...en treinkoppen ook nog.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:25 schreef mc-Piel het volgende:
maar 1 oplossing voor..
Treinsurfen.
Eventueel perronsprinten ?
Klopt, echter rijdt die naar Amsterdam en niet naar Rotterdam.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:25 schreef Socios het volgende:
Ga dan ook met ICE International. Prachtige trein zonder stops.
quote:soms maak ik zelfs voor de lol een rondje door Nederland aangezien ik toch een studenten-OV heb.
Van Amsterdam Centraal naar Rotterdam Centraal kun je tegenwoordig met Thalys (ja, ook voor binnenlandse reizen!) of anders met Fyra.quote:Klopt, echter rijdt die naar Amsterdam en niet naar Rotterdam.
Klopt ook, alleen moest ik vandaag Utrecht - Rotterdam voor m'n werk doen, dus moest ik er z.s.m heen daar ik me aan deadline's te houden hebquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Van Amsterdam Centraal naar Rotterdam Centraal kun je tegenwoordig met Thalys (ja, ook voor binnenlandse reizen!) of anders met Fyra.
Mwoah, tot aan Maassluis is het goed uit te houden hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:31 schreef xxiessiexx het volgende:
Hoek van Holland- Rotterdam Centraal is ook een leuke
Er zijn er zoveel. Je moet ook de goede treinen uitzoeken. Combinatie van ingezet materieel, tijdstip en traject maken een treinreis het leukst.quote:Wat zijn wel toffe trajecten dan ?
Mooiste traject dat ik ooit gereden heb is Kroatisch/Sloveense grens naar Ljubljanaquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:33 schreef Stokstaart het volgende:
Wat zijn wel toffe trajecten dan ?
Vanaf Duivendrecht naar Leiden is echt fucking saai . Sta je ook nog eens 20 minuten stil bij Schiphol, in een tunnel
Voor binnenlandse reizen moet je een toeslagkaartje van 2 euro kopen, gewoon in de kaartautomaat.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:36 schreef FOKkû het volgende:
Hoe werkt dat extra toeslag gebeuren met de ICE, als je van Rotterdam naar Utrecht wilt gaan?Ik heb een studenten-week-OV, maar moet je dan alsnog een apart kaartje kopen ofzo?
Misschien kan jij dat uitleggen Socios.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |