Daarom heb ik er dus een schijthekel aan. zucht.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:43 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
je moet of je bankrekening koppelen aan je paypal account * duurt 7 dagen * of geld storten op je paypal * duurt 2 dagen *.
En als je Rabobank hebt wil ik het wel kopenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:45 schreef NietTeVolgen het volgende:
Als je ING heb en 10,- stort op mijn rekening wil ik het best kopen met mijn paypal, heb je een account binnen 10 minutenOf anders die eerdere opties als het geen spoed heeft.
Ja maar ik heb geen IPquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:54 schreef drumstickNL het volgende:
DutchErrorist, ik begin rond half twaalf.
Mag ik het IP?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:03 schreef TimKuik het volgende:
Boom weer terug gezet
De tyfuslijer die dit gedaan heeft! Als ik er achter kom wie!
Zoiets zit/zat er uiteindelijk wel een keer aan te komen natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:03 schreef TimKuik het volgende:
Boom weer terug gezet
De tyfuslijer die dit gedaan heeft! Als ik er achter kom wie!
Toen we (Banzaaiaap en ik) waren begonnen met diggen kwamen we al vrij snel op allerlei bestaande grotten/gangen enzo uit. Raak er nu ook vrij makkelijk de weg kwijt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:41 schreef NietTeVolgen het volgende:
Had net een bug dat ie de map niet verder wou laden, gaf me wel de kans om een screen te maken van hoe diep die waterbaan gaat
Op de rechterwand zie je een stukje van een opening en in het midden onderin een groter stuk. God dayum wat een tunnel.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |