abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 oktober 2010 @ 18:07:49 #176
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_87390049
Ontopic, ik denk dat je vader het beste met je voorheeft. Mocht je iemand tegenkomen die wel goed voor je is kun je hem gewoon voorstellen. Maar wellicht is dit nog een verlate puberactie om je vader te sarren.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_87390090
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:07 schreef Observer86 het volgende:

[..]

Dat hangt af van je persoonlijkheid. Stop je zelf mensen graag in hokjes? Ben je zelf niet zo zeker van je eigen capaciteiten? Of behandel je mensen ook echt als je zelf behandeld wil worden? Ben je overdag een slap aftreksel van een man en 's avonds de heer en meester van je monitor? Een kwestie van karakter en persoonlijkheid. ;)
Als je groepen onderling wilt vergelijken moet je relatieve cijfers gebruiken. Schrijf ik het zo duidelijker op voor je, want de letterdiarree in bovenstaande quote heeft er bar weinig mee te maken.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_87390115
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:07 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Het gaat om percentages. Niet absolute aantallen.
De kans dat mijn dochter een foute neger meeneemt is groter dan een foute blanke.
Daar zijn vooroordelen op gebaseerd, niet op absolute aantallen.

[sub]Overigens; ja, ik heb dezelfde afkeer tegen een blanke die een meisje puur voor de seks gebruikt als een neger. Punt is wel dat bij die neger z'n moeder en vrienden trots op hem zijn dat hij zulke meisjes kan playen, terwijl een blanke jongen toch op heel wat minder complimenten kan rekenen van familie[/sub]
En dat heb jij geconcludeerd uit je jarenlange persoonlijke ervaringen met negers van verschillende culturen, landen en zelfs continenten. :D
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
-Albert Einstein
pi_87390138
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:08 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Als je groepen onderling wilt vergelijken moet je relatieve cijfers gebruiken. Schrijf ik het zo duidelijker op voor je, want de letterdiarree in bovenstaande quote heeft er bar weinig mee te maken.
Beginnen je vingertjes al te trillen? Gooi het er maar uit knulletje. :')
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
-Albert Einstein
  zondag 10 oktober 2010 @ 18:11:20 #180
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_87390157
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:55 schreef Lady_1989 het volgende:

[..]

Ik weer niet wat voor zwarten jullie allemaal kennen :') maar ik ken toch hele anderen
ALLE negers die ik ken gaan vreemd. Geen uitzonderingen.

Verder ken ik wel vooral werkende negers, omdat ik de meeste negers van mijn werk ken. Dat is logisch.

De neger die ik niet vanuit mijn werk ken werkt dan ook inderdaad niet, maar laat wel zijn (blanke) vrouw, die wel werkt, met een gerust hart met haar zwangere buik op haar vrije zaterdag de tuin wieden. Terwijl hij een biertje drinkt.

Ze hebben hun vrouwtjes nog wel goed onder de plak, dat moet ik ze nageven.
The End Times are wild
  zondag 10 oktober 2010 @ 18:11:24 #181
264472 Leucopterus
Libertarian extraordinaire
pi_87390162
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:06 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
En by the way,

Ik ben een Antiliaanse 23 jarige vrouw. Met een afgeronde vwo diploma, spreek normaal Nederlands, studeer aan een universiteit, heb vrienden uit veel verschillende achtergronden (die allemaal geschoold zijn), ja ook Nederlandse vrienden ;). Zelfs Nederlandse exen gehad, maar ook Surinaamse, Antiliaanse, Indo's, halfbloedjes.

Onder welk hokje val ik nu?
Het lijkt erop dat vwo-diploma's tegenwoordig bij Antilliaanse stoba's worden weggegeven. :N

Gefeliciteerd met je vwo-diploma. Jij hebt het vast verdient op basis van je kwaliteiten en niet op basis van je afkomst.
Government cannot give anything to anybody that it doesn't first take from somebody else. Whenever somebody receives something without working for it, somebody else has to work for it without receiving. - Dr. Adrian Rogers
pi_87390163
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:07 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Goed voor jou ^O^
Waarom wil je in een hokje geplaatst worden?
Ik wil dat?

Uit dit topic en opmerkingen zoals onderstaand blijkt dat bepaalde groepen mensen in hokjes plaatsen blijkbaar de norm is hier

"Dat je op het uiterlijk valt is één ding, maar dat je die 'cultuur' en levenswijze zo geweldig vindt, daar kan ik met mijn pet niet bij. Niet-werken, niet-studeren, rondhangen, bling-bling, drugs, pippa's, gangstah-rap, wat moet een intelligente vrouw daar nu mee?"
"the future belongs to those who believe in the beauty of their dreams"
pi_87390181
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:10 schreef Observer86 het volgende:

[..]

Beginnen je vingertjes al te trillen? Gooi het er maar uit knulletje. :')
:|W ...

Probeer het nog eens.
pi_87390190
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:07 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Het gaat om percentages. Niet absolute aantallen.
De kans dat mijn dochter een foute neger meeneemt is groter dan een foute blanke.
Daar zijn vooroordelen op gebaseerd, niet op absolute aantallen.
Overigens; ja, ik heb dezelfde afkeer tegen een blanke die een meisje puur voor de seks gebruikt als een neger. Punt is wel dat bij die neger z'n moeder en vrienden trots op hem zijn dat hij zulke meisjes kan playen, terwijl een blanke jongen toch op heel wat minder complimenten kan rekenen van familie

Damn, welke zwarten ken jij? Welke moeder is daar nu trots op.
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
-- People do not resist change, they resist being changed --
pi_87390209
Fake! Negers hebben geen cultuur. Er bestaat geen negerland. :o
pi_87390221
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:07 schreef Observer86 het volgende:

[..]

Dat hangt af van je persoonlijkheid. Stop je zelf mensen graag in hokjes? Ben je zelf niet zo zeker van je eigen capaciteiten? Of behandel je mensen ook echt als je zelf behandeld wil worden? Ben je overdag een slap aftreksel van een man en 's avonds de heer en meester van je monitor? Een kwestie van karakter en persoonlijkheid. ;)
:)
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
pi_87390223
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:11 schreef Leucopterus het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat vwo-diploma's tegenwoordig bij Antilliaanse stoba's worden weggegeven. :N

Gefeliciteerd met je vwo-diploma. Jij hebt het vast verdient op basis van je kwaliteiten en niet op basis van je afkomst.
Ehm wacht even, wat probeer je hiermee te zeggen?
pi_87390236
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:11 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:

[..]

Ik wil dat?

Uit dit topic en opmerkingen zoals onderstaand blijkt dat bepaalde groepen mensen in hokjes blijkbaar de norm is hier

"Dat je op het uiterlijk valt is één ding, maar dat je die 'cultuur' en levenswijze zo geweldig vindt, daar kan ik met mijn pet niet bij. Niet-werken, niet-studeren, rondhangen, bling-bling, drugs, pippa's, gangstah-rap, wat moet een intelligente vrouw daar nu mee?"
Blijkbaar, je vraagt in welk hokje je geplaatst moet worden. Maar als ik dan een hokje aan moet wijzen dan is het Antilliaan, omdat je jezelf omschrijft als een Antilliaanse vrouw van 23 jaar.
  zondag 10 oktober 2010 @ 18:14:33 #189
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_87390248
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:09 schreef Observer86 het volgende:

[..]

En dat heb jij geconcludeerd uit je jarenlange persoonlijke ervaringen met negers van verschillende culturen, landen en zelfs continenten. :D
Nee, het leven is te kort om al je meningen, vooroordelen en impressies te bestuderen en aan jarenlang persoonlijk onderzoek te onderwerpen. Jij gaat ook niet 4 keer eten bij een restaurant dat je de eerste keer is tegengevallen, daarvoor zijn er te veel lekkere restaurantjes. Prima dat jij de tijd neemt al je vooroordelen te ontkrachten en de uitzonderingen op te sporen, maar ik heb daar geen tijd voor.

De negers die ik heb gekend, in verschillende leeftijdsklassen, hebben als groep geen positieve en stabiele indruk gemaakt. Ik kende een leuk negerinnetje, een paar aardige jongens, maar het meerendeel was lui, drugsgebruiker en had een profiteursmentaliteit. Daarom kies ik er voor mijn vrienden elders te zoeken, prima toch? Ik ben gelukkig.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 10 oktober 2010 @ 18:14:35 #190
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_87390250
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:11 schreef Leucopterus het volgende:

[..]

Je vergeet:
quote:
heb vrienden uit veel verschillende achtergronden
:')
The End Times are wild
pi_87390270
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:09 schreef Observer86 het volgende:

[..]

Precies
  zondag 10 oktober 2010 @ 18:18:04 #192
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_87390343
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:03 schreef Leucopterus het volgende:

[..]

Inderdaad. Jij hebt liever dat je zoon een zwarte PvDA-stemmende moslim(a) mee naar huis neemt.
Wat de neuk zou dat uitmaken mits de dame in kwestie een fatsoenlijk leven leidt?

Het gaat helemaal niet om kleur, of cultuur, maar de associaties die mensen (en in dit geval TS haar papa) hebben met bepaalde bevolkingsgroepen en de stigma's die daar aan vast hangen. Je leest het hier overal terug: Mocro's willen wel neuken en geen verplichtingen/relatie omdat dat niet mag van Allah, Negers zijn zlui, etc. Hollandse jongens hebben dat negatieve stereotype niet, iig niet in Nederland. Maar reken er maar op dat haar pa alles behalve blij zou zijn als ze met een Hollandse kamptokkie aan zou komen kakken. Ook niet. En ik ook niet als het mijn dochter betreft.

Het zou mij geen fuck uitmaken of het een neger is, maar wat voor'n neger. Of mocro, of kaas, of wat voor een persoon dan ook. Dat er dan een aspect meespeelt van 'soort zoekt soort' zou ik niet willen ontkennen. Maar ik ken genoeg Hollanders waar ik mijn dochter ook niet mee zou willen zien.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zondag 10 oktober 2010 @ 18:18:28 #193
264472 Leucopterus
pi_87390359
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:13 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Affirmative_action

quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:14 schreef LXIV het volgende:

[..]

Je vergeet:
[..]

:')
Excuus. Ik had geen zin om haar hele 'betoog' (voor zover je dat een betoog kunt noemen) te ontleden.
Government cannot give anything to anybody that it doesn't first take from somebody else. Whenever somebody receives something without working for it, somebody else has to work for it without receiving. - Dr. Adrian Rogers
  zondag 10 oktober 2010 @ 18:18:49 #194
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_87390372
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:13 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:

[..]

Niets, hij schrijft het namelijk niet op in foutloos Nederlands.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_87390401
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:13 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Blijkbaar, je vraagt in welk hokje je geplaatst moet worden. Maar als ik dan een hokje aan moet wijzen dan is het Antilliaan, omdat je jezelf omschrijft als een Antilliaanse vrouw van 23 jaar.
Makkelijk om alleen daarop te reageren en het de rest van de post totaal te negeren. Maar goed waarom verbaast dit me nog
pi_87390438
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:20 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:

[..]

Makkelijk om alleen daarop te reageren en het de rest van de post totaal te negeren. Maar goed waarom verbaast dit me nog
Er valt niks te zeggen over het andere deel van je post dan goed voor jou. Leuk dat je goed terecht bent gekomen, je zal vast niet de enige 23jarige Antilliaanse vrouw zijn die een VWO diploma heeft gehaald. Of wilde je er nog een punt mee maken?
  zondag 10 oktober 2010 @ 18:22:06 #197
264472 Leucopterus
pi_87390460
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:18 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Niets, hij schrijft het namelijk niet op in foutloos Nederlands.
Als je aangeeft dat je in het bezit bent van een vwo-diploma (en daarmee een punt wil maken) , dan mag je verwachten dat die persoon in kwestie de Nederlandse taal goed beheerst.

Of ben ik nu gek?
  zondag 10 oktober 2010 @ 18:22:18 #198
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_87390471
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:06 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
En by the way,

Ik ben een Antiliaanse 23 jarige vrouw. Met een afgeronde vwo diploma, spreek normaal Nederlands, studeer aan een universiteit, heb vrienden uit veel verschillende achtergronden (die allemaal geschoold zijn), ja ook Nederlandse vrienden ;). Zelfs Nederlandse exen gehad, maar ook Surinaamse, Antiliaanse, Indo's, halfbloedjes.

Onder welk hokje val ik nu?
Je beshcrijft jezelf als een antiliaanse vrouw... Dus je bent een antiliaan. Jammer want je had ook kunnen zeggen "ik ben een Nederlander van antiliaanse afkomst" maar je koos iets anders.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_87390475
topic verder niet gelezen maar +1 voor je vader!
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_87390497
quote:
Jammer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')