Hihi nee ik zat te eten toen dat voorbij kwam dus heb hem even laten gaan.quote:
Eet smakelijk!quote:
Helemaal zelfgemaakt?quote:
Dat bedacht ik vandaag ook ineens. En eigenlijk is het wel wat vor mij om goede soep te maken. Ik ben ook van de stoofpotten en eenpansgerechten en zo.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Ik ben niet zo'n soepmens, maar de zelfgemaakte soep van oma vroeger was erg lekker.
Misschien toch ook maar eens proberen
Lijkt me ook best leuk om te maken, soep. En best makkelijk.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat bedacht ik vandaag ook ineens. En eigenlijk is het wel wat vor mij om goede soep te maken. Ik ben ook van de stoofpotten en eenpansgerechten en zo.
Hmmm, cheesecake. Echte? Of zo'n kwarktaart van dokter kutker?quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Lijkt me ook best leuk om te maken, soep. En best makkelijk.
Ik moet wel even proeven daarna of het de moeite is om zelf tomatensoep te gaan maken, of het niet bijna hetzelfde smaakt als wanneer je het koopt
Als ik een cheesecake kan bakken moet ik toch ook soep kunnen maken?
En gaat het wel, met je werk?
Logisch hoor, dat je dan 's avonds niet veel puf meer hebt om te gaan FOK!en.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
Ik ben niet zo'n soepmens, maar de zelfgemaakte soep van oma vroeger was erg lekker.
Misschien toch ook maar eens proberen
Bijna.....bouillonblokjes gebruikt voor de basis maar de rest is helemaal van mezelf.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Helemaal zelfgemaakt?
Wij aten vanmiddag ergens op een terrasje bij een italiaan een echt goede tomatensoep met room. Daar was echt geen blikkie aan te pas gekomen.
Zometeen naar een verhaardag.
@ allemaal: net een nieuwe baan die niet lastig maar wel druk zat is om geen tijd te hebben om onder werktijd te fokken. En dan heb ik 's avonds niet zo'n puf meer. Dan wil ik lekker bankhangen met mijn vent en zo.
En in het weekend gaan we dan samen de hort op.
Hetzelfde als vorig jaar rond deze tijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ooh, ing? Ik ga je ff een pm doen met een vraagOver suikerziekte
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Drenthequote:Op zondag 10 oktober 2010 20:03 schreef oh-oh het volgende:
Qwea waar was je dit weekend?
Ik had nog ergens een foto voor je gepost maar je was al weg![]()
Ik heb zo heerlijk gebadderd net![]()
En daarna even een tukje gedaan in bed met de hondjes![]()
En net heerlijke hutspot op
Oh erg, roep jij ook steeds hardop OETKER als ze UTTTTTTTKER zeggen op tv?quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hmmm, cheesecake. Echte? Of zo'n kwarktaart van dokter kutker?
Misschien kan je daar met je eigen inbreng nog iets aan veranderen. Wellicht zitten zij daar stiekem zelf ook vastgeroest in hun routine. Gooi er een plens Nok overheenquote:Werk is prima te doen. Het is gewoon een bulk die ze dara achterlopen en waarbij ze hulp nodig hebben. Geen moeilijke taken. Ik hoef zelfs niets te bedenken. Zelfs standaardbrieven worden door anderen aangepast. Ik ben gewend om vanaf scratch dingen te moeten oppakken en hier zijn allerlei protocollen. Daar hoef je geen einstein voor te zijn. Ik moet me wel meer aanpassen dan bij mijn vorige baantje. Hier zitten allemaal van die law abiding citizens waarbij de gesprekken vriendelijk verlopen, maar die me niet scherpen. Tijdens mijn vorige baan zat ik met die twee mannen op een kamer die me ook betrokken bij hun discussies. Dat was tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |