Wee'j wat ie kunt doen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Prötteln doet een stuk vlees in de pan
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
verkopende partij = makelaar, namelijk woningbouwstichting Domijnmaar inderdaad goed punt, mits Domijn akkoord gaat met een wat langere termijn om je financiering rond te krijgen (want starterslening kost aardig wat tijd)!!
Ik snap 'm nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb me toch zin om een potje dubbelzinnig te zijn joh
Collegaatje van me heeft vandaag d'r nieuwe kitten opgehaald, en wil de volgende mail sturen:
"Hey <naam>, stuur eens een foto van je poesje naar ons!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
naar wat voor soort afbeeldingen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:35 schreef Intelligence het volgende:
Het zal je werk maar zijn om veel naar dat soort afbeeldingen te moeten kijken, dan zou de dag snel gaan
Zou ik daarom altijd tijd te kort hebben?
Ik dacht er gister ook ineens aan ja, waar is die relschopper?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat is er eigenlijk met Robinhoo?
Hij heeft al 19 dagen niet gepost.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:40 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik denk dat deze smiliewel aan geeft hoe haar gezicht zal staan bij het lezen
que?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:40 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik denk dat deze smiliewel aan geeft hoe haar gezicht zal staan bij het lezen
Hij heeft een leven buiten fok! gekregen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat is er eigenlijk met Robinhoo?
Hij heeft al 19 dagen niet gepost.
ik zie de link tussen Patrick Inc. en 'dat soort afbeeldingen' niet echt zeg maar...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:51 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Jij weet toch waar ik mee bezig ben, Patrick Inc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |