Wat is silverlight nou precies? Een ontwikkelingsplatform, net als XNA ofzo?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:22 schreef IDisposable het volgende:
Ik ben sinds een jaar intensief met Silverlight bezig (niet echt pure .NET). Je komt echt veel interessante "problemen" tegen. Zoals WCF proxy klassen en Data Services Linq functionaliteit die niet geheel geïmplementeerd zijn. Het is al met al een hele uitdaging om een robuste RIA applicatie in Silverlight te maken. Maar het is wel mooi speelgoed.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | class Program { static void Main() { Func<int, int> func1 = x => x + 1; Console.WriteLine(func1.Invoke(1)); } } |
1 |
Heb je wel een klasse Func in je namespace?quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:57 schreef minibeer het volgende:
even een kleine c# vraag.
[ code verwijderd ]
>
[ code verwijderd ]
Wat doe ik verkeerd?
Controleer je Target Framework in je project properties. Moet minimaal Framework 3.5 zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:57 schreef minibeer het volgende:
even een kleine c# vraag.
[ code verwijderd ]
>
[ code verwijderd ]
Wat doe ik verkeerd?
Dat was het. Bedanktquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:31 schreef OEM het volgende:
[..]
Controleer je Target Framework in je project properties. Moet minimaal Framework 3.5 zijn.
Dit heb ik eigenlijk altijd (ook in visual studio), maar ik vind het ook wel irritant. Ik doe er altijd twee achter elkaar en dan typ ik er iets tussen.quote:Op maandag 1 november 2010 08:42 schreef Cryothic het volgende:
Misschien dat hier mensen zijn die mij kunnen helpen?
Ik draai Visual Web Developer 2010, en die doet raar.
Wat doet ie dan, vraag je je af?
Hij pas m'n toetsenbord instellingen aan.
Normaal als ik een " wil hebben, doe ik shift, en dan de quote knop. Klaar. 99% kans dat dat zo werkt bij iedereen in dit hok. (die mensen die die knop gebruiken voor de trema's programmeren over t algemeen niet volgens mij)
Maar na een tijdje besluit VWD2010 dat het nodig is dat ik na die quote knop, ook nog een spatie indruk. En dat werkt natuurlijk gewoon k*t.
Het gaat echt specifiek om VWD. In welke andere applicatie dan ook kan ik m'n " nog gewoon typen. Sterker nog. Ik had gistere 2 VWD's open staan, en toen de ene er mee ophield kon ik de " nog wel normaal typen in de andere.
Ik dacht eerst dat t kwam omdat ik wat rond zat te klikken in andere schermen, of een rare sneltoets had geraakt ofzo. Maar gistere typte ik een string-waarde in m'n code.
Dus die " ging normaal, ik type de waarde, en om diezelfde string af te sluiten, had ik opeens die spatie weer nodig.
Weet iemand hoe dit kan? Wat hier de oorzaak van is? Want dit is geen werken zo
Het zou kunnen dat m'n NL indeling er nog tussen staat.quote:Op maandag 1 november 2010 09:45 schreef TallMan het volgende:
@Cryothic
Weet je zeker dat je niet meerdere toetsnbord layouts in windows hebt staan. Als je die met een sneltoets (Alt-Shift oid) verandert is die verandering wel voor alleen die ene applicatie.
http://www.microsoft.com/(...)d32a6&displaylang=enquote:Op maandag 1 november 2010 13:17 schreef minibeer het volgende:
een kelin vraagje, weet iemand of je bij het vompileren met visual studio 2008 (c#) kan zorgen dat het programma ook op andere computers kan draaien? Of zou dat al standaard zo moeten zijn? Ik had namelijk een programma voor iemand gemaakt, maar de enige manier waarop hij dat op zijn computer kon gebruiken, was door eerst visual studio op zijn computer te downloaden en vervolgens op zijn computer te compileren... beetje omslachtig natuurlijk
dus met die zou die het wel moeten doen? en nu hij visual studio heeft zal hij ze sowieso wel hebben denk ik. In ieder geval bedanktquote:Op maandag 1 november 2010 16:27 schreef OEM het volgende:
[..]
http://www.microsoft.com/(...)d32a6&displaylang=en
De runtimes zijn niet standaard meegeleverd met Windows. 3.5 is pas meegeleverd bij Windows Server 2008 en Windows 7 (vista weet ik niet)
oh, ik dacht dat ie dan het programma ook installeerde en dat vond ik niet zo handig voor een programma dat iemand 1x moest gebruiken....quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:06 schreef NikkelCobalt het volgende:
Er zit in VS ook een "publish" optie: een soort minisetup die ook meteen het goede framework download. Voor een snelle implementatie op een andere computer vond ik dat altijd wel handig.
Publish vindt je als tabblad in je project-properties.
1 2 3 4 5 | if (CookieCheck.Checked) { Response.Cookies["UserInfo"]["username"] = UsernameField.Text; Response.Cookies["UserInfo"]["lastactivity"] = DateTime.Now.ToString(); Response.Cookies["UserInfo"].Expires = DateTime.Now.AddDays(30); } |
1 | Request.Cookies["UserInfo"].Expires |
quote:Changing a Cookie's Expiration Date
The browser is responsible for managing cookies, and the cookie's expiration time and date help the browser manage its store of cookies. Therefore, although you can read the name and value of a cookie, you cannot read the cookie's expiration date and time. When the browser sends cookie information to the server, the browser does not include the expiration information. (The cookie's Expires property always returns a date-time value of zero.) If you are concerned about the expiration date of a cookie, you must reset it, which is covered in the "Modifying and Deleting Cookies" section.
Apart, aangezien ze .Expires ook uit laten lezen. Maar goed, dank je wel.quote:
Dat zou je wel kunnen zeggen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:55 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat is silverlight nou precies? Een ontwikkelingsplatform, net als XNA ofzo?
Lijkt me ook wel lache.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |