je hoeft ook niet te reageren als je niets nuttigs te melden hebtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:31 schreef Poepoog het volgende:
Je kon ook niet zeggen, nee ik wil deze niet, ik wil een ander krot?
Tegenwoordig zie je het inderdaad vrijwel niet meer maar vroeger kwam dit dus wel vaker voor.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:16 schreef TheSituation het volgende:
wastafel in de slaapkamerben ik de enige die dat vreemd vindt
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:45 schreef banaandehaan het volgende:
[..]
je hoeft ook niet te reageren als je niets nuttigs te melden hebt
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:38 schreef citywok het volgende:
Je tekent voor een gesubsidieerde keet, willens en wetens dat die wasbak van je niet in de badkamer hangt, je betaalt een habbekrats per maand, en dan ook nog gaan lopen eisen?
Proleet.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:16 schreef TheSituation het volgende:
met een wastafel ernaast in de badkamer.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 02:39 schreef trovey het volgende:
[..]
want je ziet het heel vaak in oude woningen.
En uit welk artikel van het bouwbesluit heb je dat gehaald?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:27 schreef Zwolsboy het volgende:
Een wastafel is WEL verplicht in de badkamer als je huis gerenoveerd wordt.
Hoe hoog is je huur en wat is het bouwjaar van je huis? en wanneer is de laaste renovatie geweest?
Ja :pquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:16 schreef TheSituation het volgende:
Lijkt me stug. In veel flats uit de jaren 40 en 50 zou een wastafel niet eens in de "badkamer" (beter beschreven als een douche/toiletruimte) passen zonder de douche te verwijderen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:27 schreef Zwolsboy het volgende:
Een wastafel is WEL verplicht in de badkamer als je huis gerenoveerd wordt.
Wel raar ik woon in Zwolle en alle huurhuizen zowel oud als nieuw gerenoveerd als niet gerenoveerd hebben ALLEMAAL een wastafel in de badkamer...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:20 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Lijkt me stug. In veel flats uit de jaren 40 en 50 zou een wastafel niet eens in de "badkamer" (beter beschreven als een douche/toiletruimte) passen zonder de douche te verwijderen.
Ik vond hem hardstikke grappigquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:45 schreef banaandehaan het volgende:
[..]
je hoeft ook niet te reageren als je niets nuttigs te melden hebt
ALLE huurhuizen zien er zo uit als jou huurhuis? of ken je ALLE huurhuizen in zwolle? ik kan er zo al een opnoemen die geen wastafel in de badkamer heeft. gewoon omdat de badkamer niets groter is dan een douche hok van 1 bij 1,20 ofzo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:14 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Wel raar ik woon in Zwolle en alle huurhuizen zowel oud als nieuw gerenoveerd als niet gerenoveerd hebben ALLEMAAL een wastafel in de badkamer...
Mijn (huur)flat is van 1960 + - en in 2007 gerenoveerd de badkamer is zon 1,30 bij 4 en zit ook een wastafel en wasmachine aansluiting en een ruime douche (1,40 bij 1,25) gewoon een lange smalle gang en dat zie je bij veel (oude) huurhuizen dus ruimte zat...gewoon logisch denken in de hoek de douche daarna wastafel daarna in de andere hoek bij het raam de wasmachine en je houd nog ruimte over..
http://www.swz.nl/foto/object/311_2577.JPG
zo ziet mijn badkamer eruit hoezo teweinig plek![]()
Andere woning met precies dezelfde indeling
http://www.swz.nl/foto/object/344_2867.JPG
http://www.swz.nl/foto/object/344_2868.JPG
http://www.swz.nl/foto/object/344_2869.JPG
Of is mijn badkamer groot ? ik weet niet hoe dit in andere regios is
vage vloertegels trouwens![]()
Bij mij zat trouwens ook een wastafel in de slaapkamer (ouder slaapkamer) vreemd idee want vanuit de grote slaapkamer loop je de badkamer in en door naar de keuken (typish 60er jaren) heel vreemd alsof mensen in die tijd niet de moeite wouden doen om 1 meter verder te lopen (de badkamer in dus)
En daardoor is het dus verplicht?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:14 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Wel raar ik woon in Zwolle en alle huurhuizen zowel oud als nieuw gerenoveerd als niet gerenoveerd hebben ALLEMAAL een wastafel in de badkamer...
Goh en dan zal je maar een sociale huurwoning zomaar van de gemeente krijgen met je minimum inkomen of uitkering en dan zal je vooral eisen op tafel leggen om toch nog wat te melden terwijl je er geen flikker voor uitvoert.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:31 schreef Poepoog het volgende:
Je kon ook niet zeggen, nee ik wil deze niet, ik wil een ander krot?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |