Dat is inderdaad ook een oplossing. Voordeel aan Morrowind is dat je gewoon kan pauzeren en van wapen kan wisselen. De Quickswitches zal ik ook eens uitzoeken.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ach en trouwens, dan laat je soultrap op een simpel zwaardje zetten, mep je daar een keer mee zodat soultrap geactiveerd wordt, switch naar je Woe en hak de enemy kapot
Yupquote:Op donderdag 11 november 2010 14:29 schreef RickoKun het volgende:
Inderdaad, wat ook wel handig om te weten is dat je Quickswitches kan gebruiken.
Dan moet je volgens mij gewoon op F1 drukken en dan kun je 1 t/m 0 aanwijzen voor sneltoetsen voor spreuken en wapens.
Update?quote:Op zondag 21 november 2010 23:12 schreef Two het volgende:
Sinds vanmiddag weer begonnen met Morrowind, inmiddels echt alweer jaren geleden dat ik dit speelde!
Ben nu begonnen met een Nord met als sign The Warrior.
Mayor skills:
Long blade
Block
Medium Armor
Heavy Armor
Axe
Minor skills:
Armorer
Destruction
Restoration
Acrobatics
Athletics
Op dit moment level 3 en beetje bezig met de Fighters Guild in Balmora.
Vandaag overigens voornamelijk bezig geweest met wat mods installeren.
Ben het hele weekend weg geweest en ik had wat problemen (ik denk door een mod). Dus moet 'm eerst even opnieuw installeren. Ik was inmiddels level 7 en begonnen met House Hlaalu. Ik kon niet meer verder met de fighters guild in Balmora. De Mages guild heb ik nog niet heel veel zin in gehad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:25 schreef kingmob het volgende:
Een guide van het installeren van alle mods voor een goede ervaring, compleet met beschrijving voor de steam versie (waar het bij mij misging).
http://morrowind2011.wordpress.com/
Ik ga hem volgen als ik thuis ben vanavond denk ik, alleen jammer dat ik weer overnieuw zal moeten beginnen
Is er geen character creator, zodat ik m'n huidige karakter kan nabouwen ofzo? Door allerlei mods is hij niet erg compatible
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |