Welke die schaars? Die staat nog op de tl hoor.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
Nu baal ik dat ik die mid niet heb kunnen kopen![]()
oh well. nu wacht ik wel wat langer. Mn oude rot is al +2 geworden, dus zodra die terug is kan ik mn andere mid gaan vervangen voor een jonge mid en/of wellicht FC.
Als jij het nou gister even had gelaten die prijs al zo vroeg op te drijven...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welke die schaars? Die staat nog op de tl hoor.
Dat is een defquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welke die schaars? Die staat nog op de tl hoor.
Redelijk verdedigen, Uitmuntend positiespel en wereldklasse vleugel.........quote:
Ja wie gaat er nou van uit dat ze daar meer dan 5.1 miljoen voor willen betalen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als jij het nou gister even had gelaten die prijs al zo vroeg op te drijven...
hoe lang ga je?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:51 schreef TheVulture het volgende:
Vietnam is binnen!
Oh ik heb trouwens wel een probleem... ik ga vrijdag naar NY en kan dus de nieuwe jeugdcompetitie niet meteen accepteren. Ik hoop in het weekend nog wel achter een pc daar te kunnen kruipen, maar dan weten jullie dat
Altijd wachten bij zulke spelers, zo lang mogelijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja wie gaat er nou van uit dat ze daar meer dan 5.1 miljoen voor willen betalen.Ik weet niet of ik bij de deadline kan zijn dus had ik flink veel geboden.
dat lijkt mij ook niet nee..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:08 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Altijd wachten bij zulke spelers, zo lang mogelijkMaar Flap zal vast niet klagen
Werken? Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:16 schreef DutchieBre het volgende:
Wat ik me afvraag ..
Werken jullie ook nog gewoon naast het Hattrick leven ?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Werken? Waar heb jij het over?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Werken? Waar heb jij het over?
Wat?? En mijn team dan!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:16 schreef DutchieBre het volgende:
Wat ik me afvraag ..
New Yorkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:51 schreef TheVulture het volgende:
Vietnam is binnen!
Oh ik heb trouwens wel een probleem... ik ga vrijdag naar NY en kan dus de nieuwe jeugdcompetitie niet meteen accepteren. Ik hoop in het weekend nog wel achter een pc daar te kunnen kruipen, maar dan weten jullie dat
Het is alleen zo jammer dat de meerwaarde van de PM op een (O)WB weer zo klein is. Met bijvoorbeeld Uitmuntend Passen was het wel weer een leuke counterWB geworden. Nu is het bijna zonde dat 'ie 1-1,5 seizoenen PM heeft gehad..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Redelijk verdedigen, Uitmuntend positiespel en wereldklasse vleugel.........
Hmzz ja je hebt geklijk.
WZVquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee. Wilde m zeker graag hebben.
een weekje... maar ik heb al wel gezien dat er internet in het hotel zit... dus ik ga er vanuit dat ik zaterdag kan accepteren...quote:
Werken?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:16 schreef DutchieBre het volgende:
Wat ik me afvraag ..
geen enkel probleem dusquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
een weekje... maar ik heb al wel gezien dat er internet in het hotel zit... dus ik ga er vanuit dat ik zaterdag kan accepteren...
@Possie... thanks voor het aanbod, mocht het nou niet lukken dan sms ik Yur wel even (als ik zijn goeie nummer nog heb)
Komt goed hoor ik alweer.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
een weekje... maar ik heb al wel gezien dat er internet in het hotel zit... dus ik ga er vanuit dat ik zaterdag kan accepteren...
@Possie... thanks voor het aanbod, mocht het nou niet lukken dan sms ik Yur wel even (als ik zijn goeie nummer nog heb)
quote:Pieter-Jan van Plateringen (302389401)
Netherlands 17 jaar en 4 dagen, volgende verjaardag: 29-01-2011
"F*ck*ng unpredictable, F*ck*ng young, F*ck*ng winger... F*ck*ng good! The only 17,00x in transfer compare"
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: cow a bunga (sinds 10-10-2010)
Total Skill Index (TSI): 2 900
Loon: 810 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Laden... Laden...
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Herinneringen
Deadline: 13-10-2010 11:37
Vraagprijs: 2 222 222 ¤
Hoogste bod: 3 570 000 ¤ door YMFC
Het bieden is geëindigd!