaal, jullie hebben hele waslijsten, ik kom niet verder dan hooguit 10 man.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou joepie![]()
ben gewoon diep teleurgesteld, echt vind het ook niet eerlijk allemaal, jullie hebben hele waslijsten, ik kom niet verder dan hooguit 10 man.
Niet zeuren, ik zit met Hulk Hogan opgescheeptquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze kunnnen wel prachtig zijn en ook rijk maar ze kunnen niet zingenkan wel janken, ik wil ook een beroemde zanger/zangeres die gelijk met mij jarig is
![]()
kan het nog allemaal meezingenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik mag dan wel een zanger hebben maar het is Donny Osmond.... niet dat je zegt van "jeeeh"![]()
Oeps.... en Barry White natuurlijk, die heeft wel een heul lekkere stem![]()
12-Sept
1888 Maurice Chevalier
1912 Chuck Jones
1913 Jesse Owens
1931 Sir Ian Holm
1937 Wesley Hall
1941 Linda Gray
1944 Barry White
1957 Donny Osmond
1957 Rachel Ward
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik zit met Hulk Hogan opgescheept
LOL.... nou ja, die heeft wel zijn eigen RLS op MTV, dat dan wel weerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik zit met Hulk Hogan opgescheept
Precies vanavond wordt die docu uitgezonden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:26 schreef Noek het volgende:
Oeh, Yuri is wel weer aan de poeder.
http://www.omroepbrabant.(...)tie+Yuri+van+Gelder+(LIVE).aspx
Sund!
Hoe laat wordt het uitgezonden?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Precies vanavond wordt die docu uitgezonden.
Zwijmelquote:
Beetje lullig getimed ja, want het is echt zo'n documentaire die iemand volgt die diep gezonken is maar zich op pure wilskracht weer terug knokt. Zo-eentje met een happy end.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Precies vanavond wordt die docu uitgezonden.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou het toeval zijn dat Yuri op dezelfde dag geboren is als Hitler?
speciaal voor marvinquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:28 schreef Laysa het volgende:
Ai Haksie jouw marvin ging dood op mijn 10e verjaardag
oh wat stom, met zo een mooi lichaam en zo een mooie carriere, en voor wat een lijntje wit poeder, zonde hoor.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:26 schreef Noek het volgende:
Oeh, Yuri is wel weer aan de poeder.
http://www.omroepbrabant.(...)tie+Yuri+van+Gelder+(LIVE).aspx
Sund!
was net op het nieuws, turnbond is er klaar mee en van Yuri van Gelder is de laatste 48 uur niks meer vernomen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:37 schreef remlof het volgende:
Vraag aan toernooi-directeur Geert-Jan Sikkens: "Er moet een streep onder?"
Antwoord: "Ja, een lijntje"
Zie einde fragment: http://nos.nl/video/191085-sikkens-er-moet-een-streep-onder.html
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:05 schreef Toverheks het volgende:
van Yuri van Gelder is de laatste 48 uur niks meer vernomen.
Die gaat nu eerst maar eens flink aan de coke!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:05 schreef Toverheks het volgende:
van Yuri van Gelder is de laatste 48 uur niks meer vernomen.
Het kwartje leeft nog.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:28 schreef demins het volgende:
Die gaat nu eerst maar eens flink aan de coke!
Nou het weer kan...
Devaluatie is "so not you". How is life?quote:
Same old, same old...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Devaluatie is "so not you". How is life?
zal je haar eerst niet eens lekker mee uit eten nemen enzo, gewoon gezellig maar om meteen op de man af te vragen neuken, nee zo hoort dat nietquote:
Hadihidiho!!!!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:36 schreef HiDiHo het volgende:
Alleen nog Peter6000 terug en we zijn compleet
fluiter....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:36 schreef HiDiHo het volgende:
Alleen nog Peter6000 terug en we zijn compleet
ze komt nog af en toe even voorbij schuiven gelukkig, en leest ook Topic van Disanaquote:
quote:
vergeet je fans niet vanavond Pietje, sbs om 21.50quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga de gelukkige huisvrouw maar eens kijken.
Dat dacht ik, het lijkt Teun welquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal je haar eerst niet eens lekker mee uit eten nemen enzo, gewoon gezellig maar om meteen op de man af te vragen neuken, nee zo hoort dat niet![]()
versabommie en Jimbo, oh wat moest ik altijd lachen om Jimbo in de tijd van de bunker.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:55 schreef Dementor het volgende:
Het is maar net wie je mist, er ontbreken wel meer mensen.
Moet je eens zien hoe snel het cluppie paraat is als Sjonnie weer een RLS lanceert.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:55 schreef Dementor het volgende:
Het is maar net wie je mist, er ontbreken wel meer mensen.
ministerschap?? welke post dan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
'Leers had gesprek met Wilders voor ministerschap'
'Van Gelder ontkent cocaïnegebruik'
Vind ook dat ze hem wel heel snel hebben laten vallen. Waarom niet nóg een kans geven en goede begeleiding? Deze jongen heeft zoveel bereikt en medailles gehaald voor Nederland. Geef hem dan nu ook de hulp die hij zo hard nodig heeft.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:28 schreef Gert het volgende:
Heftig hoor, die docu over Yuri van Gelder. Dan heb je álles weer op de rit gekregen, dankzij professionele hulp en keihard trainen. Dan win je vorige maand goud en ben je weer toegevoegd aan de WK-ploeg. En dan tóch gaat het weer mis. Tering. Ja het is "dom" maar het is vooral ook sneu dat hij het niet in de hand heeft.
Wat ik trrouwens niet snap: Van Gelder zou de bondsarts hebben verteld dat hij weer cocaïne had gebruikt. Die heeft dit vervolgens doorgebriefd. Is er geen medisch geheim dan? Er is verder ook niet meer op urine getest of zo.
Ik ben benieuwd naar de verklaring die Van Gelder morgen schijnt af te gaan leggen.
Het schijnt dat de verklaring van Van Gelder gaat worden dat hij mentaal in de problemen zit omdat hij de druk van het naderende WK niet aankan, en er daarom uitgestapt is.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind ook dat ze hem wel heel snel hebben laten vallen. Waarom niet nóg een kans geven en goede begeleiding? Deze jongen heeft zoveel bereikt en medailles gehaald voor Nederland. Geef hem dan nu ook de hulp die hij zo hard nodig heeft.
En idd dat beroepsgeheim. Ben ook benieuwd naar de verklaring van van Gelder.
maar denk of hij nu wel of geen coke heeft gebruikt de laatste tijd, hij niet meer terug komt bij de turnbond.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Het schijnt dat de verklaring van Van Gelder gaat worden dat hij mentaal in de problemen zit omdat hij de druk van het naderende WK niet aankan, en er daarom uitgestapt is.
En hij zou het gebruik van coke ontkennen, aldus zijn werkgever.
Punt is wel dat er niet is getest op coke, dus harde bewijzen zijn er niet.Maar goed, die zijn ook niet echt nodig als hij er zelf ook uit wil stappen.
Aan de andere kant: ook al is er geen bloed of urinetest gedaan, die bond zal toch niet zomaar besluiten om zoiets naar buiten te brengen. En hij heeft het toegegeven tegenover de bondsarts. Kan me ook weer niet voorstellen dat ze daar keihard over liegen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar denk of hij nu wel of geen coke heeft gebruikt de laatste tijd, hij niet meer terug komt bij de turnbond.
ik had een dikke vinger naar de turnbond gemaakt, stel er is helemaal geen coke in het spel geweest de turnbond heeft hem toch nu wel erg zwart gemaakt.
ja oke, maar als er geen bloed of urinetest gedaan is zijn ze toch op het woord van de bondsarts afgegaan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan de andere kant: ook al is er geen bloed of urinetest gedaan, die bond zal toch niet zomaar besluiten om zoiets naar buiten te brengen. En hij heeft het toegegeven tegenover de bondsarts. Kan me ook weer niet voorstellen dat ze daar keihard over liegen.
En een terugval na eerder drugsgebruik is misschien wel eerder regel dan uitzondering.
Alleen: het ging zo goéd! Zonde en sneu.
Dat dus.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan de andere kant: ook al is er geen bloed of urinetest gedaan, die bond zal toch niet zomaar besluiten om zoiets naar buiten te brengen. En hij heeft het toegegeven tegenover de bondsarts. Kan me ook weer niet voorstellen dat ze daar keihard over liegen.
En een terugval na eerder drugsgebruik is misschien wel eerder regel dan uitzondering.
Nee, harde bewijzen zijn er niet, maar hij schijnt tijdens een lunch wel te hebben toegegeven weer aan de coke te zijn. Laten we wel zijn: ze halen niet zomaar iemand die grote kans maakt op goud uit een team, dan is er echt wel iets aan de hand. En welke excuses hij ook gebruikt om weer te gaan gebruiken: hij weet heel goed dat het in de top sport niet kan! Hij heeft de keus gemaakt weer te gaan gebruiken, en hij moet daarvan nu de gevolgen dragen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Het schijnt dat de verklaring van Van Gelder gaat worden dat hij mentaal in de problemen zit omdat hij de druk van het naderende WK niet aankan, en er daarom uitgestapt is.
En hij zou het gebruik van coke ontkennen, aldus zijn werkgever.
Punt is wel dat er niet is getest op coke, dus harde bewijzen zijn er niet.Maar goed, die zijn ook niet echt nodig als hij er zelf ook uit wil stappen.
Lief Heksie van me, hij schijnt het zelf tijdens een lunch te hebben toegegeven. Omdat begeleiders vragen hadden over zijn gedrag.........quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja oke, maar als er geen bloed of urinetest gedaan is zijn ze toch op het woord van de bondsarts afgegaan.
vond en vind, ze hadden ook van Gelder moeten ondervragen, want nu komt hij ook morgen weer met een verklaring het wordt nu een ja en nee spelletje, en al zal het ooit aan het licht komen dat er dit keer geen coke gebruikt is door hem, zijn naam is nu extra besmet, want het is zeg maar *wereldnieuws* vooral in de turnwereld.
OMGquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:37 schreef remlof het volgende:
Vraag aan toernooi-directeur Geert-Jan Sikkens: "Er moet een streep onder?"
Antwoord: "Ja, een lijntje"
Zie einde fragment: http://nos.nl/video/191085-sikkens-er-moet-een-streep-onder.html
kwa prestaties dan, als hij zelf de druk niet aan kan van een wk dan gaat het wat hem persoonlijk betreft misschien helemaal niet zo goed. Als hij coke gebruikt om aan dat deel van de realiteit te ontsnappen dan is het misschien beter om na het afkicken niet meer in de valkuil van (prestatie)druk te vallen. Dan kan ie beter iets anders gaan doen. . .quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens. Dat moet nu waarschijnlijk de conclusie zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
kwa prestaties dan, als hij zelf de druk niet aan kan van een wk dan gaat het wat hem persoonlijk betreft misschien helemaal niet zo goed. Als hij coke gebruikt om aan dat deel van de realiteit te ontsnappen dan is het misschien beter om na het afkicken niet meer in de valkuil van (prestatie)druk te vallen. Dan kan ie beter iets anders gaan doen. . .
Ik zag 't op geenstijl (quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:37 schreef hondjes het volgende:
http://4closurefraud.org/
Pietje kan je dit even in Jip en Janneke taal vertellen.
Gaan we eraan, zitten de ook de Nederlandse banken en onze pensioenfondsen er midden in.
ik zag het op rtlz voorbij komen maar alleen als aankondiging van het item, maar inmiddels staat de kindertv alweer opquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zag 't op geenstijl () voorbij komen en heb me er nog niet in verdiept, vanavond ff inlezen
.
ik ben wel benieuwd hoe het gebracht wordt, dat niet de coke de valkuil is maar de drukquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens. Dat moet nu waarschijnlijk de conclusie zijn.
Misschien is hij daar zelf ook achter.
Als het goed is, komt vandaag zijn verklaring.
oh wat ben ik blij dat ik daar af ben marrije, dat Teletubie`s echt elke keer als dat voorbij kwam had ik dat introtje in mijn hoofd, zoals nu ook weerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zag het op rtlz voorbij komen maar alleen als aankondiging van het item, maar inmiddels staat de kindertv alweer op
Goedemorgen, is er wat in Nederland gebeurt wat ik nog niet weet?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:03 schreef remlof het volgende:
Goeiegrauwemorgen op deze zwarte dag voor Nederland.
Vandaag is de dag dat Nederland het meest rechtse kabinet ooit krijgt dat er ook nog eens alleen maar kon komen omdat het gesteund wordt door facistenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goedemorgen, is er wat in Nederland gebeurt wat ik nog niet weet?
waarom een zwarte dag
nieuw kabinetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goedemorgen, is er wat in Nederland gebeurt wat ik nog niet weet?
waarom een zwarte dag
ja ach, het geeft mij even tijd om wat voor mezelf te doenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wat ben ik blij dat ik daar af ben marrije, dat Teletubie`s echt elke keer als dat voorbij kwam had ik dat introtje in mijn hoofd, zoals nu ook weerlala po teletubie`s teletubie`s kom maar gauw, of zoiets
ach maak je niet druk, binnen de kortste keren vallen ze over elkaar heen en maken ze er weer een zooitje van.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Vandaag is de dag dat Nederland het meest rechtse kabinet ooit krijgt dat er ook nog eens alleen maar kon komen omdat het gesteund wordt door facisten
Nou, nou, nou, tis me wat hè, we zullen een kaarsje voor je branden hoor, maar eerst een bakkiequote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Vandaag is de dag dat Nederland het meest rechtse kabinet ooit krijgt dat er ook nog eens alleen maar kon komen omdat het gesteund wordt door facisten
nou wilde dat ik kon rennen, lekker in Spanjequote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:19 schreef hondjes het volgende:
ok ..Pietje...thanks.
Ik moet ook rennen, formulieren en Spanje..pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffft
En als de rightwingers links dan "communistisch tuig" gaan noemen, zijn we weer gezellig terug in de jaren 70.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Laten we het hopen want elke dag dat dit kabinet zit is een smet op ons blazoen en schadelijk voor Nederland. Op de volgende G20 zijn we alvast niet uitgenodigd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach maak je niet druk, binnen de kortste keren vallen ze over elkaar heen en maken ze er weer een zooitje van.
Best wel ludiek.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:26 schreef Jian het volgende:
Vrouwen met snor in protest
AMSTERDAM - Een groep vrouwen met opplaksnorren gaat donderdagochtend protesteren voor Huis ten Bosch in Den Haag, waar de officiële bordesscène gaat plaatsvinden. "Zie je me zo wel staan, Mark?", is een van de leuzen op de spandoeken.
http://www.telegraaf.nl/v(...)or_in_protest__.html
Weer zo'n stelletje mutsen
ik ben een vrouw maar god oh god sommige vrouwen echt he, zie me daar al staan met snorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:26 schreef Jian het volgende:
Vrouwen met snor in protest
AMSTERDAM - Een groep vrouwen met opplaksnorren gaat donderdagochtend protesteren voor Huis ten Bosch in Den Haag, waar de officiële bordesscène gaat plaatsvinden. "Zie je me zo wel staan, Mark?", is een van de leuzen op de spandoeken.
http://www.telegraaf.nl/v(...)or_in_protest__.html
Weer zo'n stelletje mutsen
Zoek de vijf kenmerken van facisme maar eens op en vergelijk ze met het PVV-programma. Score: 5 uit 5.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:26 schreef Gert het volgende:
[..]
En als de rightwingers links dan "communistisch tuig" gaan noemen, zijn we weer gezellig terug in de jaren 70.
nou zal echt wel meevallen Remlof, niet alles zo zwartgallig inzien hoor, komt echt wel goedquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Laten we het hopen want elke dag dat dit kabinet zit is een smet op ons blazoen en schadelijk voor Nederland. Op de volgende G20 zijn we alvast niet uitgenodigd.
Lees de krant maar eens. Misschien kom je dan ook wel tegen dat het niet door Geert komt dat Nederland nog niet bij de G20 is uitgenodigd maar omdat de Aziaten niet blij zijn met het grote Europese overwicht en daar de rem op proberen te zetten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Zoek de vijf kenmerken van facisme maar eens op en vergelijk ze met het PVV-programma. Score: 5 uit 5.
En nu eerst maar eens de krant lezen bij een bak koffie in de trein.
Ja, ja laten we ons vooral zorgen maken over de smet van een rechts kabinetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Laten we het hopen want elke dag dat dit kabinet zit is een smet op ons blazoen en schadelijk voor Nederland. Op de volgende G20 zijn we alvast niet uitgenodigd.
Ow en vanwege die europese overmacht is Nederland voor Spanje ingeruild? Tuurlijk joh.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Lees de krant maar eens. Misschien kom je dan ook wel tegen dat het niet door Geert komt dat Nederland nog niet bij de G20 is uitgenodigd maar omdat de Aziaten niet blij zijn met het grote Europese overwicht en daar de rem op proberen te zetten.
En verder vind ik dat je echt doorslaat met je retoriek over fascisme. Al zal ik je er niet voor noten.
Nederland is niet voor Spanje "ingeruild". Spanje zat er de afgelopen G20's ook al bij.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow en vanwege die europese overmacht is Nederland voor Spanje ingeruild? Tuurlijk joh.
GS nablaten is wel een beetje makkelijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ja laten we ons vooral zorgen maken over de smet van een rechts kabinetNou daar hebben we geen rechts kabinet voor nodig hoor, slecht een links flutrechter
![]()
Ja, dat is lachen. Foto van bommenlegger Wesam al Deleama en zijn matties, na vrijlating uit het terror block van PI Vught gisteren. Die stomme D66-rechter van de RB Rotterdam is er driewerf ingetuind. Wat nou eis van 16 jaar? LOL! Huilie-verhaaltjes over kakkerlakken en gebrek aan privacy, pron en playstations in die akelige Amerikaanse staatshotels, en prompt ging De Deur in NL open. 25 jaar cel krijgen in de VS voor terreurdaden = free walken in De Lage Landen. We staan internationaal weer eens ontzettend voor LUL
http://www.geenstijl.nl/m(...)a_lacht_nederla.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |