Als je dat kasteel op die waterbult bedoeld, dan is die van mij. In dat geval, ga je gang en verwerk het in je waterglijbaanquote:Op zondag 17 oktober 2010 03:07 schreef Gamer_V het volgende:
Hoe moet ik mijn waterbaan afmaken als er een kasteel in de weg staat
Slagmalsklubbenquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:33 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ga een stopmotion filmpje maken met verschillende blokjes als equalizer o.i.d weet iemand een leuk liedje?
Nee, waarom heb je eigenlijk een hekel aan Paypal? Ze bieden erg goede service en snelle verwerking van je betalingen aan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:10 schreef Rivalo het volgende:
Ik heb een hekel aan paypal, is er ook een andere manier om dit te betalen of te downloaden?
Ik zit btw op een linux pc.
Minderjarig, en mijn ouders zijn zeuren, die willen gewoon contant betalen of met iDeal.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:18 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nee, waarom heb je eigenlijk een hekel aan Paypal? Ze bieden erg goede service en snelle verwerking van je betalingen aan.
Idem.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:01 schreef NietTeVolgen het volgende:
Jullie mogen best via mijn paypal betalen, als je 10,- stort op mijn ING rekening betaal ik het account via paypal.
Ps. Diegene die die waterbaan aan het bouwen zijn, die tunnel is wel gruwelijk groot zeg.
En ik heb een extra waterbron gevonden voor de waterbaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |