Lijkt me niet en ik zal zeker even wachten tot morgenvroeg...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:57 schreef Outpost76 het volgende:
Trouwens even de vraag :
Vanmiddag hadden we het over een bod op een speler van mij die ± 1 mil boven de tv zat. Ik heb daar een berichtje over gehad van een gm dat de prijs waarschijnlijk aangepast zou worden. Nou is mijn speler verkocht zonder dat de prijs is aangepast. Kan ik er dan van uit gaan dat ik dat geld uit mag geven?
Prijs wordt achteraf bijgesteld. Daar krijg je dan een HT-mail (stafbericht) over.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:57 schreef Outpost76 het volgende:
Trouwens even de vraag :
Vanmiddag hadden we het over een bod op een speler van mij die ± 1 mil boven de tv zat. Ik heb daar een berichtje over gehad van een gm dat de prijs waarschijnlijk aangepast zou worden. Nou is mijn speler verkocht zonder dat de prijs is aangepast. Kan ik er dan van uit gaan dat ik dat geld uit mag geven?
ofquote:Transferprijs aanpassing
quote:overpriced Transfer (adjustment)
Hmzzz zou wel klote zijn.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lijkt me niet en ik zal zeker even wachten tot morgenvroeg...
Als je het echt zeker wil weten zal ik een gm/modje even mailen.
Ok ik ben benieuwd. Ik hoop niets te horen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Prijs wordt achteraf bijgesteld. Daar krijg je dan een HT-mail (stafbericht) over.
Dit kan dan de titel zijn:
[..]
of
[..]
Je speelt per 2 weken meestal een thuiswedstrijd en een uitwedstrijd. Met het geld van de thuiswedstrijd moet je het verlies van de week dat je in de uitwedstrijd hebt behaald goed maken. Als dat lukt, dan is er sprake van 2 wekelijkse winst.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:07 schreef Vuurpijl. het volgende:
Wat word er bedoelt met 2 weekse winst?
Mijn hond vind het anders niet fijn als je hem wakker maakt. Zeker niet als je dan ook nog 2 mensen midden in de nacht meeneemt die blijven logeren.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:10 schreef Drassss het volgende:
Beter een slapende hond wakker maken dan een bijtende hond in je slaap hebben
Nou ehm sorry...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:10 schreef Drassss het volgende:
Beter een slapende hond wakker maken dan een bijtende hond in je slaap hebben
Logies 2 mensen mee nemen midden in de nacht die dan ook nog blijven "logeren" . Gek he dat ie dat niet leuk vind. Ook honden kennen jaloezie.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn hond vind het anders niet fijn als je hem wakker maakt. Zeker niet als je dan ook nog 2 mensen midden in de nacht meeneemt die blijven logeren.
Omdat het wat later op de avond is misschien? Maar ik heb toch echt nog een serieus antwoord gegeven op een HT vraag die gesteld werd net.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:16 schreef Drassss het volgende:
Waarom gaat pagina 6 van bijna elke ht topic hier helemaal nergens meer over?
Het gaat nog steeds ergens over. Zie mn vraag hierboven.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:16 schreef Drassss het volgende:
Je trainde verdedigen he? Dan zou ik in het geval dat de je niet kunt counteren voor 442 gaan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:27 schreef Outpost76 het volgende:
Waar zouden jullie in mijn geval voor gaan?
Ik speel 4-3-3 of 5-3-2 normaal gesproken met counter. Ik heb mn hele A verdediging verkocht dus goed counteren zit er niet meer \ nog niet in. Ik speelde met 1 uitstekend vleugel\positiespel speler op de vleugel. Ik had 1 wonderbaarlijk mid en heb nu nog 1 wereldklasse mid. Wat zal ik kopen :
wk pos met uitmuntend passen, reusachtig pos met redelijk passen of daar ergens tussen in.
Als je de laatste kiest hoe ver er tussen in dan? Wat voor stats?
Ja klopt en ik kan wel counteren maar mn verdediging is zo slecht dat dat counteren onmogelijk maakt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je trainde verdedigen he? Dan zou ik in het geval dat de je niet kunt counteren voor 442 gaan.
En de speler die je kunt overwegen is zoiets: Holger Sartor (185770708)
Hmzzz mij te oud....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
En de speler die je kunt overwegen is zoiets: Holger Sartor (185770708), of als je iets meer wilt besteden voor zoiets: Jørgen Kodrup (181969495)
Met 433 val je mijn inziens tussen schip en wal. Je verdediging is slecht, je mid kun je niet genoeg omhoog krikken. Het enige leuke wat je hebt is een goede aanval, maar daar heb je dan niets aan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja klopt en ik kan wel counteren maar mn verdediging is zo slecht dat dat counteren onmogelijk maakt.
Dan heb ik dus voor niets 3 spitsen gekocht de afgelopen tijd...
ik zal eens kijken.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzzz mij te oud....![]()
Verder wel leuk qua geld en stats.
Te oud.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzzz mij te oud....![]()
Verder wel leuk qua geld en stats.
Dat wel maar dan moet ik gaan kiezen tussen deze 3 :quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:33 schreef Drassss het volgende:
Mij lijkt 4-4-2 ook de beste keuze. Zeker wanneer straks je verdediging weer op peil is? Tevens heb je tactisch ook genoeg opties met de 4-4-2 opstelling.
quote:. Agim Muhaxheri
32 jaar en 55 dagen, TSI = 14 320
matig in vorm, conditie matig [Koppen]
Heeft formidabel ervaring en is een goed leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: zwak
10-10-2010 (Aanvaller)
10. Irineos Pantelas
23 jaar en 61 dagen, TSI = 9 270
redelijk in vorm, conditie uitstekend [Onvoorspelbaar]
Heeft slecht ervaring en is een redelijk leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: magisch
10-10-2010 (Aanvaller)
11. Henk van Rijswijk
25 jaar en 85 dagen, TSI = 26 460
goed in vorm, conditie uitstekend [Onvoorspelbaar]
Heeft matig ervaring en is een zwak leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: rampzalig
10-10-2010 (Aanvaller)
Agim en Irineos. Rijswijk als reserve. Het is sowieso fijn als je reserves aansluiten bij je A-team.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat wel maar dan moet ik gaan kiezen tussen deze 3 :
[..]
Jup ervaring heeft me dat geleerd de afgelopen seizoenen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
Te oud.
Hij speelt niet op een trainingslinie, dus waarzou je dan een jongere speler aanschaffen die minder ervaring heeft, veel duurder is en waar je waarschijnlijk ook nog veel meer op afschrijft dan een 26 jarige.
Dat wel maar we verschuiven mn vraag.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Agim en Irineos. Rijswijk als reserve. Het is sowieso fijn als je reserves aansluiten bij je A-team.
Agim verpatsen??quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:40 schreef Drassss het volgende:
Henk en Agim verpatsen en een nieuwe spits terugkopen een optie?
Verschuiven? Je vraagt toch tussen welke van die drie je moet kiezen? Of mis ik iets?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat wel maar we verschuiven mn vraag.
Het ging me om mn middenveld niet om mn spitsen.
[..]
Agim verpatsen??Das mn FC vrind.
Henk ok maar dan nog wordt mn vraag verschoven.
mwa ik had toch al geboden op Holger Sartor (185770708) en daar is niet meer overheen geboden.....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Verschuiven? Je vraagt toch tussen welke van die drie je moet kiezen? Of mis ik iets?
Het is toch duidelijk dat we je 442 willen laten spelen en dat je dan een mid moet kopen met de stats die ik je doorgaf.
Deze misschien wat: Léopold Descamps (223399034) ?
Je bent ook een figuur he...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
mwa ik had toch al geboden op Holger Sartor (185770708) en daar is niet meer overheen geboden.....Dus einde discussie.
![]()
Je moet ook niet zo snel op een speler bieden. Het was nog een aantal dagen tot zondag. In het vervolg kun je beter wat spelers hotlisten, dan wikken en wegen welke de beste zijn en dan daarop gaan bieden.quote:
dan moet het topic zsm vol :pquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:16 schreef Drassss het volgende:
Klopt maar met zo een tv vind ik deze aankoop niet zo erg.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo snel op een speler bieden. Het was nog een aantal dagen tot zondag. In het vervolg kun je beter wat spelers hotlisten, dan wikken en wegen welke de beste zijn en dan daarop gaan bieden.
quote:Mediaangemiddelde prijs ¤ 3.073.950
Gemiddelde prijs ¤ 2.996.790
quote:13-10-2010 (10/43) Blind Bat RKDEO ¤ 2.443.000 72 970
Tja ik koop liever 22 a 24 jarige maar deze was wel erg leuk ivm zn tv.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je bent ook een figuur he...
Dat komt misschien doordat die al 99 dagen is, denk je niet?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar met zo een tv vind ik deze aankoop niet zo erg.
[..]
[..]
[..]
Tja ik koop liever 22 a 24 jarige maar deze was wel erg leuk ivm zn tv.
Waar, waar, waar?quote:
Dan nog kan hij een vergelijkbaar bedrag opbrengen gezien zn tv.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat komt misschien doordat die al 99 dagen is, denk je niet?
@Vullie je vriendje is weer ff online!quote:
Niet dat je het nodig hebt, maar de eerste 2 miljoen staatquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geeft nix! Voor deze vraagprijs raak ik ze vast wel kwijt
Ik wil nog wel een extra IM kopen, er loopt nog een 33 jarige en een 30 jarige rond die ik graag wil vervangen. Maar zoals eerder vernoemd, die zijn te duurquote:Cash funds: 3 355 268 ¤ (6 391 973 ¤)
Wat een .... gewoon mailen dat ie hem gewoon even qua marktwaarde erop moet zetten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Enrico Brouwer (287632295)
Met een manager contact opgenomen over zn statszet hij hem wel te koop zegt hij
Das wel een echt toppertje ja!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dat staat ie toch!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wat een .... gewoon mailen dat ie hem gewoon even qua marktwaarde erop moet zetten.
ach ja als wanhopige dertiger moet je ook niet meer kieskeurig zijn natuurlijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij jou misschien.![]()
Ik ben niet bang voor Vullie.![]()
WTFquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ja als wanhopige dertiger moet je ook niet meer kieskeurig zijn natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oe wat een sneerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ja als wanhopige dertiger moet je ook niet meer kieskeurig zijn natuurlijk
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Gelukkig heeft ie met die opmerking meer mensen dan m lief is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |