abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 oktober 2010 @ 17:11:48 #126
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87388174
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:08 schreef Cerbie het volgende:
Maarre Keep_Walking;
[..]

Boeiend. Sterker nog, mijn tante is getrouwd met een blanke man. Een nicht van me valt op blanke jongens.

Mijn beste vrienden zijn een mengsel van blank, donker en alles tussenin.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_87388229
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:11 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Boeiend. Sterker nog, mijn tante is getrouwd met een blanke man. Een nicht van me valt op blanke jongens.

Mijn beste vrienden zijn een mengsel van blank, donker en alles tussenin.
Leuk, maar dat vroeg ik dus niet. Als je in de OP de vader even met een neger vervangt en Marokkaan met kaaskop, hoe denk je er dan over?
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  zondag 10 oktober 2010 @ 17:14:12 #128
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87388255
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

En jij kan misschien beter normaal taalgebruik hanteren.
Waarom? Hoe vaak werden er hier plaatjes gepost met allerlei vernederende en beledigende teksten? Kijk, als ik dit hele topic lees dan zie ik niet waarom ik lief en rationeel moet zijn wanneer de andere mensen hier niet was.

Maar zoals ik al zei, vanavond ga ik wel een normale rationele discussie aan voor diegene die willen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 10 oktober 2010 @ 17:15:33 #129
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87388291
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:13 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Leuk, maar dat vroeg ik dus niet. Als je in de OP de vader even met een neger vervangt en Marokkaan met kaaskop, hoe denk je er dan over?
Net zo achterlijk. Sterker nog ik vind het dan nog erger.

Als ik een neger tegenkom die zo denkt dan vind ik hem de domste en meest achterlijkste neger ooit.
pi_87388296
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:07 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Are you dense? Are you retarded or something?

Dus als die jongen een blanke Russische atheist was dan had die vader ook die jongen helemaal niet willen zien of spreken en ook niet met zijn dochter erover praten? :')

Of wacht, Russen zijn ook bekend als uitstekende mannen tegenover vrouwen. :')
Die vader wil misschien ook geen laag opgeleide, iemand met een strafblad, een duitser, een limburger, een lesbo, een gehandicapte of iemand die PVDA heeft gestemd thuis zien komen. En dat is zijn goed recht.
pi_87388324
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:11 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Nee, want hij discrimineert niet op basis van huidskleur, ras, afkomst of nationaliteit in dat geval.

Maar goed TS zou even moeten verduidelijken wat de reden is dat papa liever geen donkere jongen thuis ziet komen.
Sowieso houd hij niet van vriendjes :') dat is duidelijk voor mij, iemand moet helemaal perfect voor mij zijn en anders is hij stom.
Maar hij heeft over het algemeen iets tegen zwarten enzo. Dus dan is diegene niet perfect voor zn dochter. maar stel ik zou een feestje thuis geven en 3 zwarte en 3 nederlandse jongens uitnodigen, dan zal hij roepen dat hij geen zwarten in zn huis wil...

hij discrimineert helaas dus wel.. opzich heeft hij dus ook veel tegen moslims, alleen onze overburen zijn Turken, en hij vind de overbuurman super aardige vent, en daar zal hij dan ook niks negatiefs over zeggen. het is ook meer dat hij een beetje in een bekrompen eigen wereld leeft.
[/quote]
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
-- People do not resist change, they resist being changed --
pi_87388364
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:16 schreef Lady_1989 het volgende:

[..]

Sowieso houd hij niet van vriendjes :') dat is duidelijk voor mij, iemand moet helemaal perfect voor mij zijn en anders is hij stom.
Maar hij heeft over het algemeen iets tegen zwarten enzo. Dus dan is diegene niet perfect voor zn dochter. maar stel ik zou een feestje thuis geven en 3 zwarte en 3 nederlandse jongens uitnodigen, dan zal hij roepen dat hij geen zwarten in zn huis wil...
Omdat hij denkt dat ze crimineel zijn of een andere reden?
pi_87388400
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Lady_1989 op 10-10-2010 17:19:58 ]
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
pi_87388429
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:14 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Waarom? Hoe vaak werden er hier plaatjes gepost met allerlei vernederende en beledigende teksten? Kijk, als ik dit hele topic lees dan zie ik niet waarom ik lief en rationeel moet zijn wanneer de andere mensen hier niet was.

Maar zoals ik al zei, vanavond ga ik wel een normale rationele discussie aan voor diegene die willen.
Heeft geen zin..

Bespaar je de moeite... je gaat ze echt niet van gedachten kunnen veranderen, ze hebben namelijk al jaren lang tig redenen voorzichzelf bedacht om hun denkwijze en gedrag goed te praten.

Just let it go
"the future belongs to those who believe in the beauty of their dreams"
  zondag 10 oktober 2010 @ 17:20:32 #135
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_87388448
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:11 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Nee, want hij discrimineert niet op basis van huidskleur, ras, afkomst of nationaliteit in dat geval.

Maar goed TS zou even moeten verduidelijken wat de reden is dat papa liever geen donkere jongen thuis ziet komen.
Dat doet hij dus wel. Dat er cultuurverschillen zijn is een assumptie die daarmee (met de huidskleur) gepaard gaat. Maar het onderscheid wordt nog steeds gemaakt op basis van huidskleur.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_87388454
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:19 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:

[..]

Heeft geen zin..

Bespaar je de moeite... je gaat ze echt niet van gedachten kunnen veranderen, ze hebben namelijk al jaren lang tig redenen voorzichzelf bedacht om hun denkwijze en gedrag goed te praten.

Just let it go
;(
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_87388464
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:17 schreef Monco10 het volgende:

[..]

ja zoeits ongeveer
  zondag 10 oktober 2010 @ 17:21:43 #138
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87388498
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:15 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Die vader wil misschien ook geen laag opgeleide, iemand met een strafblad, een duitser, een limburger, een lesbo, een gehandicapte of iemand die PVDA heeft gestemd thuis zien komen. En dat is zijn goed recht.
De vader mag willen wat hij wil. Als hij een racist is dan is hij per definitie een idioot. Discriminatie is ook slecht, wat dan ook.

Of het nou een Duitser, Limburger, handicapte of PVDA stemmer is. En ik kan best begrijpen dat hij zich zorgen maakt en meer wil weten, maar als hij onredelijk is en niet bereidt is om tenminste die persoon te kennen die zijn dochter lief heeft...
pi_87388503
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:02 schreef Observer86 het volgende:

[..]

Dat doet niks af aan die opmerking. Ik wilde je gewoon even op het hart drukken dat jij ook die gen bezit aangezien jouw overovergrootmoeder waarschijnlijk door een hitsing spanjaard is verkracht toen Spanje besloot deze rivierdelta als uitvalsbasis te gebruiken. Maar ook dat Spanje met kop en schouders boven het nederlandse nalatenschap uitsteekt mbt cultuur en beschaving. Het is dus nogal zwakzinnig om dit soort opmerkingen te posten...

Zeg maar tegen je papa dattie zelf waarschijnlijk ook nog ergens een moslim gen heeft zitten van toen zn overovergrootmoeder door een Moor werd verkracht.

...als jij vervolgens, volgens je eigen logica een aantal traptredes lager staat. ;)
^O^ :)
Wat is jouw afkomst eigenlijk als ik vragen mag? niet dat het relevant is, maar gewoon interessant
pi_87388521
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:17 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Maakt dat uit? Jij wil gewoon per se horen dat het niks te maken heeft met kleur maar alleen maar met cultuurverschillen, alsof dat minder erg is ofzo
"the future belongs to those who believe in the beauty of their dreams"
pi_87388746
Ik snap je vader wel

Ik denk dat dit de grootste nachtmerrie voor de meeste hollandse vaders is: je dochter die thuiskomt met een bontkraag-marokkaan of een nietsnuttende neger. Ik zou dat ook niet willen.

Weet wel dat je vader het beste met je voorheeft. De meeste Marokkanen willen een Nederlands meisje voor de seks of als tijdelijke vriendin, wanneer er echt getrouwd moet worden kiezen de meeste mocro's voor 99% voor een Marokkaanse of je moet idd moslima worden.

Dat negercultuurtje (50cent, eminem) is vrij uitzichtloos en vrouwonvriendelijk en zo zul jij ook behandeld worden als je je aansluit bij een dergelijke groep nietsnutten.

Je zal eerst de straattaal overnemen en dan gebruikt worden voor seks. Maar goed, maak vooral je eigen keuzes. heb te doen met je vader..
pi_87388750
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:22 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:

[..]

alsof dat minder erg is ofzo
Het lijkt me dat het fouter is om iemand af te keuren op basis van huiskleur dan om iemand af te keuren op basis van cultuurverschillen.
  † In Memoriam † zondag 10 oktober 2010 @ 17:30:02 #143
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87388785
Ik snap paps wel. Je wil toch het beste voor je kind en dat is een op calve pindakaas groot geworden gezonde boerenkinkel! :o
pi_87388861
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:21 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

De vader mag willen wat hij wil. Als hij een racist is dan is hij per definitie een idioot. Discriminatie is ook slecht, wat dan ook.
Wie is er nou kortzichtig. Ik heb een redelijk uitgesproken mening en afwijkende wensen. Ik zou ook nooit iets met een zwart meisje beginnen, laat staan samen kinderen opvoeden of krijgen. Mijn kijk op een aantal andere zaken zou door velen als deels racistisch worden bestempeld. Ben ik nou volgens jouw redenering een racist?

Als je mensen zo makkelijk afstreept ben je geen haar beter dan waartegen je vecht. Er is ook een hele, heeele, heeeeeele brede grijze middengebied.

Ik wil niet in clichés verzanden, vind het altijd grappig als andere mensen dit posten maar een van mijn beste vrienden is een afrikaan. Ik ken hem al meer dan 6 jaar en we zien elkaar minstens 2/3 keer per week. En nu? :')

Als die vader niet wil dat zijn dochter met een neger thuiskomt, is dat zijn goed recht. Hij is dan niet, zoals jij het wil voordoen, het uitschot van de wereld. je kunt mensen niet zo makkelijk in racisten en niet racisten opdelen, op de nederlandse wannabe commie's en het cognitief beperkte neo-nazi primaten na, als extreme voorbeelden van links en rechts.

[ Bericht 1% gewijzigd door Observer86 op 10-10-2010 17:38:29 ]
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
-Albert Einstein
pi_87388865
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:01 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Die schrijver van die artikels is een mongool.

Kijk, ik weet niet hoeveel echte racisten er zijn, maar ga je me nou echt proberen te overtuigen dat wat hier geschreven in dit topic niet belachelijk racistisch is?

Ik ken zulke argumenten al, zoals word beschreven in die artikel. Nu heb ik geen tijd om erop in te gaan, doe ik later wel.
Het is dat artikel.
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
pi_87388920
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:32 schreef Observer86 het volgende:

Als die vader niet wil dat zijn dochter met een neger thuiskomt, is dat zijn goed recht. Hij is dan niet, zoals jij het wil voordoen, het uitschot van de wereld.

Dit is de samenvatting.

Amen.
pi_87388925
Ik snap je vader wel. :')
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zondag 10 oktober 2010 @ 17:36:05 #148
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_87388982
+1 voor je vader.

Ik zie mezelf absoluut niet als racistisch, of discriminerend tegenover andere culturen,
maar als jij een ''liefde voor Afrikanen hebt'' lijkt mij dat gewoon een recalcitrant puberale manier van het afzetten tegen je vader. Ken ook veel meisjes uit roomblanke gezinnen die om te rebelleren de buitenlandse jongens interessant vonden. Vaak was dat over zodra ze een paar ervaringen wijzer waren en niet zo nodig de clash met hun ouders zochten.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_87389001
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:36 schreef GSbrder het volgende:
+1 voor je vader.

Ik zie mezelf absoluut niet als racistisch, of discriminerend tegenover andere culturen,
maar als jij een ''liefde voor Afrikanen hebt'' lijkt mij dat gewoon een recalcitrant puberale manier van het afzetten tegen je vader. Ken ook veel meisjes uit roomblanke gezinnen die om te rebelleren de buitenlandse jongens interessant vonden. Vaak was dat over zodra ze een paar ervaringen wijzer waren en niet zo nodig de clash met hun ouders zochten.
Correct. Ik denk ook dat het een tijdelijk ding is.
pi_87389097
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:36 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Correct. Ik denk ook dat het een tijdelijk ding is.
Ja DOH! Ze gaat met mij daten.
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')