quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:45 schreef Enfermera het volgende:
Benk weerWas gezellig bij mn ouders
![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:01 schreef wel.o.k het volgende:
ik moet gewoon werken hier voor mijn geld![]()
dat was niet de bedoeling
Gf!quote:
die valt wel meequote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gf!![]()
Hoe is het met de hoofdwond?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die valt wel mee![]()
me rug dus niet
Ja, moet nog een enorme vaat doen hierquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:21 schreef Enfermera het volgende:
MPG![]()
GF
MarijkOh, lekker!
Eten bij ouders is altijd handig ja
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, moet nog een enorme vaat doen hierDus dan kan ik die morgen even lekker rustig doen
enferquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:21 schreef Enfermera het volgende:
MPG![]()
GF
MarijkOh, lekker!
Eten bij ouders is altijd handig ja
gisteren van een ladder afgedonderdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
balen!
Hoe komt dat, verkeerde houding aangenomen?
Nee, geen vaatwasser.... Zou er ruimte voor kunnen maken, maar heb geen aansluiting (wel een afvoer) en het geld niet over voor zo'n dingquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]Ja, goed idee
Heb jij ook geen vaatwasser? Wij ook niet, onze keuken is daar echt te klein voor, anders hadden we helemaal geen opbergruimte meerIk kijk echt uit naar ons nieuwe huis MET vaatwasser
Ja, dat wist ikquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
enfer![]()
[..]
gisteren van een ladder afgedonderd
Whehehe sloeberquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:01 schreef wel.o.k het volgende:
ik moet gewoon werken hier voor mijn geld![]()
dat was niet de bedoeling
ik was op me rug en kop gevallen maar merkte van me rug eigenlijk weinig tot dat ik opstondquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat wist ikMaar wist niet dat je daardoor last van je rug had.... Sterkte dan maar met je lijf
![]()
Haha zo is hetquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, geen vaatwasser.... Zou er ruimte voor kunnen maken, maar heb geen aansluiting (wel een afvoer) en het geld niet over voor zo'n dingEn doorgaans houd ik m'n vaat wel redelijk bij, dus dan geeft het niets
Maar ik snap dat je er naar uitkijkt![]()
Zou ik ook doen
Was gewoon lekker blijven liggen danquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik was op me rug en kop gevallen maar merkte van me rug eigenlijk weinig tot dat ik opstond
flessiequote:
och er is weinig verder aan te doenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha zo is het
Ja, inderdaad. Ik was ook vaak af, minimaal 1x per dag meestal als we hebben gekookt enzo, anders wordt het zo'n berg. En met z'n 2en is het bij ons ook best snel gedaan nog.
Haha ja
Toch last van je rug nog gf?Wel voorzichtig doen he!
we zijn vandaag open dus dat gaat nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was gewoon lekker blijven liggen dan
Dekentje eroverheen, pilsje ernaast, zooooo
Rustig blijven bewegen tot het pijn doet, en dan stoppenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
och er is weinig verder aan te doen
dan kan ik beter stil blijven zittenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Rustig blijven bewegen tot het pijn doet, en dan stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |