SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door FOKkû op 12-10-2010 23:32:22 ]
Een vrouw zal niet snel weggaan bij haar vriend/man als ie in alle opzichten beter is dan ik. Dus zou ik hem laten verleiden door een professionele sexmevrouw, dat filmen, de beelden van het vreemdgaan bij het meisje zien te krijgen, en vervolgens zorgen dat ik er ben om dr op te vangen als ze gedesillusioneerd bij hem weggaat.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:23 schreef FOKkû het volgende:
ga er ook vanuit dat die vriend in alle opzichten (innerlijk, uiterlijk, carrière etc.) beter is dan jij.
Dan ga ik nog flink scoren.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:01 schreef FireFox1 het volgende:
Meer geld en status hebben.![]()
De rest is van ondergeschikt belang
Ja precies en als haar brede, bodybuilder vriend erbij staat swaffel je hem gewoon neer met je sabel der gerechtigheid.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:29 schreef zoalshetis het volgende:
meestal leg ik mijn pik in haar nek. vrouwen houden van resoluut gedrag.
Zo loop je heel groot risico om als "vriend" gezien te worden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:46 schreef Keep_Walking het volgende:
Hangt ervan af wat de situatie is, maar eigenlijk door vooral de "vriend" te spelen en zodra je kans ziet een poging wagen.
Niet haar psycholoog of maatschappelijk werker worden, maar wanneer ze even boos is op haar vriend, laat haar bij jou komen om haar boosheid te uiten en pak meteen een fles wijn erbij.
Is mij vroeger een keer of twee gelukt anders.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:59 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Zo loop je heel groot risico om als "vriend" gezien te worden.
Slecht plan wel.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:10 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Is mij vroeger een keer of twee gelukt anders.![]()
Maar niet door echt naar te gaan luisteren wanneer ze bij me kwam, maar echt een glas wijn pakken, haar dronken voeren en versieren.
Toch klootzak genoeg, of niet dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |