Als je toch niet met het OV gaat krijg je toch extra geld per maand? (Als je alleen je OV stop zet).quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:12 schreef Id_do_her het volgende:
Lijkt me wel. Maar waarom zou je dat willen?
Dat is niet waar. Alleen als je kunt aantonen dat je niet op tijd op school kunt zijn met het OV en daarom genoodzaakt bent met de auto (bv) te gaan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:35 schreef Salamando het volgende:
[..]
Als je toch niet met het OV gaat krijg je toch extra geld per maand? (Als je alleen je OV stop zet).
Als ik 5 minuten van mijn school zou wonen zou ik toch gewoon mijn OV stop kunnen zetten voor een extra 60 euro per maand of zo?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:36 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Alleen als je kunt aantonen dat je niet op tijd op school kunt zijn met het OV en daarom genoodzaakt bent met de auto (bv) te gaan.
Ik had het OV ook niet nodig omdat ik een auto had, maar toch leek het me wel verstandig die OV voor 'noodgevallen' bij te hebben. Toendertijd scheelde dat ook echt niet veel op de studiefinanciering en ik verdiende mijn eigen geld, studiefinanciering was maar iets van ¤ 60,-- euro voor mij.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:35 schreef Salamando het volgende:
[..]
Als je toch niet met het OV gaat krijg je toch extra geld per maand? (Als je alleen je OV stop zet).
Ik weet niet of dat nu nog zo is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:37 schreef Salamando het volgende:
[..]
Als ik 5 minuten van mijn school zou wonen zou ik toch gewoon mijn OV stop kunnen zetten voor een extra 60 euro per maand of zo?![]()
OV is toch geen verplichting die je krijgt als je student bent?
Ik heb het vroeger gedaan omdat ik wist dat ik een vervolgstudie ging doen waarvoor ik ook uit huis moest. Dus i.p.v. een jaar extra thuiswonende beurs een jaar uitwonende beurs.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:34 schreef Chowi het volgende:
Lijkt me heel onlogisch. Waarom zou je dat doen? Je hebt nou eenmaal recht op dat geld.
Kan niet, alleen als je aantoonbaar naar het buitenland gaat voor je studie. Dan kan je rond de ¤90 OV vergoeding per maand krijgen ipv een OV kaart.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:37 schreef Salamando het volgende:
[..]
Als ik 5 minuten van mijn school zou wonen zou ik toch gewoon mijn OV stop kunnen zetten voor een extra 60 euro per maand of zo?![]()
Ov krijg je niet omdat de overheid je zo lief vindt en je graag een cadeau'tje wilt geven, maar omdat mensen ver moeten reizen. Als jij die hulp niet nodig hebt, betekent het niet dat je automatisch recht hebt op iets anders.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:37 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hmm, en als je basisbeurs vervalt?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:58 schreef aarsschimmel het volgende:
[..]
Ov krijg je niet omdat de overheid je zo lief vindt en je graag een cadeau'tje wilt geven, maar omdat mensen ver moeten reizen. Als jij die hulp niet nodig hebt, betekent het niet dat je automatisch recht hebt op iets anders.
Dan vraag je een 0-lening aan en krijg je alsnog ovquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:59 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hmm, en als je basisbeurs vervalt?
Laat maar, ik verwoorde het scheef en weet het nu alquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan vraag je een 0-lening aan en krijg je alsnog ov
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |