Nee helaas ik heb geen geld meer.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:43 schreef Gijs_ het volgende:
Gaat Possie er nou met Schaars vandoor? of een poging doen tot?
Pauperquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee helaas ik heb geen geld meer.![]()
Ik kan nog wel op een andere speler van je wat geld bieden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee helaas ik heb geen geld meer.![]()
4.1 miljoenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb jij op je rekening staan?
Kijk uit he anders krijg je een gele kaart!quote:
Nee thx. Ik zet vanmiddag (als ik het niet vergeet) nog wel 1 of 2 spelers op de tl maar die gaan er voor een minimaal bedrag op. Mocht ik dat er net voor krijgen verkoop ik ze simpel weg niet. Daarbij vind ik 5.1 miljoen eigenlijk wel genoeg voor hem.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik kan nog wel op een andere speler van je wat geld bieden.
Pascal Prent kreeg er net wel 1 voor een schwalbequote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk uit he anders krijg je een gele kaart!![]()
![]()
[..]
Nee thx. Ik zet vanmiddag (als ik het niet vergeet) nog wel 1 of 2 spelers op de tl maar die gaan er voor een minimaal bedrag op. Mocht ik dat er net voor krijgen verkoop ik ze simpel weg niet. Daarbij vind ik 5.1 miljoen eigenlijk wel genoeg voor hem.
Hij kan niet eens een bod doen op die speler, dus je hebt meer te besteden dan hem.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk uit he anders krijg je een gele kaart!![]()
Prima. Mocht ik toch kunnen helpen, dan hoor ik het wel.quote:![]()
[..]
Nee thx. Ik zet vanmiddag (als ik het niet vergeet) nog wel 1 of 2 spelers op de tl maar die gaan er voor een minimaal bedrag op. Mocht ik dat er net voor krijgen verkoop ik ze simpel weg niet. Daarbij vind ik 5.1 miljoen eigenlijk wel genoeg voor hem.
Had meer te besteden. Ik krijg net een berichtje van een GM dat het bedrag op mn mid aangepast zal gaan worden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij kan niet eens een bod doen op die speler, dus je hebt meer te besteden dan hem.
Komt goed.quote:Prima. Mocht ik toch kunnen helpen, dan hoor ik het wel.
Die instelling heb ik ook.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:30 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb denk ik iets van 0.5 miljoen op de bank.
Al mijn geld geef ik toch meestal uit aan versterkingen of verjongingen van mijn team.
Ik was zo enthousiast dat ik zie dat ik rood staquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:30 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb denk ik iets van 0.5 miljoen op de bank.
Al mijn geld geef ik toch meestal uit aan versterkingen of verjongingen van mijn team.
Was te verwachten natuurlijk. Ik zou even vragen waar het heen wordt aangepast, dan kun je daar rekening mee houden op zoek naar nieuwe spelers.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Had meer te besteden. Ik krijg net een berichtje van een GM dat het bedrag op mn mid aangepast zal gaan worden.![]()
![]()
Daar zullen ze nog geen antwoord op kunnen geven denk ik.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Was te verwachten natuurlijk. Ik zou even vragen waar het heen wordt aangepast, dan kun je daar rekening mee houden op zoek naar nieuwe spelers.
Ze weten nu al dat ze het terugzetten, dus weten ze denk ik ook wel al waarheen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar zullen ze nog geen antwoord op kunnen geven denk ik.
Tuurlijk niet. Vorige week hadden ze 1650 cheaters. Je denkt toch niet dat ze dan tussen al die cheaters weten wat de marktprijs is van mijn speler? Ze weten dat dat de maatregel is en ze zullen er daarna naar handelen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ze weten nu al dat ze het terugzetten, dus weten ze denk ik ook wel al waarheen.
hmmz.. zou dat betekenen dat ik ook nog een berichtje kan verwachten?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Had meer te besteden. Ik krijg net een berichtje van een GM dat het bedrag op mn mid aangepast zal gaan worden.![]()
![]()
Zou zomaar kunnen. Of het zelf melden, dan zie je wel wat eruit komt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz.. zou dat betekenen dat ik ook nog een berichtje kan verwachten?
Grote kans van wel ja....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz.. zou dat betekenen dat ik ook nog een berichtje kan verwachten?
En terecht! Suarez acties zitten we hier niet op te wachten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Pascal Prent kreeg er net wel 1 voor een schwalbe
Ja helaas, ik wacht het wel af....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:49 schreef Drassss het volgende:
Lijkt me dat het gewoon de TV prijs gaat worden. Iets van 1.7 ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |