Hihi nee ik zat te eten toen dat voorbij kwam dus heb hem even laten gaan.quote:
Eet smakelijk!quote:
Helemaal zelfgemaakt?quote:
Dat bedacht ik vandaag ook ineens. En eigenlijk is het wel wat vor mij om goede soep te maken. Ik ben ook van de stoofpotten en eenpansgerechten en zo.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Ik ben niet zo'n soepmens, maar de zelfgemaakte soep van oma vroeger was erg lekker.
Misschien toch ook maar eens proberen
Lijkt me ook best leuk om te maken, soep. En best makkelijk.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat bedacht ik vandaag ook ineens. En eigenlijk is het wel wat vor mij om goede soep te maken. Ik ben ook van de stoofpotten en eenpansgerechten en zo.
Hmmm, cheesecake. Echte? Of zo'n kwarktaart van dokter kutker?quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Lijkt me ook best leuk om te maken, soep. En best makkelijk.
Ik moet wel even proeven daarna of het de moeite is om zelf tomatensoep te gaan maken, of het niet bijna hetzelfde smaakt als wanneer je het koopt
Als ik een cheesecake kan bakken moet ik toch ook soep kunnen maken?
En gaat het wel, met je werk?
Logisch hoor, dat je dan 's avonds niet veel puf meer hebt om te gaan FOK!en.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Ik ben niet zo'n soepmens, maar de zelfgemaakte soep van oma vroeger was erg lekker.
Misschien toch ook maar eens proberen
Bijna.....bouillonblokjes gebruikt voor de basis maar de rest is helemaal van mezelf.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Helemaal zelfgemaakt?
Wij aten vanmiddag ergens op een terrasje bij een italiaan een echt goede tomatensoep met room. Daar was echt geen blikkie aan te pas gekomen.
Zometeen naar een verhaardag.
@ allemaal: net een nieuwe baan die niet lastig maar wel druk zat is om geen tijd te hebben om onder werktijd te fokken. En dan heb ik 's avonds niet zo'n puf meer. Dan wil ik lekker bankhangen met mijn vent en zo.
En in het weekend gaan we dan samen de hort op.
Hetzelfde als vorig jaar rond deze tijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ooh, ing? Ik ga je ff een pm doen met een vraagOver suikerziekte
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Drenthequote:Op zondag 10 oktober 2010 20:03 schreef oh-oh het volgende:
Qwea waar was je dit weekend?
Ik had nog ergens een foto voor je gepost maar je was al weg![]()
Ik heb zo heerlijk gebadderd net![]()
En daarna even een tukje gedaan in bed met de hondjes![]()
En net heerlijke hutspot op
Oh erg, roep jij ook steeds hardop OETKER als ze UTTTTTTTKER zeggen op tv?quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hmmm, cheesecake. Echte? Of zo'n kwarktaart van dokter kutker?
Misschien kan je daar met je eigen inbreng nog iets aan veranderen. Wellicht zitten zij daar stiekem zelf ook vastgeroest in hun routine. Gooi er een plens Nok overheenquote:Werk is prima te doen. Het is gewoon een bulk die ze dara achterlopen en waarbij ze hulp nodig hebben. Geen moeilijke taken. Ik hoef zelfs niets te bedenken. Zelfs standaardbrieven worden door anderen aangepast. Ik ben gewend om vanaf scratch dingen te moeten oppakken en hier zijn allerlei protocollen. Daar hoef je geen einstein voor te zijn. Ik moet me wel meer aanpassen dan bij mijn vorige baantje. Hier zitten allemaal van die law abiding citizens waarbij de gesprekken vriendelijk verlopen, maar die me niet scherpen. Tijdens mijn vorige baan zat ik met die twee mannen op een kamer die me ook betrokken bij hun discussies. Dat was tof.
Ahem ML Was aan het werkquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Ml doet geen OP, weet ik dat ook weer, dat dat kan zonder gegil en gehuil
Maar tussen "alles op je eigen manier doen" en er een Nok-sausje overheen gieten zit nog wel een heel gebied. Wie weet waar de stuggerds haar nog mee verrassen als ze zelf zo nu en dan een piepklein knuppeltje gooit. Ik bedoelde niet dat ze heel de tent moet gaan omgooienquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:08 schreef oh-oh het volgende:
Nou dat hangt dr toch nogal van af hoe tijdelijk die baan is hoor.
Als het maar voor kort is zitten ze vast niet te wachten op iemand die t allemaal op dr eigen manier wil doen toch?
Wel fijn dat je weer aan de bak bent Nok, is het die "maar secretaresse" baan ?
Het heeft wel iets minimalistisch zo he?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Ml doet geen OP, weet ik dat ook weer, dat dat kan zonder gegil en gehuil
Nog effe snel voor de verhaardag waar we heen gaanquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:08 schreef oh-oh het volgende:
Nou dat hangt dr toch nogal van af hoe tijdelijk die baan is hoor.
Als het maar voor kort is zitten ze vast niet te wachten op iemand die t allemaal op dr eigen manier wil doen toch?
Wel fijn dat je weer aan de bak bent Nok, is het die "maar secretaresse" baan ?
Helaaschquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Het heeft wel iets minimalistisch zo he?
Rustgevend.
Zuiver. Puur.
Nou ja als dr bij ons iemand voor tijdelijk werd aangenomen en die begon overal een sausje overheen te kliederen denk ik dat de meeste mensen er snel klaar mee zouden zijnquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar tussen "alles op je eigen manier doen" en er een Nok-sausje overheen gieten zit nog wel een heel gebied. Wie weet waar de stuggerds haar nog mee verrassen als ze zelf zo nu en dan een piepklein knuppeltje gooit. Ik bedoelde niet dat ze heel de tent moet gaan omgooien
En je hebt ook wel een punt, je moet daar wel zin in en energie voor hebben als het toch maar voor tijdelijk is.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Het heeft wel iets minimalistisch zo he?
Rustgevend.
Zuiver. Puur.
Wij houden er wel van als een uitzendkracht een beetje initiatief toont hoor.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja als dr bij ons iemand voor tijdelijk werd aangenomen en die begon overal een sausje overheen te kliederen denk ik dat de meeste mensen er snel klaar mee zouden zijnDus niet alleen van Nok dr kant dat zij dr zin in moet hebben, maar ook vanuit de kant van de werkgever, dat t wss de bedoeling is dat ze ff met de stroom mee zwemt en doet waarvoor ze aangenomen is.
Ik heb trouwens stiekem best zin om morgen weer aan de slag te gaan, hoe sneu is dat, na 1 week
Dat laatste is ook belangrijk. En als dat alles is (en da's eigenlijk al heel wat...) dat je daar kunt verwachten van ze, dan heeft het idd weinig zin om daar van alles te gaan willen veranderen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nog effe snel voor de verhaardag waar we heen gaan
Ik heb geen zin om zaken te veranderen daar. Kan ook niet, dnek ik. Mensen zijn op een bepaalde manier en op die afdeling zitten gewoon heel andere mensen dan waar ik eerder zat. Daar had ik gewoon flinke mazzel mee. Maar hey... het is werk. Ik kan gewoon mijn best doen om hen even te helpen met hun achterstanden voor ik weer een andere baan vind. En mensen zijn er wel aardig voor me.
Hangt dr echt vreselijk van af waarvoor ze zijn aangenomen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wij houden er wel van als een uitzendkracht een beetje initiatief toont hoor.
Iedere organisatie is anders.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hangt dr echt vreselijk van af waarvoor ze zijn aangenomen.
Bij ons zou het alleen voor het simpelste werk zijn, gewoon archiveren of zo, dan is het niet lullen maar archief vullen, want daar is gewoon al een systeem voor en klaar
R&P is echt the place for die topicsquote:
Oeh, goed plan!quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:26 schreef Loveless85 het volgende:
Eetse redactrice
Vrouwen met macht
Ga je nu ook zo'n strak rokje + blouse dragen en net over je bril naar je onderdanen gluren
Nope, denk het niet. Nou ja, misschien ook wel maar daar zit ik ook niet op te wachten ; prednison. Wordt je en dik van, en ik word er echt vet hyperactief van.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:07 schreef Greys het volgende:
He goffer Q, daar zit je ook niet (weer) op te wachten.
Is er iets dat ze kunnen doen om erger te voorkomen, dat je er nu snel bij bent?
Kunnen ze dat niet ontsmetten en proberen te laten krimpen oid?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope, denk het niet. Nou ja, misschien ook wel maar daar zit ik ook niet op te wachten ; prednison. Wordt je en dik van, en ik word er echt vet hyperactief van.
Het valt nog wel mee nu... maar ze zitten er wel. Als het weer zo erg wordt als een jaar terug, kan ik weer aan de oxycodon
Nopequote:Op zondag 10 oktober 2010 21:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kunnen ze dat niet ontsmetten en proberen te laten krimpen oid?
Hmm balen meidquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
NopeVorig jaar een hele hel. Ben 5x op de SEH geweest omdat ik niet naar het toilet kon of kon zitten. En wegsnijden doen ze ook niet omdat volgens de arts aldaar de kans op sluitspier incontinentie dan vet groot is.
Ik snap ook niet hoe het kan, want met de humira is volgens mij de crohn onder controle![]()
Ik kijk het wel ff aan en anders v/d maar eens de internist bellen.
Heb ik nog wat gemist van het weekend?
OMG *blouse weggooit.quote:
ik ga lekker de 29ste al naar dusseldorfquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:14 schreef Ml-etje het volgende:
Ben een nachtje Dusseldorf in December aan het boeken
Ooh, nou ik heb ook best een braaf weekend gehadquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm balen meid
Euh ik heb een heul braaf weekend gehad dus wmbt niet
Euhhh kunstoffen okquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ga lekker de 29ste al naar dusseldorf
naar een kunstoffen beurs
Drenthe braafquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, nou ik heb ook best een braaf weekend gehad
Tja, dat zul je nooit te weten komenquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
Of zou ze meer de linker hier zijn;
[ afbeelding ]
Of deze als ze haar onderdanen toespreekt;
[ afbeelding ]
Ah Dusseldorf is leuk dus enjoy !quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kunststoffen dan
jep, tis een verplicht schoolreisje
Jammerquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
ik denk alleen niet dat ik veel van dusseldorf te zien krijg hoor, we zullen wel met de bus daar voor de deur afgezet en opgehaald worden
Wow! Heb een hotel gevonden 2,5 km vd oude stadquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
grote beurs is groot![]()
[ afbeelding ]
die K beurs zit dus in alle hallen, dus alles in het plaatje behalve het stadion is K![]()
ze zetten er een aantal tijdelijke productielijnen neer, machines die tonnen wegen en kostenquote:
tofquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wow! Heb een hotel gevonden 2,5 km vd oude stad
En wat produceren die lijnen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze zetten er een aantal tijdelijke productielijnen neer, machines die tonnen wegen en kosten
Kunstof lijkt me hequote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kunstof lijkt me he![]()
Wat is dr verder eigenlijk te doen in Dusseldorf?
Behalve shoppen?
Jij nietquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:13 schreef oh-oh het volgende:
Voor kerstmarkt en oude gebouwen hoef ik de stad niet uit, en shoppen vind ik niet veel aan eigenlijk.
Maar ik wil naar die Japanse straat...
Ik ga serieus es uitzoeken of ik een beetje leuk met Chico naar Tokio zou kunnen voor een weekje of zo
na een week zien je beesten er zo uitquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
Die beesten hebben nog steeds niet gekakt
Ja echt he. Nou ja ze motten ooit kakken. En beter doen ze dat op die bakquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
na een week zien je beesten er zo uit
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja echt he. Nou ja ze motten ooit kakken. En beter doen ze dat op die bak
Leuke foto's, blijft toch een leuke sfeer en ze zien er ook zo lekker ingepakt uitquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:23 schreef oh-oh het volgende:
Kerstmarkt 2008![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel grappig, de linker op die laatste foto is de papa van het hondje dat nu mee op vakantie was
Deden ze normaal dan vaker een grote boodschap?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dat schijnbaar niet, want ze plassen wel
Jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Deden ze normaal dan vaker een grote boodschap?
Das Billy Monroequote:
Graven ze er wel nog steeds in?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jadit spul ligt er nu anderhalve dag in en ze hebben beide dus alleen geplast
zelfde nest als chill bill?quote:
Ja volgens mij wel. Is me minder opgevallen dan gisteren, maar toen lette ik er ook meer op.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Graven ze er wel nog steeds in?
Het lijkt mij minder makkelijk een goed "gat" graven in deze korrels, misschien dat dat ze (nog) tegenhoudt?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Is me minder opgevallen dan gisteren, maar toen lette ik er ook meer op.
Wat?quote:
Daar kom je dan mooi mee weg.quote:
quote:
Kun je er wat meer over vertellen?quote:
Nee, vertel eens.quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:09 schreef Cat22 het volgende:
Kennen jullie die mop van het halve koor wat te laat opkwam?
Nee, maar ik vind hem nu al leuk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:09 schreef Cat22 het volgende:
Kennen jullie die mop van het halve koor wat te laat opkwam?
Jij eerst.quote:
Wij eigenlijk ook wel, naadat de blinde paniek een beetje weggezakt was.quote:
Wij stonden een deurtje te ver klaar omdat het anders hinderlijk is op het podium dus hoorden niet dat het programma omgegooid was. En zijn dus halverwege het optreden nog het podium opgestormd.quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:16 schreef Greys het volgende:
Was het tijdstip verkeerd doorgegeven?
Koeien op de weg?
Hagelstorm?
Droge kip?
Wát?
Maar jij weet blijkbaar ándere dingen. Die ik ook wil weten.quote:
Hijs praaaaachtig.quote:
Oefquote:Op maandag 11 oktober 2010 00:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij stonden een deurtje te ver klaar omdat het anders hinderlijk is op het podium dus hoorden niet dat het programma omgegooid was. En zijn dus halverwege het optreden nog het podium opgestormd.
Gelukkig vormde ons groepje maar 20% van wat er al stond (samengesteld koor). Maar het was wel ons halve koor, de andere helft was keurig op tijd van de andere kant opgekomen.
Vlotje.quote:
Nee. Het moeilijkste was nog een een serieus gezicht te houden toen we eenmaal stonden waar we moesten zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oef
Maar dat zijn dingen die je nooit meer vergeet
Ik snap het niet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij stonden een deurtje te ver klaar omdat het anders hinderlijk is op het podium dus hoorden niet dat het programma omgegooid was. En zijn dus halverwege het optreden nog het podium opgestormd.
Gelukkig vormde ons groepje maar 20% van wat er al stond (samengesteld koor). Maar het was wel ons halve koor, de andere helft was keurig op tijd van de andere kant opgekomen.
Mooi.quote:
Trust! Ik duik er ook in.quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:25 schreef Greys het volgende:
Ik ga morgen klikken Cat, ik moet naar bed
Trusten
Waarom ben je zo vroeg op?quote:
Hier ook, brrr ging ik met m'n mouwloze vestjequote:Op maandag 11 oktober 2010 08:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom ben je zo vroeg op?
En het is koud
En ik moest op de fiets
Ja, lekker, graagquote:
dokter bellen, afspraak maken voor m'n beenquote:Op maandag 11 oktober 2010 08:40 schreef oh-oh het volgende:
Zwabber jij hebt vrij, wat doe jij al op??????
quote:
Vooruit dan maarquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nelis
Maar ik bedoelde deze:
[ afbeelding ]
Ow das kut, dat heb ik es in mn voet gehad, ontsteking was dat geworden, en dat had ik laatst ineens weer, maar toen kon ik het heel snel de kop in drukken met dezelfde medicijnen als voorheen ( keer dr voor was 8 jaar geleden of zoquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:02 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb al een paar weken last van m'n been nadat ik met introkamp in het pikkedonker in een kuil gedonderd ben
het leek eerst weg te gaan, dus ik vond het best, maar sinds twee weken is het erger geworden
Dan zou ik ook naar de dokter gaan ja!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:22 schreef DeZwabber het volgende:
er zit hier iets geels op m'n voet hevige gesprekken te houden met m'n teennagel
quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:22 schreef DeZwabber het volgende:
er zit hier iets geels op m'n voet hevige gesprekken te houden met m'n teennagel
Als het NIET Nappie is gewoon 112 bellen, niet de huisartsquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ook *gluurt angstig over rand van laptopscherm heen*
Mmmm, je hebt van die laptops die maar een bepaald aantal dingen kunnen (dus niet met losse spelletjes erbij), en wat ik heb gezien zijn die vrij snel niet meer interessant... Hoe oud zijn de kinderen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:54 schreef Qwea het volgende:
ik wil de kids van mn zussen wat kopen voor sinterklaas, weet alleen niet wat.dacht aan zo'n kinder speel laptop.
Ehm, E en D worden 3.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mmmm, je hebt van die laptops die maar een bepaald aantal dingen kunnen (dus niet met losse spelletjes erbij), en wat ik heb gezien zijn die vrij snel niet meer interessant... Hoe oud zijn de kinderen?
Dan zijn ze nog een beetje klein ook voor een laptop denk ikquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm, E en D worden 3.
S wordt in januari 5 en N wordt in mei 2
oh-oh, Ik zal idd zus eens mailen
Kan ookquote:
Duplo.quote:
Ze hebben nu playmobiel sinterklaas op paard en zwarte pietquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Duplo.![]()
En anders ga je meteen voor het grote kinderen werk: playmobiel.
OMG!quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze hebben nu playmobiel sinterklaas op paard en zwarte piet
Eckte meisjes dus.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Mijn nichtjes zijn van de barbies en de paarden en zo
Die heb ik ook.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:37 schreef DeZwabber het volgende:
mijn nichtjes zijn allemaal al minstens 25
Dodge is een kat!quote:
Locoquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm, E en D worden 3.
S wordt in januari 5 en N wordt in mei 2
oh-oh, Ik zal idd zus eens mailen
Mogguhquote:Op maandag 11 oktober 2010 07:33 schreef Ml-etje het volgende:
mogge
Ing hoe is het geworden??? (als in foto's)
Zegt iemand met honden met bodywarmersquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Een kat die muizen vangt , dat dat kan in Nederland !!!!einz11
Samara is helemaal gelukkig met haar mp3 spelerquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:43 schreef tombolafan het volgende:
Mijn nichtje van 8 wil een mp3 speler
Wij vieren het met mijn broertje en een goede vriend en doen ook lootjes. Voor de kinderen kopen we zelf, is absoluut geen verplichting voor wie dan ook al doen ze soms wel een aardigheidje uit zichzelf.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Maar ff serieus, is het normaal dat Sinterklaas met de hele familie gevierd wordt en dat iedereen maar Sinterklaas moet wezen?
Wij vierden dan vroeger echt altijd gewoon met ons eigen gezin hoor.
En dan met kerst kadootjes voor iedereen bij opa en oma.
Ik ga echt niet drie keer per jaar verplicht kado's kopen voor de kinderen van mijn zus, dat vind ik van de zotte
Wij ook....en Oma was er ook altijd bij trouwens.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Maar ff serieus, is het normaal dat Sinterklaas met de hele familie gevierd wordt en dat iedereen maar Sinterklaas moet wezen?
Ik ga echt niet drie keer per jaar verplicht kado's kopen voor de kinderen van mijn zus, dat vind ik van de zotte
Als je maar één broer hebt en die heeft kinderen en je hebt ze zelf niet, dan vind ik het vrij logisch om samen sinterklaas te vieren. En dan gaat het echt om het vieren, de ouders geven de grote kadoos en de rest van de familie geeft iets aanvullends of gewoon een klein dingetje. En meestal kopen we voor onszelf dan ook nog iets om uit te pakken. Er komt een bevriende piet langs die over iedereen iets vertelt en da's gewoon lollig.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Dat zal idd lastig voor je schoonfamilie wordenquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je maar één broer hebt en die heeft kinderen en je hebt ze zelf niet, dan vind ik het vrij logisch om samen sinterklaas te vieren. En dan gaat het echt om het vieren, de ouders geven de grote kadoos en de rest van de familie geeft iets aanvullends of gewoon een klein dingetje. En meestal kopen we voor onszelf dan ook nog iets om uit te pakken. Er komt een bevriende piet langs die over iedereen iets vertelt en da's gewoon lollig.
Ik vind dat gewoon gezellig, stom he?
Trouwens, dit jaar is het sowieso een speciale sinterklaas. Hun andere opa was op 5 december jarig en is dit jaar overleden. Dus ook al vond ik er niks aan, dan zou ik er nog bij zijn voor schoonzus en haar moeder. Want het zal dit jaar niet makkelijk zijn voor ze.
Yoko was zo blij dat ze zelf eindelijk van dat grut af was....en nu lopen ze er weerquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:03 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit hier middenin een grom-, brom en blaasconcert. Yoko en Satsu vinden de kittens niks leuk.
Kweenie eigenlijk.....het is bij ons altijd een boel lullen en hyperen, maar echt concreet waren we nog nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Arme kittens
Hier is de sinterklaas strss bij mijn moeder ook al losgebroken.
En ik ben nog steeds niet lekkerVan mij mag het nu weleens over zijn
@ing haalde jij nu de dettol of moet ik het doen?
De kittens trekken zich er weinig van aan. En inmiddels hebben moeder en zoon een eigen ligplek geovnden vanwaar ze het gekrioel zeer wantrouwig bekijken. Het valt me nog mee, toen ik ze de kans gaf wilden ze de kamer niet eens uit.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Arme kittens
Hier is de sinterklaas strss bij mijn moeder ook al losgebroken.
En ik ben nog steeds niet lekkerVan mij mag het nu weleens over zijn
@ing haalde jij nu de dettol of moet ik het doen?
Spannend!quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Yoko was zo blij dat ze zelf eindelijk van dat grut af was....en nu lopen ze er weer![]()
Ben benieuwd hoe het vanmiddag gaat; hond vs. kat
Heuj, mijn hele auto ligt vol met mijn taak hequote:Op maandag 11 oktober 2010 12:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kweenie eigenlijk.....het is bij ons altijd een boel lullen en hyperen, maar echt concreet waren we nog niet![]()
En beterschap
Oh ja nieuwe band erop!quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heuj, mijn hele auto ligt vol met mijn taak he![]()
Of nee, dat ligt nu allemaal op mn kapstok omdat de auto bij de garage is
foto van kapstok!quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heuj, mijn hele auto ligt vol met mijn taak he![]()
Of nee, dat ligt nu allemaal op mn kapstok omdat de auto bij de garage is
6 novemberquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja nieuwe band erop!wat was uberhaupt ook alweer de mogelijk DTH datum dan?
Vanavondquote:
Stokert.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja nieuwe band erop!wat was uberhaupt ook alweer de mogelijk DTH datum dan?
Neequote:
Ik ook niet....quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ohja, ik ga dan niet mee eten trouwens
En legoquote:
Nee, ze hebben elk 2quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:14 schreef oh-oh het volgende:En die zijn allemaal van 1 zus?
ik dacht dat de mijnes een babymachine was
ooh, dus in principe kan ik het nu met een gerust hart kopen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
Pffffgeen idee. Ik denk niet dat ze de prijzen extreem omhoog óf omlaag gooien. Het kan dan in de aanbieding zijn, of gewoon wat gezakt omdat het product wat 'ouder' is of er een nieuwere versie is. Maar das altijd natuurlijk, niet echt specifiek met Klaas
Ja, al 2 weken ofzoquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:12 schreef Qwea het volgende:
Zijn de sinterklaas folders al uit trouwens?
Oh wat tofquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee![]()
Die tante van de naaktkat (genant, genant) is voor revalidatie opgenomen in een verpleeghuis, maar het gaat niet, dus ze moet er wrs. voor de rest van haar leven blijven.
En haar eigen kat wordt nu dus 2x per dag door m'n moeder gevoerd, maar aangezien tante wrs. toch niet meer terug komt, kan Rambo daar niet blijven wonen....en tis ook echt zielig dat ie al maanden de hele dag alleen zit.
Dus paps en mams hebben besloten dat ie bij hun mag komen wonen en zij hebben dus ook een hondje; Misty van bijna 2...Jack Russel (en nee, ze is geen bijtgrage ADHD'er, maar een lief,schattig bolletje)
Ik zou ze echt never nooit een mp3 speler kopen, maar dat komt vast omdat ik die zooi zelf heb gehad en nu tinnitus en hyperacusis hebquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:43 schreef tombolafan het volgende:
Mijn nichtje van 8 wil een mp3 speler
Serieus? MM zei al het, ik zei al dat hij niet spoordequote:
Jij bent echt een soort wandelende medische encyclopedie héquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou ze echt never nooit een mp3 speler kopen, maar dat komt vast omdat ik die zooi zelf heb gehad en nu tinnitus en hyperacusis heb
Ik weet niet, maar ik denk op www.bartsmit.nl en www.intertoys.nlquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus? MM zei al het, ik zei al dat hij niet spoorde
Wij hebben een nee nee sticker. Weet jij of ik ze van bart smit en intertoys ergens online kan vinden.
Nopequote:Op maandag 11 oktober 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie die van mn zusje ook 3 keer per jaar en dan zijn ze zo blij dat ze me es zien dat kadootjes overbodig zijnquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
NopeEn ik doe het normaal gesproken ook niet. Maar ik heb zoiets van ; ach. Waarom niet gewoon eens een keer. Kids vinden het leuk, ik vind het wel leuk... en het is niet dat ik ze nou volstop met van alles want ik woon 200km verder en zie ze amper.
Nah, ik lijk idd wel 70 met al die debiele dingen die ik hebquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent echt een soort wandelende medische encyclopedie hé
Wijsneusquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar ik denk op www.bartsmit.nl en www.intertoys.nl
Maar das maar een long shot hoor...
Noooh kiek nou, wat een toevalquote:
Tjah das waarquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:27 schreef Greys het volgende:
Oh da's handig Ll, als jij niet gaat eten 6 november en ik wel
Nou ja, kunnen we onderweg ook geen ruzie maken.
Maar het DTH is van 2 tot 4 he. Dus eten van 5-7 ofzo.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah das waarMaar ik ben dus de van de komende 4 weken er al 3 op pad met FOK!
Dus dan vind ik een avondje met m'n vrienden op stap ook wel weer eens leuk, dus vandaar dat ik het eten over sla, dan heb ik nog wat aan m'n avond
Oeh je brengt me op een idee Strega! Leuk voederhuisjesquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:36 schreef Strega het volgende:
Ik vind Sinterklaas eigenlijk wel leuk. ik koop meestal ook even wat leuks voor Pagan. En wat lekkers, of kaasfondue ofzo.
De kinderen van mijn broer stuur ik altijd wat. Meestal idd boeken, wat Oh-Oh zegt.
Dit jaar wilde ik het eens anders doen, Pakket samenstellen bij Vivara of zo, met voederhuisje, verblokken, vogelvoer enz. en dat voor alle drie samen. Kunnen ze vanuit de kamer vogeltjes kijken in de tuin. Speelgoed genoeg idd.
Nee Die Van Mij laat ik thuisquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar het DTH is van 2 tot 4 he. Dus eten van 5-7 ofzo.
Het is idd nog wel een stukje rijden daarna, dat klopt. Ik denk er ook nog wel even over.
Gaat Die Van Jou mee? Maes gaat ook toch?
Het is op zich best onzinnig als we allemaal apart dat eind gaan rijden. Nahja, zien we dan wel
Oehquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:39 schreef DeZwabber het volgende:
ik informeer jullie even over de missie van vandaag, tombo gaat lapohunten en wij gaan haar lapo in dit topic afpakken
voor haar dan he, het is 2-0 voor "ons"quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
Het is al bij 2 vd 3 andere SC's waar ze post mislukt
Klein kindquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:43 schreef tombolafan het volgende:
Nouhou!
Ik wil mn nieuwe knop gebruiken
Deze, V&A en TAL. Maar ik lees eigenlijk alleen V&A terug, maar daar doen we tegenwoordig ook een week met een topicquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo!![]()
Je hebt een tagje![]()
En ik hou het alleen bij deze SC, is soms al moeilijk genoeg
quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Reismandje, pantoffelmand en poezenkussentje gevonden....ik ga naar mams en dan Rambo met z'n nieuwe huisje en hondenvriendje kennis laten maken![]()
Jij ookquote:
quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:39 schreef DeZwabber het volgende:
ik informeer jullie even over de missie van vandaag, tombo gaat lapohunten en wij gaan haar lapo in dit topic afpakken
Langzaam maar zekerquote:
Kunnen we wel ff fixen, hoe laat moet je dr zijn?quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:56 schreef DeZwabber het volgende:
nou hopen dat dit klaar is voor ik naar de dokter ga
Ga jij die rotjochies nou gewoon helpen?quote:
Dat hoeft op zich niet, om op te tredenquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
Prince? Brengt die nog muziek uit dan?
Ja en goeie ookquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
Prince? Brengt die nog muziek uit dan?
hielden bassie en adriaan ook 90 jaar volquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat hoeft op zich niet, om op te treden
Zwab is geen rotjochiequote:Op maandag 11 oktober 2010 13:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ga jij die rotjochies nou gewoon helpen?
Wat een vergelijkingquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hielden bassie en adriaan ook 90 jaar vol
Niet, je bent mn lieve cocoboyquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:00 schreef DeZwabber het volgende:
nee, ik ben overduidelijk een kutkoter!
komt goedquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:01 schreef oh-oh het volgende:
Hee nu gaat het wel heel snel, opletten hea!
But of coursequote:
We do not need that kind of crapquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:02 schreef DeZwabber het volgende:
eigenlijk heeft tombo een oneerlijke voorsprong met d'r autorefresh
Zou jij niet gaan lezen vandaag mijn kind?quote:
As alwaysquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
puur op wilskracht, de goden van de kutgeintjes zijn met ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |