eBay is zoooooquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]Successss!
Jeuj, hoesje voor mn telefoon is binnen!Voor het ongelofelijke bedrag van 3 dollar
Leve eBay
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]Successss!
Jeuj, hoesje voor mn telefoon is binnen!Voor het ongelofelijke bedrag van 3 dollar
Leve eBay
Dat is wel wat het zo goedkoop maaktquote:
True.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is wel wat het zo goedkoop maaktIk heb trouwens liever kinderarbeid in een fabriek dan kinderprostitutie
Have funquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu richting Etos (aanbieding scoren) en ouders, tot later allemaal![]()
Ik bedoelde het zeker niet als waarde-oordeel, ik heb namelijk jaren lang Chinese meuk verkochtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
True.
Tja.. Idd. En weet je wat het is; als ik het niet koop, dan doet een ander het wel. Wat kunnen wij als consumenten nou serieus, constructief doen om zoiets te stoppen?
Thanks!quote:
Nee, weet ikquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bedoelde het zeker niet als waarde-oordeel, ik heb namelijk jaren lang Chinese meuk verkochtMaar we zijn in NL ook nog niet zo heel lang van kinderarbeid verlost, dus wie zijn wij als land om hun te veroordelen... Als we het niet meer zouden kopen, dan lijkt het me veel erger, ik vraag me namelijk af wat er dan met die mensen/kinderen gebeurd
[..]
Thanks!
Je wordt gewoon gepaaidquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:09 schreef suikertaartje het volgende:
Ik hou van de mensen hier![]()
Zegt er eentje: neeeeeeeeee, jij hebt geen zoontje, je ziet er nog ZO jong uit, dat kan gewoon niet
Nee, deze meneer meende dat, want hij keek me toch een potje geschokt, dat kan je niet spelenquote:
Oh noes!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
Meh, de mooie jongens van de post zijn op
Buuhuuuuuh, er is geen volgende keer meerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:27 schreef MPG het volgende:
Oh noes!
Moet ik de volgende keer de post komen brengen?
Dan kom ik de post bij je thuis brengen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Buuhuuuuuh, er is geen volgende keer meer
Neem je dan ook een machientje mee?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:41 schreef MPG het volgende:
Dan kom ik de post bij je thuis brengen.
Mits meneer Taart dan naar zijn werk of ergens anders heen is![]()
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
Wat in het vat zit verzuurt niet... en als je dat allemaal bij elkaar optelt dan is het ineens wel een hele grote financiële meevaller
word voor me gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |