abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87479177
Oké, laat even duidelijk zijn dat ik het nog nooit gedaan heb, en de kans dat ik het ooit zal doen vrij klein is. ;)

Maar soms... lopen er van die pareltjes rond die onder een drol zitten van een vriend. :') Ik moet me dan vaak echt inhouden om niks "te beginnen" met dat meisje. :P Ik zou het namelijk ook niks vinden als zij door iemand anders zou worden afgepakt. ;) Immers, how you get her, is how you lose her. |:(

Maar even hypothetisch, hoe zou jij iemands vriendin afpakken, zonder het risico om in de "friendzone" te belanden, en met even dat moraalridderschap buiten beschouwing? :P En om het daarna nog moeilijker te maken: ga er ook vanuit dat die vriend in alle opzichten (innerlijk, uiterlijk, carrière etc.) beter is dan jij. :D

En voor de mensen die toch gaan zeiken over moraal:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door FOKkû op 12-10-2010 23:32:22 ]
pi_87479293
Haar zelf in laten zien dat verandering het beste voor haar toekomst is !
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:26:21 #3
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_87479309
Waarschijnlijk je voor doen als een vriend maar niet te natuurlijk, alle shit aan horen die ze over haar relatie te melden heeft en het in je voordeel gebruiken.

Om te eindigen met een klap op je harses of erger als je de verkeerde hebt uitgekozen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_87479523
Door hun vriendin te neuken.
pi_87479855
TS, het is simpel: je moet een eigenwijze klootzak zijn en altijd aan jezelf denken.

pi_87480049
Waarom is dit uberhaupt een issue? Wat maakt het jou uit of een meid al een vriend heeft? Je bent hem toch niets verschuldigd? Je hebt twee opties: of ze is niet van jouw avances gediend (of dat nou komt omdat ze trouw is aan haar vriend of omdat ze jou gewoon niet moet), in welk geval je haar verder met rust moet laten, of ze is wel van jouw avances gediend en dan heb je wat je bereiken wilde.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_87480149
Een echte vent houdt toch wel van een goede competitiestrijd? Dus wat houd je tegen?
pi_87484311
Niet. Ik heb daar nooit zoveel behoefte aan om een plan op te zetten. Als ze vrijwillig op m'n lul komt zitten is het natuurlijk iets anders.
pi_87484553
dus TS is verliefd op iemand anders zijn vriendin, en zoekt tips om haar, hypothetisch dan, af te pakken? :P
pi_87500867
Het zelfde als bij een meisje dat nog vrijgezel is. Checken of ze verliefd op je is.
signatuurloos
pi_87500919
-edit- nou en

[ Bericht 78% gewijzigd door Re op 13-10-2010 17:23:19 ]
pi_87501040
Meer geld en status hebben. :Y

De rest is van ondergeschikt belang ;)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_87501105
Zoek eens naar de "HELP! Verliefd op een ander!" topics hier, zijn er genoeg van.

Als je gewoon cool, grappig en aantrekkelijk genoeg bent gaan ze je leuk vinden.
pi_87501234
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:23 schreef FOKkû het volgende:
ga er ook vanuit dat die vriend in alle opzichten (innerlijk, uiterlijk, carrière etc.) beter is dan jij. :D
Een vrouw zal niet snel weggaan bij haar vriend/man als ie in alle opzichten beter is dan ik. Dus zou ik hem laten verleiden door een professionele sexmevrouw, dat filmen, de beelden van het vreemdgaan bij het meisje zien te krijgen, en vervolgens zorgen dat ik er ben om dr op te vangen als ze gedesillusioneerd bij hem weggaat.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  woensdag 13 oktober 2010 @ 17:20:40 #15
282425 Morton_Koopa
De eckte sinds 1988
pi_87501800
Als je iemand graag wilt "afpakken" en het lukt, dan is de desbetreffende vrouw ook opzoek naar iemand anders. Dan is het ook eigenlijk geen afpakken meer.
Maar om nu te denken dat je gericht een vrouw gaat versieren omdat ze een knurft van een vriend heeft....nee dat is toch wel heel erg sneu.

Ze kiest immers voor die knurft en niet voor een lekkere gespierde en mannelijke FOKkû.

Verder erg trieste bedoeling hier.
Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef Nikmans het volgende:
sowieso kwaliteitsuser die TS
pi_87502050
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:01 schreef FireFox1 het volgende:
Meer geld en status hebben. :Y

De rest is van ondergeschikt belang ;)
Dan ga ik nog flink scoren.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 17:29:19 #17
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_87502138
meestal leg ik mijn pik in haar nek. vrouwen houden van resoluut gedrag.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_87502208
Oef.. Ook al lukt het je om een relatie te verbreken, betekent dat nog niet dat jij haar te pakken kan krijgen. Kunnen veel complicaties bijkomen lijkt mij.
pi_87502339
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:29 schreef zoalshetis het volgende:
meestal leg ik mijn pik in haar nek. vrouwen houden van resoluut gedrag.
Ja precies en als haar brede, bodybuilder vriend erbij staat swaffel je hem gewoon neer met je sabel der gerechtigheid.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 17:46:03 #20
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87502754
Hangt ervan af wat de situatie is, maar eigenlijk door vooral de "vriend" te spelen en zodra je kans ziet een poging wagen.

Niet haar psycholoog of maatschappelijk werker worden, maar wanneer ze even boos is op haar vriend, laat haar bij jou komen om haar boosheid te uiten en pak meteen een fles wijn erbij.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 13 oktober 2010 @ 17:59:49 #21
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_87503166
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:46 schreef Keep_Walking het volgende:
Hangt ervan af wat de situatie is, maar eigenlijk door vooral de "vriend" te spelen en zodra je kans ziet een poging wagen.

Niet haar psycholoog of maatschappelijk werker worden, maar wanneer ze even boos is op haar vriend, laat haar bij jou komen om haar boosheid te uiten en pak meteen een fles wijn erbij.
Zo loop je heel groot risico om als "vriend" gezien te worden.
Slecht plan wel ;(.
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
  woensdag 13 oktober 2010 @ 18:07:17 #22
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_87503372
je moet gewoon aan haar vragen wat ze van vreemdgaan vindt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 13 oktober 2010 @ 18:10:08 #23
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87503460
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:59 schreef raebyddet het volgende:

[..]

Zo loop je heel groot risico om als "vriend" gezien te worden.
Slecht plan wel ;(.
Is mij vroeger een keer of twee gelukt anders. :{

Maar niet door echt naar te gaan luisteren wanneer ze bij me kwam, maar echt een glas wijn pakken, haar dronken voeren en versieren.

Toch klootzak genoeg, of niet dan? -O-
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 13 oktober 2010 @ 18:42:36 #24
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_87504488
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 18:10 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Is mij vroeger een keer of twee gelukt anders. :{

Maar niet door echt naar te gaan luisteren wanneer ze bij me kwam, maar echt een glas wijn pakken, haar dronken voeren en versieren.

Toch klootzak genoeg, of niet dan? -O-
_O-

Nou ja, laat ik het zo zeggen, iemand die ik als "vriend" ben gaan zien is absoluut geen optie. Dan zul je toch echt heel gauw moeten toeslaan, zodra je een kans ziet.

Maar inderdaad, misbruik maken van de situatie maakt je een klootzak oO< .
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
  woensdag 13 oktober 2010 @ 18:43:05 #25
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_87504506
niet
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')