quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Just Breathe van Pearl Jam op 3FM, geweldig nummer.
Hier heb je nog zo'n trutje, gelukkig wordt er ingegrepenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:35 schreef Jian het volgende:
Groenlinks gaat voor de hoofdprijs
door Richard van de Crommert
AMSTERDAM - Er is een rel ontstaan in stadsdeel Centrum over het wachtgeld van voormalige GroenLinks-wethouders Wil Codrington en Loes de Jong. Beide ex-bestuurders claimen sinds hun aftreden het volledige bedrag aan wachtgeld.
http://www.telegraaf.nl/b(...)de_hoofdprijs__.html
En maar lekker links brullen over een sociaal Nederland, zo typerend
quote:Van Velzen (SP) wachtgeld kwijt'
AMSTERDAM - Oud-SP-Kamerlid Krista van Velzen die nu rond de wereld fietst heeft haar wachtgeld ingeleverd.
Haar wachtgeld is stopgezet nadat tv-programma PowNews vorige maand onthulde dat ze langdurig in het buitenland verblijft en dus ook nergens anders kan solliciteren. „Het is niet de bedoeling geweest van Krista om op kosten van de belastingbetaler te gaan fietsen”, aldus SP-Kamerlid Leijten
Opvallend is trouwens wel dat het allemaal vrouwen zijn hèquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier heb je nog zo'n trutje, gelukkig wordt er ingegrepen
Bron: Telegraaf
[..]
Linkse vrouwen hèquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Opvallend is trouwens wel dat het allemaal vrouwen zijn hè
tis schandaligquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Opvallend is trouwens wel dat het allemaal vrouwen zijn hè
Vroeger heeft ooit de PLN - Partij tot Liquidatie van Nederland eens meegedaan aan de Tweede Kamerverkiezingen geloof ik. Die wou Nederland verkopen aan Duitsland en België en de opbrengst verdelen onder de Nederlanders. Ik zou daar geen probleem mee hebben, voel me toch al meer Europeaan dan Nederlander.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij kunnen we Nederland beter aan Duitsland verkopen. Worden we ook nog eens een keer Weltmeister.
huh, meen je dat, wilden ze ons verkopen??quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Vroeger heeft ooit de PLN - Partij tot Liquidatie van Nederland eens meegedaan aan de Tweede Kamerverkiezingen geloof ik. Die wou Nederland verkopen aan Duitsland en België en de opbrengst verdelen onder de Nederlanders. Ik zou daar geen probleem mee hebben, voel me toch al meer Europeaan dan Nederlander.
Schuift dat?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:02 schreef remlof het volgende:
Vroeger heeft ooit de PLN - Partij tot Liquidatie van Nederland eens meegedaan aan de Tweede Kamerverkiezingen geloof ik. Die wou Nederland verkopen aan Duitsland en België en de opbrengst verdelen onder de Nederlanders. Ik zou daar geen probleem mee hebben, voel me toch al meer Europeaan dan Nederlander.
Je moet dus net als de meeste mensen gewoon keuzes maken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:56 schreef CarOnline het volgende:
Gatdarrie, wat zijn er toch veel leuke spullen te koop![]()
En wat heb ik toch veel geen geld om alles te kopen
Als we Nederland verkopen krijg jij ook zomaar minstens een miljoen euro gok ikquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:56 schreef CarOnline het volgende:
sparen is de oplossing, maar ja wanneer moet je sparen en hoeveel want dan komt er weer een ditje&datje bij, ja wij als consument hebben het er maar zwaar mee.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:56 schreef CarOnline het volgende:
Ik ook? Waar kan ik ons verkopen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:00 schreef remlof het volgende:
Als we Nederland verkopen krijg jij ook zomaar minstens een miljoen euro gok ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |