Als je groepen onderling wilt vergelijken moet je relatieve cijfers gebruiken. Schrijf ik het zo duidelijker op voor je, want de letterdiarree in bovenstaande quote heeft er bar weinig mee te maken.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:07 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Dat hangt af van je persoonlijkheid. Stop je zelf mensen graag in hokjes? Ben je zelf niet zo zeker van je eigen capaciteiten? Of behandel je mensen ook echt als je zelf behandeld wil worden? Ben je overdag een slap aftreksel van een man en 's avonds de heer en meester van je monitor? Een kwestie van karakter en persoonlijkheid.
En dat heb jij geconcludeerd uit je jarenlange persoonlijke ervaringen met negers van verschillende culturen, landen en zelfs continenten.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het gaat om percentages. Niet absolute aantallen.
De kans dat mijn dochter een foute neger meeneemt is groter dan een foute blanke.
Daar zijn vooroordelen op gebaseerd, niet op absolute aantallen.
[sub]Overigens; ja, ik heb dezelfde afkeer tegen een blanke die een meisje puur voor de seks gebruikt als een neger. Punt is wel dat bij die neger z'n moeder en vrienden trots op hem zijn dat hij zulke meisjes kan playen, terwijl een blanke jongen toch op heel wat minder complimenten kan rekenen van familie[/sub]
Beginnen je vingertjes al te trillen? Gooi het er maar uit knulletje.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:08 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als je groepen onderling wilt vergelijken moet je relatieve cijfers gebruiken. Schrijf ik het zo duidelijker op voor je, want de letterdiarree in bovenstaande quote heeft er bar weinig mee te maken.
ALLE negers die ik ken gaan vreemd. Geen uitzonderingen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:55 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
Ik weer niet wat voor zwarten jullie allemaal kennenmaar ik ken toch hele anderen
Het lijkt erop dat vwo-diploma's tegenwoordig bij Antilliaanse stoba's worden weggegeven.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:06 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
En by the way,
Ik ben een Antiliaanse 23 jarige vrouw. Met een afgeronde vwo diploma, spreek normaal Nederlands, studeer aan een universiteit, heb vrienden uit veel verschillende achtergronden (die allemaal geschoold zijn), ja ook Nederlandse vrienden. Zelfs Nederlandse exen gehad, maar ook Surinaamse, Antiliaanse, Indo's, halfbloedjes.
Onder welk hokje val ik nu?
Ik wil dat?quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:07 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Goed voor jou![]()
Waarom wil je in een hokje geplaatst worden?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:10 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Beginnen je vingertjes al te trillen? Gooi het er maar uit knulletje.
Damn, welke zwarten ken jij? Welke moeder is daar nu trots op.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het gaat om percentages. Niet absolute aantallen.
De kans dat mijn dochter een foute neger meeneemt is groter dan een foute blanke.
Daar zijn vooroordelen op gebaseerd, niet op absolute aantallen.
Overigens; ja, ik heb dezelfde afkeer tegen een blanke die een meisje puur voor de seks gebruikt als een neger. Punt is wel dat bij die neger z'n moeder en vrienden trots op hem zijn dat hij zulke meisjes kan playen, terwijl een blanke jongen toch op heel wat minder complimenten kan rekenen van familie
quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:07 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Dat hangt af van je persoonlijkheid. Stop je zelf mensen graag in hokjes? Ben je zelf niet zo zeker van je eigen capaciteiten? Of behandel je mensen ook echt als je zelf behandeld wil worden? Ben je overdag een slap aftreksel van een man en 's avonds de heer en meester van je monitor? Een kwestie van karakter en persoonlijkheid.
Ehm wacht even, wat probeer je hiermee te zeggen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:11 schreef Leucopterus het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat vwo-diploma's tegenwoordig bij Antilliaanse stoba's worden weggegeven.![]()
Gefeliciteerd met je vwo-diploma. Jij hebt het vast verdient op basis van je kwaliteiten en niet op basis van je afkomst.
Blijkbaar, je vraagt in welk hokje je geplaatst moet worden. Maar als ik dan een hokje aan moet wijzen dan is het Antilliaan, omdat je jezelf omschrijft als een Antilliaanse vrouw van 23 jaar.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:11 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Ik wil dat?
Uit dit topic en opmerkingen zoals onderstaand blijkt dat bepaalde groepen mensen in hokjes blijkbaar de norm is hier
"Dat je op het uiterlijk valt is één ding, maar dat je die 'cultuur' en levenswijze zo geweldig vindt, daar kan ik met mijn pet niet bij. Niet-werken, niet-studeren, rondhangen, bling-bling, drugs, pippa's, gangstah-rap, wat moet een intelligente vrouw daar nu mee?"
Nee, het leven is te kort om al je meningen, vooroordelen en impressies te bestuderen en aan jarenlang persoonlijk onderzoek te onderwerpen. Jij gaat ook niet 4 keer eten bij een restaurant dat je de eerste keer is tegengevallen, daarvoor zijn er te veel lekkere restaurantjes. Prima dat jij de tijd neemt al je vooroordelen te ontkrachten en de uitzonderingen op te sporen, maar ik heb daar geen tijd voor.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:09 schreef Observer86 het volgende:
[..]
En dat heb jij geconcludeerd uit je jarenlange persoonlijke ervaringen met negers van verschillende culturen, landen en zelfs continenten.
Je vergeet:quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:11 schreef Leucopterus het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat vwo-diploma's tegenwoordig bij Antilliaanse stoba's worden weggegeven.![]()
Gefeliciteerd met je vwo-diploma. Jij hebt het vast verdient op basis van je kwaliteiten en niet op basis van je afkomst.
quote:heb vrienden uit veel verschillende achtergronden
Preciesquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:09 schreef Observer86 het volgende:
[..]
En dat heb jij geconcludeerd uit je jarenlange persoonlijke ervaringen met negers van verschillende culturen, landen en zelfs continenten.
Wat de neuk zou dat uitmaken mits de dame in kwestie een fatsoenlijk leven leidt?quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:03 schreef Leucopterus het volgende:
[..]
Inderdaad. Jij hebt liever dat je zoon een zwarte PvDA-stemmende moslim(a) mee naar huis neemt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Affirmative_actionquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:13 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Ehm wacht even, wat probeer je hiermee te zeggen?
Excuus. Ik had geen zin om haar hele 'betoog' (voor zover je dat een betoog kunt noemen) te ontleden.quote:
Niets, hij schrijft het namelijk niet op in foutloos Nederlands.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:13 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Ehm wacht even, wat probeer je hiermee te zeggen?
Makkelijk om alleen daarop te reageren en het de rest van de post totaal te negeren. Maar goed waarom verbaast dit me nogquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Blijkbaar, je vraagt in welk hokje je geplaatst moet worden. Maar als ik dan een hokje aan moet wijzen dan is het Antilliaan, omdat je jezelf omschrijft als een Antilliaanse vrouw van 23 jaar.
Er valt niks te zeggen over het andere deel van je post dan goed voor jou. Leuk dat je goed terecht bent gekomen, je zal vast niet de enige 23jarige Antilliaanse vrouw zijn die een VWO diploma heeft gehaald. Of wilde je er nog een punt mee maken?quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:20 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Makkelijk om alleen daarop te reageren en het de rest van de post totaal te negeren. Maar goed waarom verbaast dit me nog
Als je aangeeft dat je in het bezit bent van een vwo-diploma (en daarmee een punt wil maken) , dan mag je verwachten dat die persoon in kwestie de Nederlandse taal goed beheerst.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:18 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Niets, hij schrijft het namelijk niet op in foutloos Nederlands.
Je beshcrijft jezelf als een antiliaanse vrouw... Dus je bent een antiliaan. Jammer want je had ook kunnen zeggen "ik ben een Nederlander van antiliaanse afkomst" maar je koos iets anders.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:06 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
En by the way,
Ik ben een Antiliaanse 23 jarige vrouw. Met een afgeronde vwo diploma, spreek normaal Nederlands, studeer aan een universiteit, heb vrienden uit veel verschillende achtergronden (die allemaal geschoold zijn), ja ook Nederlandse vrienden. Zelfs Nederlandse exen gehad, maar ook Surinaamse, Antiliaanse, Indo's, halfbloedjes.
Onder welk hokje val ik nu?
Jammerquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:18 schreef Leucopterus het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Affirmative_action
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |