ik bouw met 10 mg af per maand. over 1,5 maand probeer ik met niks door te komen. lukt dit niet dan ben ik wel heel teleurgesteld maar dan moet ik wel denken om weer omhoog te gaan en voor altijd met medicijnen door te blijven gaanquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Pas op dat je niet te snel afbouwt heh...
Direkt ná de lijst foto reageerde ik met WOW: want je kunt het goed zien in het gezicht.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Wel flauw trouwens, zie net een foto van mezelf van gister waarop je helemaal niet kan zien dat ik 10 kilo ben afgevallen![]()
![]()
Althans, ik zie het niet..
Ik ben ook echt totaal niet fotogeniek, dat helpt ook niet mee neequote:Op maandag 11 oktober 2010 18:48 schreef DarkElf het volgende:
Sun das echt een hele onflatteuze foto hoor. Die foto laatst (en ik heb je live gezien) laten heel iets anders zien
ik ken het wel hoor, ben zoveel kwijt, pas in maat 38 en dan zag ik laatst een foto van mezelf en toen dacht ik... maar dat moet toch ook en onflatteusheid zijn (ik sta echt zelden leuk op foto's) en ook tussen mijn oren zitten...
Nja ik durfde zaterdag gewoon zonder verhullend jasje in het rokje + strakke bloesje te lopen.. Hoop maar dat het er net zo uitzag als het aanvoeldequote:Op maandag 11 oktober 2010 18:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Direkt ná de lijst foto reageerde ik met WOW: want je kunt het goed zien in het gezicht.
Verder zat de lijst ervoor.
Het zag erquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja ik durfde zaterdag gewoon zonder verhullend jasje in het rokje + strakke bloesje te lopen.. Hoop maar dat het er net zo uitzag als het aanvoelde
Haha, af en toe moet je dat even horenquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, nu stop ik met vissenhad het ff nodig geloof ik
![]()
Sam is een konijnZit worteltjes te snacken
quote:
Hij lust graag sperzieboontjes, bloemkool en broccoli (gekookt) en dus rauwe worteltjesquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:01 schreef LieLie het volgende:
En een hond die groente eet?
We verstoppen wel eens een klein stukje groente in vlees of brokjes van de hond van m'n schoonouders, maar reken maar dat zelfs het kleinste stukje uiteindelijk overblijft hoor
Maar als ze iemand zal tegenspreken over dat onderwerp ben jij het waarschijnlijk, zo gaat dat hier in huis wel tenminstequote:
Dat valt mee, ik vertrouw meestal blind op zijn oordeelquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar als ze iemand zal tegenspreken over dat onderwerp ben jij het waarschijnlijk, zo gaat dat hier in huis wel tenminste
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hij lust graag sperzieboontjes, bloemkool en broccoli (gekookt) en dus rauwe worteltjes![]()
Oh en appeltjes vind hij ook lekker.. en rauwe courgette..
"wat zie je er goed uit!"quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat valt mee, ik vertrouw meestal blind op zijn oordeelAlleen soms duurt het ff voor ik het écht geloof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |