ik ben Bedrijfskundig opgeleid niet economischquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:10 schreef Outpost76 het volgende:
Daar sta ik niet van te kijken. "Economen" (of wel cijvergeilaarts) onder elkaar he.
in het begin aan je training om zo geld te genereren voor de rest van je team.. dus resultaten zijn in het begin niet belangrijk..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:16 schreef Vuurpijl. het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook aan tactieken blijven denken, in plaats van alleen je trainees, om wedstrijden te winnen.
Hoelang behouden jullie gemiddeld je trainingstype?
Zijn er hier ook die geen trainees hebben?quote:22. Antonio Pinsino (289873529)
18 jaar en 17 dagen, volgende verjaardag: 16-01-2011
goed in vorm, conditie redelijk
Een populair persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Eigenaar: HAMSEEY S.K. (sinds 28-06-2010)
Total Skill Index (TSI): 990
Loon: 468 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Krachtig
Laden...
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 13-10-2010 18:06
Vraagprijs: 0 ¤
Hoogste bod: 7 000 ¤ door Punto di Domanda
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Als dat een prima speler is denk ik dat ik het spel al aardig onder de knie aan het krijgen ben, alleen nog eens HAGonline goed doorlezen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:08 schreef Drassss het volgende:
Vuurpijl, zie het als Ajax/Feyenoord doen.
Spelers als vd Wiel/Anita of Fer/Wijnaldum worden nu opgeleid in het eerste elftal. Ze zijn eigenlijk nog te jong en komen ervaring te kort. Die paar extra jaren die ze vanuit de jeugd bij je echte team zitten zijn de trainingsjaren. Na verloop van tijd komt er een moment dat ze verkocht zullen worden. Vervolgens halen Ajax/Feyenoord gewoon weer nieuwe talenten uit de jeugd
Het is dus niet alleen puur om geld te verdienen, maar ook enigszins je team te versterken tot een bepaald niveau.
Oh edit: Bovenstaande is gewoon een prima speler om mee te beginnen. Wat ga je trainen?
- Wanneer een speler te koop staat kan je rechts via de transfervergelijking een indicatie krijgen hoeveel een speler waard is.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:18 schreef Vuurpijl. het volgende:
[..]
Als dat een prima speler is denk ik dat ik het spel al aardig onder de knie aan het krijgen ben, alleen nog eens HAGonline goed doorlezen.
Deze speler was gewoon een voorbeeldje die ik van de transferlijst plukte.![]()
Wat zijn dergelijke spelers waard trouwens?
En welke gradatie vaardigheden moet een trainee van 17/18/19 jaar bezitten?
btw. als een speler stijgt in een vaardigheid (poppen word dit ook wel genoemd?) krijg je er geen bericht van?
Conditie zit dus wel snor bij jou de komende 2/3 seizoenen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:47 schreef Kirov het volgende:
Mijn nieuwe trainee heet Floris-Jan Hobbelen, epic!
Goed/Uitstekend? Of is dat overbodig?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Conditie zit dus wel snor bij jou de komende 2/3 seizoenen.
Het was meer een grapquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:22 schreef Kirov het volgende:
[..]
Goed/Uitstekend? Of is dat overbodig?
Voldoende of goed? Anders slinger ik hem omhoogquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het was meer een grap
Goed/uitstekend is voldoende
Waar staat je conditie lvl op? Ergens tussen 10/15 is voldoende.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:24 schreef Kirov het volgende:
[..]
Voldoende of goed? Anders slinger ik hem omhoog
Vooral van zijn belang op je middenveld natuurlijk. Heb je daar oude lui staan? Zoja even berekenen bij hagonline welk lvl je moet hebben wil het niet omlaag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |