Ligt er maar net aan wat je leuk vind. Als je wilt minen mag dat ook. Overigens is het in multiplayer makkelijk om dingen te duplicaten (zonder admin rechten, dmv bugs) dus mensen die dat willen kunnen dat ook zo doen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:43 schreef NoMercy285 het volgende:
Jammere vind ik eigenlijk wel dat sommige mensen flink minen voor wat ze bouwen en anderen duizenden blokken diamant enzo gewoon in hun kistje zetten of aanvragen, maargoed
Das waar maar maakt het wel minder leuk, ik heb in het begin wat tools uit die doos gehaald en zelf eigenlijk alles zelf gemined. In mijn huis vind je ook de ingang van mijn mijn. mijn mijn haha einz meinzquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:37 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je leuk vind. Als je wilt minen mag dat ook. Overigens is het in multiplayer makkelijk om dingen te duplicaten (zonder admin rechten, dmv bugs) dus mensen die dat willen kunnen dat ook zo doen.
Volgende keer liever even vragen voordat je het IP doorpassed aan vriendenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:36 schreef drumstickNL het volgende:
Pfoo iemand zin om te helpen met het maken van een zwevend eiland? Ben begonnen maar het lijkt nog nergens op.
Mag ik ook een IP?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:29 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Volgende keer liever even vragen voordat je het IP doorpassed aan vrienden. Ik had maurisioo bijna gebanned.
quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:35 schreef TimKuik het volgende:
De volgende die vraagt reageer ik niet meer op, als iemand het IP wil moet je me maar gewoon een PM sturen, anders staat straks het hele topic vol.
Ik speel juist multiplayer omdat ik dan makkelijk aan m'n resources kan komen en lekker in 't wilde weg kan bouwen (wat ik eigenlijk het leukste vind) zonder me druk te hoeven maken over mijnen uitgraven en weetikveel wat.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:44 schreef Patje1987 het volgende:
Das waar maar maakt het wel minder leuk, ik heb in het begin wat tools uit die doos gehaald en zelf eigenlijk alles zelf gemined. In mijn huis vind je ook de ingang van mijn mijn. mijn mijn haha einz meinz
Sorry, was bezig met mijn zwevende eiland en hij wou wel helpen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:29 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Volgende keer liever even vragen voordat je het IP doorpassed aan vrienden. Ik had maurisioo bijna gebanned.
Koppelen met je bankrekening. iDeal is niet veiliger dan paypal.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:09 schreef Rivalo het volgende:
Hoe zet ik via iDeal geld op mijn paypal account?
Anders maken we een stapel borden bij de spawn wie wie is. :p De spawn mag sowieso wel wat opgeleukt worden trouwens.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:25 schreef shadowflash het volgende:
Best wel irritant dat iedereen een andere naam heeft haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |