Heb nu wel een heel leuk rijtje 17-jarigen en nog een heerlijke 19-jarigequote:
En hoeveel geld hebben die je tnt gekost?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb nu wel een heel leuk rijtje 17-jarigen en nog een heerlijke 19-jarige
SPOILER: Bieden mag maar hoeft nietOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice.quote:
Het is je levensader.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:06 schreef Vuurpijl. het volgende:
Heeft iedereen hier trainees? Het is dus alleen om geld mee te verdienen of om ze later zelf te gebruiken in je 'goede/hoofd team'?
Zonder trainees hou je het gewoon niet lang vol en gaat je team langzaam doodquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:06 schreef Vuurpijl. het volgende:
Heeft iedereen hier trainees? Het is dus alleen om geld mee te verdienen of om ze later zelf te gebruiken in je 'goede/hoofd team'?
Momenteel puur en alleen om geld te verdienen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:06 schreef Vuurpijl. het volgende:
Bedoel je financieel of goede spelers blijven hebben? Hoeveel van de trainees houden jullie zelf?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zonder trainees hou je het gewoon niet lang vol en gaat je team langzaam dood
Niet helemaal.quote:
Maar je spelers worden wel ouder, dus minder waardquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Ik maak nu namelijk wekelijks winst zonder spelers te verkopen of een wedstrijd te spelen.
Een trainee is gewoon een speler die je optraint aan de hand van de training die je hebt gekozen. Niet meer, niet minder. Maar meestal zijn het jonge spelers aangezien die sneller trainen en meer waard zijn als ze gestegen zijn.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:15 schreef Vuurpijl. het volgende:
[..]
Bedoel je financieel of goede spelers blijven hebben? Hoeveel van de trainees houden jullie zelf?
Is er btw iemand die een voorbeeld heeft van speler om te kopen als trainee?
Niet als je geen spelers hebt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:16 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Maar je spelers worden wel ouder, dus minder waard
Jij niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet als ik geen spelers heb.
Ik draai wekelijks winst en heb 20 trainees.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:18 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Jij niet.
Ik draai ook 2wekelijkse winst
Nu 10 trainees in het team
Hehhe herkenbaar, maar ik hou het bij 10 hoor. Het zou knap zijn om 20 spelers wekelijks te trainen, tenzij je 5-5-0 speelt en passen traintquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik draai wekelijks winst en heb 20 trainees.
Maar mijn team is niet te echt een goede referentie nu. Ik draaide voorheen ook 2 wekelijks winst, maar dat lukt eigenlijk alleen als ik minimaal 1 spelers per 2 weken verkocht.
Vandaar ook dat ik het over een andere boeg heb gegooid nu.
Dat doe ik dan ook op dit moment.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:23 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hehhe herkenbaar, maar ik hou het bij 10 hoor. Het zou knap zijn om 20 spelers wekelijks te trainen, tenzij je 5-5-0 speelt en passen traint
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En hoeveel geld hebben die je tnt gekost?
Spreek jullie laters weer ben er van tussen.Die 3 17-jarigen hebben me 10,6M gekost, in 4 dagen tijd...SPOILER: Bieden mag maar hoeft nietOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van pindavlees
Ik wou dat ik dat kon betalenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die 3 17-jarigen hebben me 10,6M gekost, in 4 dagen tijd...
Heb nog 4,2M, maar voldoende trainees denk ik. In ieder geval 4 voor als ik wing trainquote:
0,5 mln per trainee hierquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb nog 4,2M, maar voldoende trainees denk ik. In ieder geval 4 voor als ik wing train
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |