abonnement Unibet Coolblue
pi_88003639
Ik had vorige week een bestelling geplaatst. Vandaag maar eens kijken hoe het er mee ging, kan ik niet meer inloggen. Unkown error zegt ie dan.. ;(
Hebben jullie dit ook (eens gehad)?
I will take the sun in my mouth
pi_88003795
Halters zorgen vaak dat schouders breder lijken. Tenminste, ik ken geen mensen met brede schouders die een halter kunnen hebben.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_88004134
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:45 schreef Heroinjunk het volgende:
P.F, een push up BH? Alhoewel ik niet verwacht dat er een strapless push-up te vinden is. Maar wel voorgevulde. Je hebt soms wel BH's die vet voorgevuld zijn.
Dan heb ik nog steeds van die bottige schouders. Jasje dan maar denk ik :')!
pi_88008854
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:52 schreef warrel het volgende:
Ik had vorige week een bestelling geplaatst. Vandaag maar eens kijken hoe het er mee ging, kan ik niet meer inloggen. Unkown error zegt ie dan.. ;(
Hebben jullie dit ook (eens gehad)?
Ja, ik kan ook niet inloggen!
pi_88011962
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 22:45 schreef Heroinjunk het volgende:
P.F, een push up BH? Alhoewel ik niet verwacht dat er een strapless push-up te vinden is. Maar wel voorgevulde. Je hebt soms wel BH's die vet voorgevuld zijn.
Een strapless push-up bh bestaat niet. Hoe kan het de boel liften zonder bandjes? Het is ook wel de vulling in de cup waar een push-up het van moet hebben maar in combinatie met de bandjes, dus strapless gaat dat gewoon niet.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 27 oktober 2010 @ 08:16:26 #256
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_88012052
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 08:05 schreef rena het volgende:

[..]

Een strapless push-up bh bestaat niet. Hoe kan het de boel liften zonder bandjes? Het is ook wel de vulling in de cup waar een push-up het van moet hebben maar in combinatie met de bandjes, dus strapless gaat dat gewoon niet.
Nou, een goeie gevulde balconet beha doet anders aardig wat hoor, ook zonder bandjes. Ik heb een mooie creme kleurige van de H&M en die lift een end weg :9.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_88024657
Ik ben ook bang voor dit effect: mini bovenlichaam, enorme armen/benen
pi_88024709
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 15:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben ook bang voor dit effect: mini bovenlichaam, enorme armen/benen
[ afbeelding ]
Ik vind hier niks mis mee :) Het topje is ienimini, daardoor lijkt (bij jou) misschien alles groter, ik vind het oke hoor :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_88024902
Nee vind er ook niks mis mee. :s
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_88024903
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vind hier niks mis mee :) Het topje is ienimini, daardoor lijkt (bij jou) misschien alles groter, ik vind het oke hoor :Y
Ik vind het een beetje uit verhouding denk ik, ze compenseert het wel door haar schoenen, dat wel!
pi_88024956
Ik zie echt helemaal niets verkeerds aan die foto? Vind hem haar prachtig staan.
All good things are wild and free.
pi_88025328
Niet te veel lichaam?
Maar zou je zo ook naar een feestje gaan oid?


Ik heb dit jurkje, dit is een wat langer model, bij haar vind ik hem staan, maar bij mij niet zo..
pi_88025611
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 15:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]



Ik vind het een beetje uit verhouding denk ik, ze compenseert het wel door haar schoenen, dat wel!
Ja wat wil je met een 15 cm top en dan een opgeploft rokje ;) Ongeacht je figuur is het uit verhouding.

Dan nog staat het prima, mooi figuur, kan het goed hebben ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_88025660
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 15:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Niet te veel lichaam?
Maar zou je zo ook naar een feestje gaan oid?

Nou ja, niet bij een familiefeestje overdag ;) Verder prima, mooi figuur. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_88025783
don't mind the shoes!
ik sta gewoon normaal, hij lijkt veel te laag te zitten of zo maar hij zit wel goed :? En al helemaal als het rokje ook nog kort is. Vind het maar niets dit jurkje :')

quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88025906
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 15:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
don't mind the shoes!
ik sta gewoon normaal, hij lijkt veel te laag te zitten of zo maar hij zit wel goed :? En al helemaal als het rokje ook nog kort is. Vind het maar niets dit jurkje :')
[..]


Als ik de eerste foto zo zie vind ik hem mooi staan hoor, past goed :)

En ja die tops zijn altijd een tikkie laag geloof ik. En omdat je een rank bovenlijf hebt valt het meer op.
Terwijl ik juist vind dat je zulke dingen eik het best aan kunt met zo'n figuur :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_88026159
Ik vind hem mooi staan hoor.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 16:46:20 #268
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_88027723
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
don't mind the shoes!
ik sta gewoon normaal, hij lijkt veel te laag te zitten of zo maar hij zit wel goed :? En al helemaal als het rokje ook nog kort is. Vind het maar niets dit jurkje :')
[..]


Mooi juist! Doe mij ook maar van die frele schouders O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_88027907
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 22:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb vrijdag een feestje en wil zo een soort jurkje aan:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Iemand tips zodat mijn buste wat voller lijkt en mijn schouders wat minder dun? Ik vind het bij anderen altijd erg leuk staan maar bij mij een beetje vreemd..
O wauw die jurkjes wil ik hebben!

En voor je vraag: bij de lingeriewinkel waar ik werk heb je ook 'plak-bh's ' van het merk Magic. Het haalt het niet bij een normale bh maar voor een kleine buste is het te doen (A-B, max C) Die plak je dan op je borsten en je kunt er ook nog een push-up effect mee creëren. Ik bedoel deze. Dit zou ook nog wel een optie kunnen zijn. We verkopen ze nog best regelmatig en hebben er nog geen klachten over gehad. :)

edit: ik zie dat je hem hierboven aan hebt en ik vind niet dat je het nodig hebt hoor, leuk juist!
pi_88028136
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 15:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Niet te veel lichaam?
Maar zou je zo ook naar een feestje gaan oid?

[ afbeelding ]
Ik heb dit jurkje, dit is een wat langer model, bij haar vind ik hem staan, maar bij mij niet zo..
PieF, niet zeuren, je bent drop dead gorgeous en zoiets staat je prachtig. Trek dat ding aan, ga naar het feestje en maak alle dames groen van jaloezie. :7
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 27 oktober 2010 @ 16:57:09 #271
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_88028254
wacht nog steeds geduldig op de postbode met mijn pakketje!! hij is laat vandaag...
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_88028742
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 16:46 schreef Debsterr het volgende:

[..]



Mooi juist! Doe mij ook maar van die frele schouders O+.
Ik voel mij echt zo naakt en bottig (en tuttig), maar misschien moet ik wennen :') Ik heb ook nooit hemdjes aan om die reden..

In ieder geval bedankt allemaal, misschien doe ik hem wel eens aan :P!
  woensdag 27 oktober 2010 @ 17:08:37 #273
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_88028768
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 22:52 schreef warrel het volgende:
Ik had vorige week een bestelling geplaatst. Vandaag maar eens kijken hoe het er mee ging, kan ik niet meer inloggen. Unkown error zegt ie dan.. ;(
Hebben jullie dit ook (eens gehad)?
Dat had ik ook ja, nu werkt hij weer.
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  woensdag 27 oktober 2010 @ 17:14:29 #274
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_88029032
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 08:05 schreef rena het volgende:

[..]

Een strapless push-up bh bestaat niet. Hoe kan het de boel liften zonder bandjes? Het is ook wel de vulling in de cup waar een push-up het van moet hebben maar in combinatie met de bandjes, dus strapless gaat dat gewoon niet.
http://www.charlene-linge(...)zwart+strapless.html

?
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_88029513
quote:
1.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
don't mind the shoes!
ik sta gewoon normaal, hij lijkt veel te laag te zitten of zo maar hij zit wel goed :? En al helemaal als het rokje ook nog kort is. Vind het maar niets dit jurkje :')
[..]


Ben ik dan de enige die zou zeggen: als je je er niet lekker in voelt, ga ruilen dat ding en koop iets waarin je je wel lekker voelt? Bij mij is het zo dat als ik dingen draag die ik eigenlijk niet tof vind, ik me de hele avond een beetje :{ voel en vervolgens liggen 99 van de 100 keer zulke dingen toch achter in de kast te verstoffen. Zonde.
know'm sayin?
×
word? word.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')