Het kan wel, maar dan moet je heel veel studiekosten hebben.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:01 schreef Treces het volgende:
Als je stufi hebt wordt er niks fiscaal afgetrokken.
Lijkt mij sterk eerlijk gezegd. Maar als het anders is wil ik het graag horen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:13 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het kan wel, maar dan moet je heel veel studiekosten hebben.
Hij heeft gelijk. Alleen moeten die studiekosten dan volgens mij meer dan 2x het normbedrag bedragen, en dat komt dan neer op kosten hoger dan 5000 euro.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:15 schreef Treces het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk eerlijk gezegd. Maar als het anders is wil ik het graag horen.
Studiekosten boven de ¤500,- drempel zijn bijvoorbeeld collegegeld, boeken of een laptop.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:15 schreef Treces het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk eerlijk gezegd. Maar als het anders is wil ik het graag horen.
De drempel slaat niet op de hoogte van die studiekosten, maar op het bedrag dat je af moet trekken na vaststelling studiekosten aan de hand van de normbedragen minus de ontvangen tegemoetkomingen, in dit geval stufi.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:34 schreef sebaz het volgende:
[..]
Studiekosten boven de ¤500,- drempel zijn bijvoorbeeld collegegeld, boeken of een laptop.
Nee. Wat denk je dat er met 'terug' wordt bedoeld?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:46 schreef spermanent het volgende:
Kun je geld terugkrijgen van de belastingdienst als je te lui bent om te werken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |