Vergeet onze rondborstige Pammie niet, is ook geboren en getogen BC'er.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:40 schreef Skaai het volgende:
En dat meetingblok is tegenover de Juice bar van vorige keer en daar ben ik dus vandaag weer 2 keer voorbij gelopen. Een uur te vroeg!
En voor de geboorte/sterfplaats quiz: Jason Priestley van Beverly Hills, Haydn Christensen van Star Wars, Dawsons Creek Joshua Jackson, Ryan Reynolds, Seth Rogen zijn in Vancouver geboren.
Wie er ammel in British Columbia dood zijn gegaan weet ik niet. Maar dan kan je die vast van je lijstje af strepen
quote:Op woensdag 17 november 2010 19:04 schreef k_man het volgende:
Ah, leuk. De "knullige sf"-architectuur van de Space Needle.
Ik zie dat Fogel niet alleen geen hoofd heeft, maar nu ook nog maar één hand.Met zo'n gemuteerd lichaam kom je natuurlijk automatisch uit in het SF genre.
Dat ding is dus redelijk hoog. Leuke voor ons hoogtehelden. Costa weet nog van niks. Zal hem even een sms sturen met de volgende tekst van wiki:quote:Op woensdag 17 november 2010 18:40 schreef Skaai het volgende:
JAAAAAAAAAAA de Space Needle! Lees het net pas
quote:De Space Needle heeft onder andere een souvenirwinkel, een restaurant op 152 m en een observatieplatform op 160 m hoogte.
Dat zijn toch geen A-list bekenden.quote:Toeval bestaat niet!
En dat meetingblok is tegenover de Juice bar van vorige keer en daar ben ik dus vandaag weer 2 keer voorbij gelopen. Een uur te vroeg!
En voor de geboorte/sterfplaats quiz: Jason Priestley van Beverly Hills, Haydn Christensen van Star Wars, Dawsons Creek Joshua Jackson, Ryan Reynolds, Seth Rogen zijn in Vancouver geboren.
Wie er ammel in British Columbia dood zijn gegaan weet ik niet. Maar dan kan je die vast van je lijstje af strepen
Zij natuurlijk wel.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:07 schreef Basboussa het volgende:
Vergeet onze rondborstige Pammie niet, is ook geboren en getogen BC'er.
Ook A-list bekenden, maar toch liever Canadezen. Daar moet de focus van het dobbelsteenavontuur in Canada op liggen. Dat er qua architectuur weinig te beleven valt in dit deel van Canada, maakte een noodgreep noodzakelijk. Laten we dus eerst maar afwachten met welke opties Re komt.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:12 schreef k_man het volgende:
Geboren in Seatlle o.a. Jimi Hendrix en Bill Gates. Kurt Cobain is geboren in Aberdeen (Washington).
Ja hallo, generatiekloof ja! Dit is wat ik ken. Niet dat ik Bill Gates en Jimi Hendrix niet ken, maar ik Google op jong, bekend, lekker en eh..jong!quote:Op woensdag 17 november 2010 19:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat zijn toch geen A-list bekenden.
Zijn bijwerkingen van teveel vliegenquote:Op woensdag 17 november 2010 19:04 schreef k_man het volgende:
Ah, leuk. De "knullige sf"-architectuur van de Space Needle.
Ik zie dat Fogel niet alleen geen hoofd heeft, maar nu ook nog maar één hand.Met zo'n gemuteerd lichaam kom je natuurlijk automatisch uit in het SF genre.
Net opgezocht, zij komt uit Fort Macloud. Dat ligt naast Head Smashed In Buffalo Jump waar we sowieso heen moeten. Goeie optie. Nu nog maar even zien waar Re mee op de proppen komt.quote:
Meervoudig wereldkampioen zwaargewicht bij de World Wrestling Federation. De beste combinatie van sport en entertainment.quote:Op zondag 21 november 2010 13:09 schreef k_man het volgende:
Nee. Waaraan heeft hij z'n bekendheid te danken?
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 21 november 2010 13:16 schreef Re het volgende:
of zoiets?
1983: Sergei Chalibashvili, a professional diver, died after a diving accident during the 1983 Summer Universiade in Edmonton, Alberta, Canada. When he attempted a three-and-a-half reverse somersault in the tuck position from the ten meter platform, he smashed his head on the platform and was knocked unconscious. He died after being in a coma for a week.
quote:
Oké, oké dan...quote:Op zondag 21 november 2010 17:02 schreef costadibalkoni het volgende:
Wat de dobbelsteen ook doet, ik weiger pertinent iets te doen dat ook maar een heel klein beetje iets te maken heeft met Nickelback!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |