Hah ik zag het pas toen je dit posttequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:06 schreef IrishBastard het volgende:
Als ze je leren aanrijden zou ik het sowieso niet meer overwegen
Thanks, zal de website eens bekijken!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
http://www.rijschoolcorrect.nl/
Daar heb ik met een goed gevoel mijn lessen gevolgd, is een vereniging waarbij meerdere instructeurs aangesloten zijn waardoor ze wat voordelen kunnen bieden (examens worden van tevoren ingekocht, dus bijna altijd vrij snel een examen beschikbaar).
Yep! Alleen weer wachten tot er wat fatsoenlijk bijzit!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:13 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ah da's klote.. volgende keer dan iig grote kans toch?
Ik heb goede ervaringen met Robby Knoop, al is dat wel acht jaar terug. Veel auto's en instructeurs dus altijd wel iemand die bij je past. De website ziet er verrot uit, maar ik ben met m'n pakketje van 25 lessen plus examen probleemloos geslaagdquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
http://www.rijschoolcorrect.nl/
Daar heb ik met een goed gevoel mijn lessen gevolgd, is een vereniging waarbij meerdere instructeurs aangesloten zijn waardoor ze wat voordelen kunnen bieden (examens worden van tevoren ingekocht, dus bijna altijd vrij snel een examen beschikbaar).
Eerder een verkapte sorry-mikkie-dat-ik-niks-zei post, maar whatever floats your boatquote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:44 schreef vogelkooi het volgende:
Verkapte ik-had-een-date-vanavond post?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:15 schreef Dupje het volgende:
Haha en deze gekke mensen in de parking kwamen wij ook nog tegen
Volgens mij is ie op stage ergens bij de noordpoolreiziger! noordpoolcirkel!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:52 schreef Stefka het volgende:
Blegh, door gepruts van de opleiding mag ik nu dubbel werk gaan doen![]()
En waar mag AMDB wel niet wonen? Het is nog een beetje vroeg voor sneeuw in Nijmegen en de heuveltjes bij Berg en Dal kunnen ook niet echt bergen worden genoemd
Dat dus (relevante werkervaring indien je dat hebt of relevante interesses)!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:56 schreef morgane het volgende:
Hmm, ik ben nu met mijn cv bezig want ik wil aankomend semester stage gaan lopen bij een vertaalbureau en ondertitelingsbureau. Nu vind ik het alleen lastig te bepalen wat relevant is...moet ik mijn bijbaantjes en interesses er ook bijzetten? Of alleen als het relevant is voor de stage? En is het aan te raden om al gelijk bij mijn eerste mailtje (de telefoniste van een ondertitelingsbureau gaf mij een mailadres van iemand die daar over gaat) mijn cv bij te voegen, of is dat vreemd? Ik ben helemaal nieuw in het zoeken van stages dus ik vind het lastig.
Noorwegenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:52 schreef Stefka het volgende:
Blegh, door gepruts van de opleiding mag ik nu dubbel werk gaan doen![]()
En waar mag AMDB wel niet wonen? Het is nog een beetje vroeg voor sneeuw in Nijmegen en de heuveltjes bij Berg en Dal kunnen ook niet echt bergen worden genoemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |