WAT GEBEURDE ER DANNNN?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:59 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
M'n ma is net weer weg. Ik had het te druk met het kijken van Grey's. Spannend trouwens. Het begin, met dat meisje met kort haar(wat is d'r naam ook al weer).
DAT MOET JE ZELF ZIEN!!!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:12 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
WAT GEBEURDE ER DANNNN?
Mijn huisgenoot was ook zo van "Hoiii!!! leuk om je te ontmoeten nu ga ik weer Grey's Anatomy kijken dag hoor".
En nu ben ik heel nieuwsgierig.
En succes vandaag dan?
Er is nu toch weer een nieuwe lesbische rol voor in de plaats gekomen? Volgens de schrijvers was het alleen omdat er niet genoeg spanning was tussen Erica en Callie. Ik vond Erica trouwens wel leuker.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:49 schreef Qebbel het volgende:
Wtf is er inderdaad met Grey's Anatomy? Zelfs mijn vriendin had het erover?!Ik heb GA geboycot sinds ze Erica eruit schreven, omdat een lesbische rol kijkcijfers zou doen dalen. Pissig was ik en standvastig ben ik.
Sol. brieven zijn nog niet de deur uit, maar wel goed opweg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:41 schreef lezzer het volgende:
Bakfiets, wat een geweldige smiley-art! Die moet in de openingspost gewoon!
-edit: check: done-
quote:
Als ik niet nog steeds misselijk was van gisteren, zou ik hebben gekwijld. Wat zien die taarten er lekker uit zeg.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:46 schreef lezzer het volgende:
Eigenlijk had ik wat van De Rouw willen posten, maar dat lukt niet
http://www.derouw.nl/patisserie.asp
Vlaai dus
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Allebei een beetje?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:55 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Is dat de baby of jij die dit zegt?
Mijn ouders wonen in die regioquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:51 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Als ik niet nog steeds misselijk was van gisteren, zou ik hebben gekwijld. Wat zien die taarten er lekker uit zeg.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:59 schreef Qebbel het volgende:
Mijn fooncam is kapoet helaas, dus kan niemand mee laten genieten, maar er staat wat te gebeuren: allemaal cameraploegen en pers in de straat. Wsl iets van RTL Boulevard/showniews hoor, dus geen hoogstandjes nieuws. Zal ik erlangs lopen, misschien kom ik wel op de teuveu!
Je woont niet toevallig bij Antonie Kamerling in de straat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of misschien wel bij die nieuwe staatssecretaris!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |