ow dat vind ik jammer. maar ik ben blij met een reactiequote:Op woensdag 16 februari 2011 16:24 schreef wise het volgende:
mensen werken/zitten op school dude. Dit topic is nooit snel geweest![]()
zal ff kijken of ik vanavond wat mods kan neergooien die ik hebquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:29 schreef garriej het volgende:
[..]
ow dat vind ik jammer. maar ik ben blij met een reactie
ja alleen grafische improvements wil ik de rest hoef ik nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:31 schreef wise het volgende:
[..]
zal ff kijken of ik vanavond wat mods kan neergooien die ik heb
ik kan niet meer zonderquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
2. GEEN grafische shit!Daarmee proef je de echte Morrowindsfeer niet!
quote:
Gaan we voor de battlemage en ja daar ben ik ook bang voor. Maar ik moet hem wel 1080 draaien want me pc scherm is 32"quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
1. Pure mage gaat niet lukken, Morrowind is enorm op melee gerichtProbeer een hybrid, battlemage ofzo
Pure mage KAN wel.. Alleen loop je dan het risico dat je van frustratie je kop door je scherm ramt, zeker de eerste 10 levelsquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
1. Pure mage gaat niet lukken, Morrowind is enorm op melee gerichtProbeer een hybrid, battlemage ofzo
Vooral niet te doen als je tegen de Dark Brotherhood moet als je die uitbreiding hebtquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:35 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Pure mage KAN wel.. Alleen loop je dan het risico dat je van frustratie je kop door je scherm ramt, zeker de eerste 10 levels
En als je blunt weapons kiest, en dan alleen staffs gebruikt is het net echt(Duurde bij mij altijd een kwartier, en dan ging ik ergens een hamer kopen
)
Ik heb ook een paar corrupted savegames gehad in Oblivionquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Vooral niet te doen als je tegen de Dark Brotherhood moet als je die uitbreiding hebt
Mijn savegames waren ineens corrupted terwijl ik echt level 24 was en flink met de main quest aan het worstelen was... Toch moet ik deze elder scrolls nog eens uitspelen. Ik ben nét klaar met Oblivion!
jaa die zijn altijd erg leukquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar corrupted savegames gehad in OblivionVergeet je 'even' 2 of 3 uur te saven...
quote:Op maandag 4 april 2011 23:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou ben ik iemand die altijd sterk gekant is tegen graphic mods voor Morrowind, maar damn dit ziet er wel mooi uit zeghttp://bethblog.com/index.php/2011/04/04/must-see-morrowind-mod/
Dus als ik het goed begrijp komt er door Bloodmoon een eiland bij op de kaart?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als de overhaul (om) tribunal en bloodmoon vraagt/eist, dan lijkt het me wel duidelijk
De enige effecten die de uitbreidingen op je huidige game hebben zijn aanvallen door assassins (tribunal) en een bootje van dat ene dorp (ben de naam even kwijt, maar volgens mij ligt het bij ebonheart) naar solstheim (bloodmoon)
Er komen verhaallijnen bij door Tribunal ja, maar dat vindt allemaal plaats in Mournhold (ligt niet op Vvardenfell maar op het vastelandquote:Op woensdag 6 april 2011 18:57 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp komt er door Bloodmoon een eiland bij op de kaart?
En breid Tribunal het huidige continent wat uit, met wat Assassins? Word de lopende verhaal lijn anders, of komen er gewoon verhalenlijnen bij door Tribunal?
Ah prima, dan kan ik het gewoon installeren en de uitbreidingen doen als ik er ooit aan toe kom, en ben :-)quote:Op woensdag 6 april 2011 19:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er komen verhaallijnen bij door Tribunal ja, maar dat vindt allemaal plaats in Mournhold (ligt niet op Vvardenfell maar op het vasteland)
Zie maar of je de spoiler aangaande Tribunal wil lezen (ik verklap niks over het gebeuren in Mournhold hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 19:15 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Ah prima, dan kan ik het gewoon installeren en de uitbreidingen doen als ik er ooit aan toe kom, en ben :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zie maar of je de spoiler aangaande Tribunal wil lezen (ik verklap niks over het gebeuren in Mournhold hoorhmmm, hoop aan de hand van de spoiler niet dat het te irritant word. Heb wel een Melee karakter, dus dat is niet het probleem. Ben inmiddels Tribunal aan het installeren, daarna Bloodmoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik morgen tijd heb zal ik de overhaul eens proberen te installeren, en zal misschien wat "voor" en "na" screenshots doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |