abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:10:53 #51
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_87478612
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:06 schreef Eleentje86 het volgende:

Jaaa liesbeth lijkt iddd ook heel veel op antonie.Heb ik altijd al gevonden.
Ja ze lijkt er veel op.Maar de andere zus van Antonie ken ik niet. Nu heb ik zijn broer gezien op het filmpje.
pi_87478718
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:10 schreef hexje het volgende:

[..]

Mike Boddé heeft ook last van depressies. Tot nu toe heeft hij er mee leren leven.
Depressies zijn er in alle vormen.Milde en hele ernstige.En alles wat daar tussen in zit natuurlijk ;)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:13:56 #53
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87478780
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:04 schreef Eleentje86 het volgende:

[..]

Jij zou eens voor een week moeten voelen wat een heel erg depressief iemand voelt!!!!!Je weet het allemaal goed te vertellen maar er klopt geen klote van wat jij zegt.Ben je zelf weleens zo ver weg geweest???Nee?!Hou dan je bijdehante praatjes voor je.Jij praat alsof iemand die zo ernstig ziek is alleen maar last heeft van zweetvoeten.Als de depressie zich blijft herhalen is dat echt heeel erg.Slopend is het!!!
Naief persoontje ben je :{
:') Neem even een pilletje om te kalmeren.

Manisch despressieve mensen kunnen met de juiste begeleiding en medicatie prima 80 worden. Antonie werd 44 en koos voor zelfmoord en liet zijn vrouw hem vinden.

Bipolair is een ziekte maar geen ziekte waarbij je per se doodgaat.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:22:53 #54
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_87479149
Deze kan zowat naar R&P. :')
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_87479162
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:13 schreef Stefan het volgende:

[..]

Manisch despressieve mensen kunnen met de juiste begeleiding en medicatie prima 80 worden. Antonie werd 44 en koos voor zelfmoord en liet zijn vrouw hem vinden.

Pilletjes heb ik niet nodig.Bij de een is de ziekte erger dan bij de ander.Maar hoe mensen het je ook aan je verstand willen brengen...Jij moet het zelf meemaken.Dan ben ik benieuwd of je nog steeds zo denkt.Je weet geneens hoe het precies is gegaan.Ik ook niet.Dus daar kunnen wij niet over oordelen.(dan heb ik het over dat isa hem heeft gevonden)

Ik zeg ook niet dat bipolair een ziekte is waarmee je dood gaat.Wie zegt trouwens dat hij bipolair was???
Ik zeg alleen dat alles in verschillende vormen en mate is.

Zit jij eigenlijk alleen maar in dit topic om hem af te kraken en het helemaal af te keuren wat hij heeft gedaan?Dan kan je beter een ander topic openen over zelfmoord.

Stakker :{w
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:31:48 #56
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87479548
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:23 schreef Eleentje86 het volgende:

Zit jij eigenlijk alleen maar in dit topic om hem af te kraken en het helemaal af te keuren wat hij heeft gedaan?Dan kan je beter een ander topic openen over zelfmoord.

Stakker :{w
Neehoor, Toen ik je Zag is een prachtig nummer en All Stars een prachtige film en Kamerling een sympahtieke man. Maar dat vergoeilijken van dat ie er niks aan kon doen enzo, ja, dat gaat me even te ver.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:34:15 #57
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_87479660
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:13 schreef Stefan het volgende:

[..]

bij bi polair komen vaak ook andere psychische stoornissen.. psychoses.. schizophrenie.. sociopathie etc..
Ik weet niet hoe het in zijn geval zat, maar wel met de vader van dochterlief.

En daar was het een combi van sociopathie/psychopathie, narcistische persoonlijkheidsstoornis, psychoses en bi-polair.
En de grap is dat het medicijn voor het een, het andere versterkte.

Nu is dat wat mijn ervaring er mee is, ik weet ook dat het bij onwijs veel mensen zo is.

Het is zo makkelijk oordelen, vooralsnog is alleen bekend dat Anthonie depressief as, verders nietspecifieke details, dus ik spreek ook niet dat dit in zijn situatie ook was. Dus in die zin god weet was hij nog wel te helpen? who knows.. we'll never find out.

Maar om een stelling zo te stellen kan je simpelweg niet doen er komt meer bij kijken vaak, en dat moet zeker bij zoiets wel in het achterhoofd gehouden worden.

En ik kan wel zeggen ik wens je toe dat je eens voelt hoe het is om het te hebben of naast zo iemand te leven, maar dat doe ik niet, en vind ik ook eigenlijk jammer dat het toegewenst wordt door anderen want het is ook voor de partner/naaste een hel.. een hel die ik zelfs mijn ergste vijand niet aan zou willen doen.
En dan kan ik me nog niet eens voorstellen hoe het voor M. zelf is geweest.. vast nog duidende malen erger.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:34:36 #58
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_87479678
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:12 schreef Eleentje86 het volgende:

[..]

Depressies zijn er in alle vormen.Milde en hele ernstige.En alles wat daar tussen in zit natuurlijk ;)
quote:
De caberatier, onder andere bekend van de populaire Mike en Thomas Show, raakte vrienden kwijt, moest weer bij zijn ouders gaan wonen en dacht er zelfs over om 'er uit te stappen'. Tot hij van zijn psychiater antidepressiva kreeg voorgeschreven. Boddé: Ineens kwam dat heerlijke pilletje. Mijn derde psychiater zei tegen me: Jij bent chronisch depressief en dat gaan we systematisch aanpakken. We proberen eerst pilletje A en dan pilletje B, net zo lang tot het werkt.'
Hij leed dus aan ernstige depressies en heeft met hulp heeft hij ermee leren leven. Niet iedereen met een ernstige depressie stapt uit het leven.

Het is geen oordeel over Antonie maar sommige hier doen alsof er echt geen andere opties zijn dan uit het leven stappen.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:35:49 #59
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87479745
Stephen Fry is zwaar bipolair maar maakt de mooiste reisprogramma's en schrijft ook over zn depressie.
pi_87479924
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:31 schreef Stefan het volgende:

[..]

Neehoor, Toen ik je Zag is een prachtig nummer en All Stars een prachtige film en Kamerling een sympahtieke man. Maar dat vergoeilijken van dat ie er niks aan kon doen enzo, ja, dat gaat me even te ver.
Goh dus je kan ook nog iets positiefs zeggen.Dat valt me dan weer mee.
Ik heb je een beetje geprobeerd uit te leggen dat een depressie echt heel ernstig kan zijn.Maar ik geef het op.We worden het hier toch niet over eensEn om nou "ruzie" hierover te gaan maken is ook een beetje laag toch.Dus zand erover voor mij in ieder geval.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:42:59 #61
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87480087
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:39 schreef Eleentje86 het volgende:

[..]

Goh dus je kan ook nog iets positiefs zeggen.Dat valt me dan weer mee.
Ik heb helemaal niks tegen Kamerling. Ik heb wat tegen dat gezever dat het een arme knul is die er niks aan kon doen dat ie zo ziek was tot de dood er op moest volgen. Jullie weten helemaal niet of hij er wel alles aan gedaan heeft, de juiste medicatie, de juiste therapieen. Kamerling had een keuze. Ja, toen hij de pillen of het scheermesje pakte was het al te laat, maar daarvoor had ie ook keuzes. Zichzelf laten opnemen, andere therapieen zoeken, etc. Misschien heeft ie dat gedaan, maar misschien ook niet. Dus dat gezever van dat ie zelf slachtoffer was: nee, Isa en zijn kids zijn slachtoffer.
pi_87480179
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:42 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niks tegen Kamerling. Ik heb wat tegen dat gezever dat het een arme knul is die er niks aan kon doen dat ie zo ziek was tot de dood er op moest volgen. Jullie weten helemaal niet of hij er wel alles aan gedaan heeft, de juiste medicatie, de juiste therapieen. Kamerling had een keuze. Ja, toen hij de pillen of het scheermesje pakte was het al te laat, maar daarvoor had ie ook keuzes. Zichzelf laten opnemen, andere therapieen zoeken, etc. Misschien heeft ie dat gedaan, maar misschien ook niet. Dus dat gezever van dat ie zelf slachtoffer was: nee, Isa en zijn kids zijn slachtoffer.
:O :W
pi_87480656
Arnie in z'n ondergoed op de begrafenis
pi_87480719
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Arnie in z'n ondergoed op de begrafenis
Rare figuren...
  woensdag 13 oktober 2010 @ 00:01:54 #65
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87480867
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:58 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Rare figuren...
Nee, dat is vriendschap.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 00:06:00 #66
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87481080
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:01 schreef Stefan het volgende:

[..]

Nee, dat is vriendschap.
Om zo over straat te lopen met die achterlijke zonnebrillen. Ze zijn gewoon vervreemd...
  woensdag 13 oktober 2010 @ 00:07:55 #68
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87481139
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:06 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Om zo over straat te lopen met die achterlijke zonnebrillen. Ze zijn gewoon vervreemd...
Ik dacht die boxershort. Ja, die zonnebrillen waren wel wat Hollywood.
pi_87481165
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:06 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ze zijn vast on-Nederlands hip ofzo. Deze mensen hebben het gemaakt in Hollywood, en dat zullen we weten ook. :P
pi_87481191
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:07 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik dacht die boxershort. Ja, die zonnebrillen waren wel wat Hollywood.
Ja ook, maar ik vind het gênant om in boxershort zo over straat te lopen.
pi_87481249
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:08 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ze zijn vast on-Nederlands hip ofzo. Deze mensen hebben het gemaakt in Hollywood, en dat zullen we weten ook. :P
Tja. Je wordt dan vanzelf raar.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 00:10:44 #72
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_87481270
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:09 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ja ook, maar ik vind het gênant om in boxershort zo over straat te lopen.
Dat is wel weer origineel.
pi_87481338
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:58 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Rare figuren...
Arnie kon het ook vandaag niet laten weer te trachten de 'show' te stelen.. Op een belachelijke manier.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87481768
quote:
En daar was ie weer...

What were all those dreams we shared
Those many years ago?
What were all those plans we made
Now left beside the road?
Behind us in the road

More than friends I always pledged
Cause friends they come and go
People change as does everything
I wanted to grow old
Just want to grow old

Slide on next to me
I’m just a human being
I will take the blame
Bust just the same
This is not me
You see
Believe
I’m better than this

Don’t leave me so cold
Or buried beneath the stones
I just want to hold on
And know I’m worth your love
Enough
I don’t think
There’s such a thing

It’s my fault, Now I been caught
A sickness in my bones
How it pains to leave you here
With the kids on your own
Just don’t let me go

Help me see myself
Cause I can no longer tell
Looking out from the inside of
The bottom of a well

It’s hell
I yell
But no one hears

Before I disappear
Whisper in my ear
Give me something to echo
In my unknown futures ear

My dear
The End
Comes near
I’m here
But not much longer
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_87483284
Net even de filmpjes van de uitvaart bekeken....schrok inderdaad ook van de gelijkenis van die broer met Antonie :o
Vond de boxershort actie van Reinout eigenlijk wel verfrissend _O-
Ooit hebben ze samen met een boxershort gelopen bij een afscheid van GTST,en nu vond hij het gepast om ook zo afscheid van Antonie te nemen.
Vind het het wel lef hebben,en schijt aan wat men ervan denkt!
Denk dat Antonie het wel had kunnen waarderen :Y
Vond Isa heel sterk overkomen,maar schijn kan bedriegen natuurlijk...ze heeft ook nog 2 kindjes waarvoor ze mischien sterk wil blijven.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')