Hoezo modern? Zonden is niet modern en van alle tijden sinds de val van Adam en Eva.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:35 schreef Thomas B. het volgende:
Wat zal jij het zwaar hebben in een moderne maatschappij.
Alleen als je in die flauwekul wil geloven. Val anderen daar aub niet mee lastig.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:38 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
Hoezo modern? Zonden is niet modern en van alle tijden sinds de val van Adam en Eva.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:38 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
Hoezo modern? Zonden is niet modern en van alle tijden sinds de val van Adam en Eva.
Zijn ze gevallen? Was toch niet toevallig in de Efteling he? ik heb gehoord dat de nieuwste attractie nogal krakkemikkig is, en zoveel leed gun ik Ad en Eef niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:38 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
Wel met behulp van Jesus in de california State Penetentiary.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Kun je ook homo worden met behulp van Jezus?
Ik vertel het juist uit naastenliefde omdat ik wil dat mensen gered worden door geloof in Jezus en ook bevrijd en veranderd door hem. Wat ik bedoel is, ik geloof dat Jezus christus rechtvaardig zal oordelen en niet veroordeeld worden, kan alleen door geloof in hem.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:40 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Alleen als je in die flauwekul wil geloven. Val anderen daar aub niet mee lastig.
Door Adam en Eva is de mens een gevallen mens, de natuur van de mens zoals staat in complete vijandschap met God.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:43 schreef Lo-Fi het volgende:
Zolang je nog denkt dat de mens een creatie van God is, zul je zo belachelijk de mist in gaan als in de OP.
De opmerkingen in dit stukje film!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:34 schreef matthijs8200 het volgende:
http://player.omroep.nl/?(...)0:00:50&end=00:03:32
Internet...russianbrides.comquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:45 schreef Dlocks het volgende:
Hoe kregen de kinderen van Adam en Eva eigenlijk kinderen?
Aangezien ik op de voet de efteling volg, kan ik je vertellen dat de nieuweste attractie gewoon op en top is hoor, niks aan het handje.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zijn ze gevallen? Was toch niet toevallig in de Efteling he? ik heb gehoord dat de nieuwste attractie nogal krakkemikkig is, en zoveel leed gun ik Ad en Eef niet.
Waar kwamen Adam en Eva dan vandaan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:45 schreef matthijs8200 het volgende:
[..]
Door Adam en Eva is de mens een gevallen mens, de natuur van de mens zoals staat in complete vijandschap met God.
ok gelukkig maar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:47 schreef ratpatat het volgende:
[..]
Aangezien ik op de voet de efteling volg, kan ik je vertellen dat de nieuweste attractie gewoon op en top is hoor, niks aan het handje.
Die zijn door God gemaakt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:47 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Waar kwamen Adam en Eva dan vandaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |