Dat zal zeker werken. De truc is om tijdens je competitie wedstrijden ook jonge spelers te trainen. Deze mogen best "iets" ouder zijn. Laten we zeggen 19 t/m 22?, zodat je geen verloren training krijgt. Dit omdat oudere spelers gewoon langzamer trainen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:16 schreef Vuurpijl. het volgende:
Ik had een 'strategie' bedacht, nu wil ik jullie vragen om te kijken of het mogelijk is:
Op het begin 4 trainees kopen, die zet ik op vriendschappelijke wedstrijden erin. Met competitie wedstrijden zet ik mijn 'gewone' spelers erin.
Als de trainees gestegen zijn verkopen of eventueel zelf behouden.
Iemand die hier weet hoe het zal verlopen? Zal mijn clubje kunnen blijven bestaan of zal dit absoluut niet werken?
Er liepen toch een paar af vandaag/morgen? Of heb je die al binnen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:25 schreef MrMoon het volgende:
Zo.. even een aantal teams benaderd die van Groningen's in hun team hebben.. ben benieuwd..
vanavond en morgenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Er liepen toch een paar af vandaag/morgen? Of heb je die al binnen.
Goed bezig!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
vanavond en morgen
ik heb nog wat teams met verdedigende talentjes en keepers benaderd.. ik probeer mijn trainingslinie vol te krijgen en dan een keeper te hebben..
Dus ik koop bijvoorbeeld 4 'talentjes' tot 19 jaar, kies een trainingstype die ik een x aantal weken aanhoud, ik zet de trainees alleen met vriendschappelijke wedstrijden in en na een tijdje verkoop ik hen met winst zodat ik iets bij verdien.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat zal zeker werken. De truc is om tijdens je competitie wedstrijden ook jonge spelers te trainen. Deze mogen best "iets" ouder zijn. Laten we zeggen 19 t/m 22?, zodat je geen verloren training krijgt. Dit omdat oudere spelers gewoon langzamer trainen.
Het ideaalst is natuurlijk max aantal trainees van 17 jaar. Maar soms zullen ze gewoon iets ouder zijn.
ben benieuwd.. ik heb nu vooral ook nog teams benaderd met de talentjes..quote:
Gewoon zorgen dat je zsm je "diploma hebt. Dan kan je andere opstellingen spelen ipv 4-4-2. Vervolgens 10 trainies kopen met redelijk als train stat en zo jong mogelijk. (17 a 18) Die optrainen en dan verkopen als ze ± 22 jaar zijn. Probeer een doorschuif systeem te krijgen tussen de trainies van je A team en die van je B team. Zodat je niveau van je A team altijd ongeveer even sterk blijft en je een nieuwe trainie weer opnieuw kan gaan trainen in je B team.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:16 schreef Vuurpijl. het volgende:
Ik had een 'strategie' bedacht, nu wil ik jullie vragen om te kijken of het mogelijk is:
Op het begin 4 trainees kopen, die zet ik op vriendschappelijke wedstrijden erin. Met competitie wedstrijden zet ik mijn 'gewone' spelers erin.
Iemand die hier weet hoe het zal verlopen? Zal mijn clubje kunnen blijven bestaan of zal dit absoluut niet werken?
Even kort door de bocht hoe je het zou kunnen doen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:34 schreef Vuurpijl. het volgende:
[..]
Dus ik koop bijvoorbeeld 4 'talentjes' tot 19 jaar, kies een trainingstype die ik een x aantal weken aanhoud, ik zet de trainees alleen met vriendschappelijke wedstrijden in en na een tijdje verkoop ik hen met winst zodat ik iets bij verdien.
Dit moet dus lukken om een 'klein beetje' bij te verdienen voor de club?![]()
Als ik het spel na een tijdje beter onder de knie krijg zal ik wss net als jullie met meerdere trainees doen. Mijn doel is nu om het spel onder de knie te krijgen en een 'klein beetje' bij te verdienen.
Btw na hoeveel weken verkopen jullie de trainees gemiddeld?
Meestal pas als ze ± 22 zijn.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:34 schreef Vuurpijl. het volgende:
Btw na hoeveel weken verkopen jullie de trainees gemiddeld?
Say what??quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Even kort door de bocht hoe je het zou kunnen doen.
Je koopt bijv 6 spitsen ( 17 jaar ) met redelijk scoren ( Noem ik even 1 ) Dus;
1 1 1 1 1 1
Op een gegeven moment, dus na 2 seizoenen zijn ze 19 jaar en bijvoorbeeld 4 levels gestegen ( 6 dus ).
5 5 5 5 5 5
Nu verkoop je er bijvoorbeeld 2 en koop je weer 2 nieuwe spelers van 17 met rating 1 dus;
5 5 5 5 1 1
Je traint bijvoorbeeld iedereen weer 1 seizoen en ze stijgen 2 levels. Je verkoopt er weer 1 dus;
7 7 7 3 3 1
Etc etc.. Het gaat om het idee dat je het begrijpt. Kijk niet naar de getallen, maar meer hoe het werkt
Het is natuurlijk niet altijd zo dat spelers tegelijk stijgen in skill, maar nogmaals dit is een voorbeeld.
Dat wat Drasss en Outpost zeggen.. Dus gewoon je diploma halen.. een linie kiezen waarin je wilt trainen (keepers, verdedigen, middenveld, aanvallers).. trainees kopen en dan het verhaal wat Drasss aangaf..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:16 schreef Vuurpijl. het volgende:
gewoon elke wedstrijd.. dus als je bijv verdedigers gaat trainen, dan ga je 532 of 541 spelen.. dan zorg je dat je 10 jonge verdedigers hebt.. 5 daarvan stel je op zondag op en de andere 5 stel je op woensdag op.. dan heb je de meest optimale training..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:51 schreef Vuurpijl. het volgende:
Mijn dank is groot voor de goede uitleg!![]()
Maar in welke wedstrijden laten jullie de trainees mee spelen? Gewoon in elke wedstrijd of puur alleen in vriendschappelijke wedstrijden?
De besten in de competitie en de rest vriendschappelijk. Zeker op jou niveau (divisie 8 of 9) kun je met trainees van 17j en redelijk hoofdstats ratings halen die goed genoeg zijn, zeker na een half seizoen trainen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:51 schreef Vuurpijl. het volgende:
Mijn dank is groot voor de goede uitleg!![]()
Maar in welke wedstrijden laten jullie de trainees mee spelen? Gewoon in elke wedstrijd of puur alleen in vriendschappelijke wedstrijden?
Eet smakelijk.quote:
Daar sta ik niet van te kijken. "Economen" (of wel cijvergeilaarts) onder elkaar he.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik het een vrij helder verhaal vind hoor..
Je moet natuurlijk ook aan tactieken blijven denken, in plaats van alleen je trainees, om wedstrijden te winnen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
gewoon elke wedstrijd.. dus als je bijv verdedigers gaat trainen, dan ga je 532 of 541 spelen.. dan zorg je dat je 10 jonge verdedigers hebt.. 5 daarvan stel je op zondag op en de andere 5 stel je op woensdag op.. dan heb je de meest optimale training..
Ik train al vanaf het begin verdedigen: 4 jaar dus nuquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:16 schreef Vuurpijl. het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook aan tactieken blijven denken, in plaats van alleen je trainees, om wedstrijden te winnen.
Hoelang behouden jullie gemiddeld je trainingstype?
Ik train sinds heb begin verdedigen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:16 schreef Vuurpijl. het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook aan tactieken blijven denken, in plaats van alleen je trainees, om wedstrijden te winnen.
Hoelang behouden jullie gemiddeld je trainingstype?
Het is toch niet zo moeilijk?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eet smakelijk.![]()
[..]
Daar sta ik niet van te kijken. "Economen" (of wel cijvergeilaarts) onder elkaar he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |