Wee'j wat ie kunt doen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Prötteln doet een stuk vlees in de pan
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
verkopende partij = makelaar, namelijk woningbouwstichting Domijnmaar inderdaad goed punt, mits Domijn akkoord gaat met een wat langere termijn om je financiering rond te krijgen (want starterslening kost aardig wat tijd)!!
Ik snap 'm nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb me toch zin om een potje dubbelzinnig te zijn joh
Collegaatje van me heeft vandaag d'r nieuwe kitten opgehaald, en wil de volgende mail sturen:
"Hey <naam>, stuur eens een foto van je poesje naar ons!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
naar wat voor soort afbeeldingen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:35 schreef Intelligence het volgende:
Het zal je werk maar zijn om veel naar dat soort afbeeldingen te moeten kijken, dan zou de dag snel gaan
Zou ik daarom altijd tijd te kort hebben?
Ik dacht er gister ook ineens aan ja, waar is die relschopper?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat is er eigenlijk met Robinhoo?
Hij heeft al 19 dagen niet gepost.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:40 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik denk dat deze smiliewel aan geeft hoe haar gezicht zal staan bij het lezen
que?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:40 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik denk dat deze smiliewel aan geeft hoe haar gezicht zal staan bij het lezen
Hij heeft een leven buiten fok! gekregen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat is er eigenlijk met Robinhoo?
Hij heeft al 19 dagen niet gepost.
ik zie de link tussen Patrick Inc. en 'dat soort afbeeldingen' niet echt zeg maar...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:51 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Jij weet toch waar ik mee bezig ben, Patrick Inc.
Ik hield t ook best vaag haha, zie PBquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zie de link tussen Patrick Inc. en 'dat soort afbeeldingen' niet echt zeg maar...
Geen teken?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:56 schreef Assiej het volgende:
@ San
@ Selma
Ik heb geen idee wat voor een muggen het waren
gisteravond was echt mega hard, hoe dik mijn hand was, heb wel foto gemaakt zal ik vanmiddag als ik thuis ben wel even posten
Nope, echte muggen..quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:25 schreef omearos het volgende:
tijd gaat hier best snellekker aanklooien in justins huisje
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:27 schreef Samzz het volgende:
Net oefentoets Arbeidsrecht gemaakt. Zes gehaald en dat zonder te leren
Nee die nu niet, weer een anderequote:
zulke mensen zijn echt domquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:40 schreef ReMcOrE het volgende:
bij ons op school hebben we er ook 1 die gewoon met ons meeloopt als we met z'n 3-en gaan kaarten in het café tijdens de lunchpauzewe zeggen bijna niks tegen hem, spotten aardig met hem; maar hij heeft het gewoon niet door ofzo
Schijnbaarquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja jij weet ze wel te vinden.. of hun jou..
Ja heb je niks aanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Oh zo 1 ken ik ook nog van school.
Samen een opdracht, daar is niks van gekomen omdat hij altijd niks wou doen.
zulke mensen zijn niet dom maar sociaal onhandig. Duidelijke taal helpt dan het best, blijkbaar pikken ze subtiele dingen niet op (en ja, spotten is ook subtiel) Dus gewoon iets zeggen van "ik ga nu dit doen, en ik spreek jou later wel weer. Tot dan!" En steeds directer worden als je merkt dat het nog niet overkomt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
zulke mensen zijn echt dom
Het is niet dat ik haar niet mag maar het valt mij iig op alsof ze me 'weg trekt' door de heletijd zich snel aan me vast te claimen
Ja preciesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:50 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja heb je niks aan
maar school zal het ook een worst wezen wat de leerlingen doen, of ze nu werken of niet
als ze maar schoolgeld betalen
Henrikequote:
thanks voor je tipsquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:51 schreef omearos het volgende:
[..]
zulke mensen zijn niet dom maar sociaal onhandig. Duidelijke taal helpt dan het best, blijkbaar pikken ze subtiele dingen niet op (en ja, spotten is ook subtiel) Dus gewoon iets zeggen van "ik ga nu dit doen, en ik spreek jou later wel weer. Tot dan!" En steeds directer worden als je merkt dat het nog niet overkomt.
mjaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar is het altijd warm. Al is het -29.
met dit weer ijs eten.. brrrrrquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Maar ik heb net wel een lekker softijsje bij de vernieuwde Mac hier gehaald.
vernieuwde mac waar ?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Maar ik heb net wel een lekker softijsje bij de vernieuwde Mac hier gehaald.
Ik weet nergens van?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gaan wij zaterdag toch ook doen
Alsof je dan geen 10 minuten over hebtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:19 schreef norich het volgende:
[..]
Dan ga jij lekker ijs eten, doe ik het verhuizen wel
Oost is technisch ook in de stad?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:26 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat de enige mac in de stad
Oost is woonboulevard?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oost is technisch ook in de stad?
40 min te gaanquote:
Jij bent het ergens snel mee eensquote:
Ja weet ik ervan hequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jij bent het ergens snel mee eens
Ik mis het als kiespijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Weet nu al dat ik de trein ga missen
Ja als je weet dat je meer hebt eet je dat onbewust ook gewoon op, en zit je later alsnog zonder.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zin in eten
Henrike's tip om eten standaard in m'n tas te hebben werkt ook maar een paar minuten
En daarbij past er niet genoeg eten in m'n tasquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja als je weet dat je meer hebt eet je dat onbewust ook gewoon op, en zit je later alsnog zonder.
Nein, mijn hand is afgezakt maar nu ik net thuis ben begint hij weer iets te irriterenquote:
Zal er niet te lang mee blijven lopen als het aanhoudt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:42 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nein, mijn hand is afgezakt maar nu ik net thuis ben begint hij weer iets te irriteren
en de knie foto is van net .. maar die was eerder vandaag wel rustig maar kon de warmte gewoon door mijn spijkerbroek voelen
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Oh oh.
Ik knalde vandaag ook een stukje onbewust door marienheem met 70 waar je 50 mag.
Staan ze ook vaak.
Zag ineens lui ni de berm aan het snoeien toen deed ik toch maar rustig waarna ik me bedacht dat je daar ook niet eens hard mag rijden.
Nicequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
i know, maar nog ff half uurtje stream kijken dus
die link van DirectRood doet het nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jong Oranje is al begonnen hoor Remco
Staat op teletekst
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die link van DirectRood doet het niet
ja, volgens mij gaan ze vannacht/morgenvroeg beginnen met het naar boven halenquote:
Ik vond Brama niet echt een meerwaarde hebben eigenlijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:43 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemorgen
Van der Vaart was de held gisteravondleuk dat Brama ff inviel en het resultaat was uiteraard ook prima
nee, dat misschien niet... maar als FCT-fan is het leuk om hem in Oranje te zien spelenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik vond Brama niet echt een meerwaarde hebben eigenlijk.
En goedemorgen natuurlijk
Hehe, snap ikquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, dat misschien niet... maar als FCT-fan is het leuk om hem in Oranje te zien spelen
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:58 schreef omearos het volgende:
Zo, met kat naar de dierenarts geweest. Nu vakantiezooi opruimen
En Justin ligt nog steeds te pitten
Huh whut?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:11 schreef Redbaron het volgende:
Martijn eet heul geen croissantjes..
die heb ik vanmorgen bij de plaatselijke bakker gehaald die ze net klaar had:9
De mijne zijn van 'De Echte Bakker' Lubbers, en goed genoeg voor mijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:37 schreef Redbaron het volgende:
Martijn, dat wat jij eet ziet eruit als croissant, maar haalt het niet bij de echte croissant die ik dus vanmorgen heb gehad
net over de Pont de Normandie gekomenmooi punt is dat
Bohhhhquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Broodje bal gehakt met een klodder mayo!!!![]()
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Bende.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:
quote:
owja, ik was in de war met "In Every Room, We Rock The Bass BassBoom"quote:
ik vergeef het jequote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
owja, ik was in de war met "In Every Room, We Rock The Bass BassBoom"
Van alles ken ik redelijk veel, lopende muziekencyclopediequote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
[..]
mits hardstyle --> zeker wel
maar echt veel en diepe 'details' weet ik alleen bij hardstyle... bij andere muziek wel wat details, maar minderquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:49 schreef haakon het volgende:
[..]
Van alles ken ik redelijk veel, lopende muziekencyclopedie
Ja, bij hardstyle is echt ziek bij jouquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar echt veel en diepe 'details' weet ik alleen bij hardstyle... bij andere muziek wel wat details, maar minder
quote:
al zijn lyrics echt een tik van mij, of het nu Jan Smit of Zany is... ik zing het allemaal meequote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:54 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja, bij hardstyle is echt ziek bij jou
met oordoppen hoor je alles erg zuiver, dus hoor je sneller wat dan mensen zonder doppen; die voorsprong heb ik dan altijdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:01 schreef haakon het volgende:
ik heb vaak dat ik maar 1 maat of nog niet eens 1 maat hoor ik het liedje al weet
Ja ik las het in het Fusion topicquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
met oordoppen hoor je alles erg zuiver, dus hoor je sneller wat dan mensen zonder doppen; die voorsprong heb ik dan altijd
en je moet dan eens bij mij en T_Force gaan staan, dat is gewoon erg; als er een mix komt, staan we beide op scherp en proberen we elkaar af te troeven
ik heb het bij alle hardstyle-nummers, ik herken ze blijkbaar snel en zing/tik dan ook gewoon meequote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:05 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja ik las het in het Fusion topic
Jij was echt belachelijk op dreef he ?
Bij hardstyle heb ik het juist niet zo heel erg, alleen bij de commerciële nummers
nee met die zoete, of kom jij ook wel eens bij die kar van vietnamees linh?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:01 schreef Redbaron het volgende:
toch wel die vietnamese met die pittige saus??
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:56 schreef haakon het volgende:
[..]
maar ik ben al om kwart voor 1 begonnen
toen al?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:56 schreef haakon het volgende:
[..]
maar ik ben al om kwart voor 1 begonnen
ook niet in bier?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:06 schreef haakon het volgende:
maar ik heb gewoon echt nergens zin in
jah, 08.15 hier... dat scheelt wel enorm!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gelukkig wij pas tussen 8 en 9 he
omdat je zegt "gewoon echt nergens zin in", dat klinkt aardig dramatisch...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:09 schreef haakon het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een vraag
nergens zin in voor school, zo.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
omdat je zegt "gewoon echt nergens zin in", dat klinkt aardig dramatisch...
Nathaliequote:
matig Machiel, matig...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:12 schreef haakon het volgende:
[..]
nergens zin in voor school, zo.
[ afbeelding ]_____________
Denk het wel, ja.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:19 schreef ReMcOrE het volgende:
Yuri van Gelder heeft dus weer een lijntje gepakt
http://www.nrc.nl/sport/a(...)_Gelder_had_terugval
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:19 schreef ReMcOrE het volgende:
Yuri van Gelder heeft dus weer een lijntje gepakt
http://www.nrc.nl/sport/a(...)_Gelder_had_terugval
met mij wel goed, zit midden in het hypotheek- en het kopen-van-een-eigen-huistrajectquote:
Ah, nicequote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
met mij wel goed, zit midden in het hypotheek- en het kopen-van-een-eigen-huistraject
waarom kan het met jou beter dan?
Iddquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:40 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat geschreeuw waar jij naar luistert kun je wel muziek noemen?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:40 schreef Mdrop het volgende:
[..]
quote:
Nice!quote:
dat kun je wel aan die kerel overlatenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nice!
Eindelijk een hardstyle track die niet zo donders op alle andere lijkt.
Die hedendaagse hardstyle heeft allemaal zo'n zelfde basslinetje.
20-11-2010 Odschool hardstylen met Pavo en Zany in Zak!
Met plezierquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:40 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat probleem heb je met metal een heel stuk minderquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:05 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja vast wel.
Maar het lijkt tegenwoordig echt teveel op elkaar.
Vroeger was de hardstyle mooier vind ik.
Elke DJ had echt z'n eigen stijl.
Nu is het meer 1 soort geworden.
Ditte?quote:
\m/ ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Haha
Ok vooruit even wat echte muziek
I have a constant fear that someones always near.
Maar hoe doe je die horns ook alweer met keyboard?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:15 schreef norich het volgende:
http://www.youtube.com/wa(...)bedded&v=PWhxCB0ndJE
Ik haat huisvogels maar dit is dan wel weer een heule leipequote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:15 schreef norich het volgende:
http://www.youtube.com/wa(...)bedded&v=PWhxCB0ndJE
Hoiquote:
zijn er live beelden?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:52 schreef Assiej het volgende:
Vind het wel vet om te zien hoe die mensen naar boven worden gehaald uit die mijn
Nr 16 is nu net boven
Soww dit had ik eerder moeten uitvinden wat een geluid. wel nice dat zonder enige verplichting qua dresscode bijna iedereen in het zwart isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Haha
Ok vooruit even wat echte muziek
I have a constant fear that somethings always near.
Maar hoe doe je die horns ook alweer met keyboard?
Heyy!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
HoiHoe gaat 't met je muggenbulten?
Mooi om te horen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:17 schreef Assiej het volgende:
[..]
Heyy!
Goed nog wel gevoelig maar veel minder dik, thanks voor asking!
en met u ?
Gelukkigquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mooi om te horen.
Hier gaat 't ook goed.
inderdaadquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:17 schreef Mdrop het volgende:
http://www.skoften.net/index/uploaded/oh_oh_kopstoot
Niet letten op die TE slechte imitatie maar op de achtergrond![]()
.
Nee. Heb al wel 2.5 week een blauw/geel/paarse plek die me broer in mijn arm heeft gedrukt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:32 schreef Assiej het volgende:
[..]
Gelukkig
geen muggenbeten gehad ?haha
Ik ga maar eens sporten
bier = lekker, katje = liefquote:
kerel klapt daar ff in volle vaart op de trein, zo!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:17 schreef Mdrop het volgende:
http://www.skoften.net/index/uploaded/oh_oh_kopstoot
Niet letten op die TE slechte imitatie maar op de achtergrond![]()
.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |