Ja ze lijkt er veel op.Maar de andere zus van Antonie ken ik niet. Nu heb ik zijn broer gezien op het filmpje.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:06 schreef Eleentje86 het volgende:
Jaaa liesbeth lijkt iddd ook heel veel op antonie.Heb ik altijd al gevonden.
Depressies zijn er in alle vormen.Milde en hele ernstige.En alles wat daar tussen in zit natuurlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:10 schreef hexje het volgende:
[..]
Mike Boddé heeft ook last van depressies. Tot nu toe heeft hij er mee leren leven.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:04 schreef Eleentje86 het volgende:
[..]
Jij zou eens voor een week moeten voelen wat een heel erg depressief iemand voelt!!!!!Je weet het allemaal goed te vertellen maar er klopt geen klote van wat jij zegt.Ben je zelf weleens zo ver weg geweest???Nee?!Hou dan je bijdehante praatjes voor je.Jij praat alsof iemand die zo ernstig ziek is alleen maar last heeft van zweetvoeten.Als de depressie zich blijft herhalen is dat echt heeel erg.Slopend is het!!!
Naief persoontje ben je
Pilletjes heb ik niet nodig.Bij de een is de ziekte erger dan bij de ander.Maar hoe mensen het je ook aan je verstand willen brengen...Jij moet het zelf meemaken.Dan ben ik benieuwd of je nog steeds zo denkt.Je weet geneens hoe het precies is gegaan.Ik ook niet.Dus daar kunnen wij niet over oordelen.(dan heb ik het over dat isa hem heeft gevonden)quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Neem even een pilletje om te kalmeren.
Manisch despressieve mensen kunnen met de juiste begeleiding en medicatie prima 80 worden. Antonie werd 44 en koos voor zelfmoord en liet zijn vrouw hem vinden.
Bipolair is een ziekte maar geen ziekte waarbij je per se doodgaat.
Neehoor, Toen ik je Zag is een prachtig nummer en All Stars een prachtige film en Kamerling een sympahtieke man. Maar dat vergoeilijken van dat ie er niks aan kon doen enzo, ja, dat gaat me even te ver.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:23 schreef Eleentje86 het volgende:
Zit jij eigenlijk alleen maar in dit topic om hem af te kraken en het helemaal af te keuren wat hij heeft gedaan?Dan kan je beter een ander topic openen over zelfmoord.
Stakker
bij bi polair komen vaak ook andere psychische stoornissen.. psychoses.. schizophrenie.. sociopathie etc..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Neem even een pilletje om te kalmeren.
Manisch despressieve mensen kunnen met de juiste begeleiding en medicatie prima 80 worden. Antonie werd 44 en koos voor zelfmoord en liet zijn vrouw hem vinden.
Bipolair is een ziekte maar geen ziekte waarbij je per se doodgaat.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:12 schreef Eleentje86 het volgende:
[..]
Depressies zijn er in alle vormen.Milde en hele ernstige.En alles wat daar tussen in zit natuurlijk
Hij leed dus aan ernstige depressies en heeft met hulp heeft hij ermee leren leven. Niet iedereen met een ernstige depressie stapt uit het leven.quote:De caberatier, onder andere bekend van de populaire Mike en Thomas Show, raakte vrienden kwijt, moest weer bij zijn ouders gaan wonen en dacht er zelfs over om 'er uit te stappen'. Tot hij van zijn psychiater antidepressiva kreeg voorgeschreven. Boddé: Ineens kwam dat heerlijke pilletje. Mijn derde psychiater zei tegen me: Jij bent chronisch depressief en dat gaan we systematisch aanpakken. We proberen eerst pilletje A en dan pilletje B, net zo lang tot het werkt.'
Goh dus je kan ook nog iets positiefs zeggen.Dat valt me dan weer mee.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Neehoor, Toen ik je Zag is een prachtig nummer en All Stars een prachtige film en Kamerling een sympahtieke man. Maar dat vergoeilijken van dat ie er niks aan kon doen enzo, ja, dat gaat me even te ver.
Ik heb helemaal niks tegen Kamerling. Ik heb wat tegen dat gezever dat het een arme knul is die er niks aan kon doen dat ie zo ziek was tot de dood er op moest volgen. Jullie weten helemaal niet of hij er wel alles aan gedaan heeft, de juiste medicatie, de juiste therapieen. Kamerling had een keuze. Ja, toen hij de pillen of het scheermesje pakte was het al te laat, maar daarvoor had ie ook keuzes. Zichzelf laten opnemen, andere therapieen zoeken, etc. Misschien heeft ie dat gedaan, maar misschien ook niet. Dus dat gezever van dat ie zelf slachtoffer was: nee, Isa en zijn kids zijn slachtoffer.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:39 schreef Eleentje86 het volgende:
[..]
Goh dus je kan ook nog iets positiefs zeggen.Dat valt me dan weer mee.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks tegen Kamerling. Ik heb wat tegen dat gezever dat het een arme knul is die er niks aan kon doen dat ie zo ziek was tot de dood er op moest volgen. Jullie weten helemaal niet of hij er wel alles aan gedaan heeft, de juiste medicatie, de juiste therapieen. Kamerling had een keuze. Ja, toen hij de pillen of het scheermesje pakte was het al te laat, maar daarvoor had ie ook keuzes. Zichzelf laten opnemen, andere therapieen zoeken, etc. Misschien heeft ie dat gedaan, maar misschien ook niet. Dus dat gezever van dat ie zelf slachtoffer was: nee, Isa en zijn kids zijn slachtoffer.
Rare figuren...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Arnie in z'n ondergoed op de begrafenis
Nee, dat is vriendschap.quote:
Ik dacht die boxershort. Ja, die zonnebrillen waren wel wat Hollywood.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Om zo over straat te lopen met die achterlijke zonnebrillen. Ze zijn gewoon vervreemd...
Ze zijn vast on-Nederlands hip ofzo. Deze mensen hebben het gemaakt in Hollywood, en dat zullen we weten ook.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Om zo over straat te lopen met die achterlijke zonnebrillen. Ze zijn gewoon vervreemd...
Ja ook, maar ik vind het gênant om in boxershort zo over straat te lopen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik dacht die boxershort. Ja, die zonnebrillen waren wel wat Hollywood.
Tja. Je wordt dan vanzelf raar.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze zijn vast on-Nederlands hip ofzo. Deze mensen hebben het gemaakt in Hollywood, en dat zullen we weten ook.
Dat is wel weer origineel.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja ook, maar ik vind het gênant om in boxershort zo over straat te lopen.
Arnie kon het ook vandaag niet laten weer te trachten de 'show' te stelen.. Op een belachelijke manier.quote:
En daar was ie weer...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |