Boeiend. Sterker nog, mijn tante is getrouwd met een blanke man. Een nicht van me valt op blanke jongens.quote:
Leuk, maar dat vroeg ik dus niet. Als je in de OP de vader even met een neger vervangt en Marokkaan met kaaskop, hoe denk je er dan over?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:11 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Boeiend. Sterker nog, mijn tante is getrouwd met een blanke man. Een nicht van me valt op blanke jongens.
Mijn beste vrienden zijn een mengsel van blank, donker en alles tussenin.
Waarom? Hoe vaak werden er hier plaatjes gepost met allerlei vernederende en beledigende teksten? Kijk, als ik dit hele topic lees dan zie ik niet waarom ik lief en rationeel moet zijn wanneer de andere mensen hier niet was.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
En jij kan misschien beter normaal taalgebruik hanteren.
Net zo achterlijk. Sterker nog ik vind het dan nog erger.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Leuk, maar dat vroeg ik dus niet. Als je in de OP de vader even met een neger vervangt en Marokkaan met kaaskop, hoe denk je er dan over?
Die vader wil misschien ook geen laag opgeleide, iemand met een strafblad, een duitser, een limburger, een lesbo, een gehandicapte of iemand die PVDA heeft gestemd thuis zien komen. En dat is zijn goed recht.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:07 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Are you dense? Are you retarded or something?
Dus als die jongen een blanke Russische atheist was dan had die vader ook die jongen helemaal niet willen zien of spreken en ook niet met zijn dochter erover praten?![]()
Of wacht, Russen zijn ook bekend als uitstekende mannen tegenover vrouwen.
Sowieso houd hij niet van vriendjesquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:11 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Nee, want hij discrimineert niet op basis van huidskleur, ras, afkomst of nationaliteit in dat geval.
Maar goed TS zou even moeten verduidelijken wat de reden is dat papa liever geen donkere jongen thuis ziet komen.
Omdat hij denkt dat ze crimineel zijn of een andere reden?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:16 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
Sowieso houd hij niet van vriendjesdat is duidelijk voor mij, iemand moet helemaal perfect voor mij zijn en anders is hij stom.
Maar hij heeft over het algemeen iets tegen zwarten enzo. Dus dan is diegene niet perfect voor zn dochter. maar stel ik zou een feestje thuis geven en 3 zwarte en 3 nederlandse jongens uitnodigen, dan zal hij roepen dat hij geen zwarten in zn huis wil...
Heeft geen zin..quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:14 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Waarom? Hoe vaak werden er hier plaatjes gepost met allerlei vernederende en beledigende teksten? Kijk, als ik dit hele topic lees dan zie ik niet waarom ik lief en rationeel moet zijn wanneer de andere mensen hier niet was.
Maar zoals ik al zei, vanavond ga ik wel een normale rationele discussie aan voor diegene die willen.
Dat doet hij dus wel. Dat er cultuurverschillen zijn is een assumptie die daarmee (met de huidskleur) gepaard gaat. Maar het onderscheid wordt nog steeds gemaakt op basis van huidskleur.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:11 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Nee, want hij discrimineert niet op basis van huidskleur, ras, afkomst of nationaliteit in dat geval.
Maar goed TS zou even moeten verduidelijken wat de reden is dat papa liever geen donkere jongen thuis ziet komen.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:19 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Heeft geen zin..
Bespaar je de moeite... je gaat ze echt niet van gedachten kunnen veranderen, ze hebben namelijk al jaren lang tig redenen voorzichzelf bedacht om hun denkwijze en gedrag goed te praten.
Just let it go
ja zoeits ongeveerquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:17 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Omdat hij denkt dat ze crimineel zijn of een andere reden?
De vader mag willen wat hij wil. Als hij een racist is dan is hij per definitie een idioot. Discriminatie is ook slecht, wat dan ook.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:15 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Die vader wil misschien ook geen laag opgeleide, iemand met een strafblad, een duitser, een limburger, een lesbo, een gehandicapte of iemand die PVDA heeft gestemd thuis zien komen. En dat is zijn goed recht.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:02 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Dat doet niks af aan die opmerking. Ik wilde je gewoon even op het hart drukken dat jij ook die gen bezit aangezien jouw overovergrootmoeder waarschijnlijk door een hitsing spanjaard is verkracht toen Spanje besloot deze rivierdelta als uitvalsbasis te gebruiken. Maar ook dat Spanje met kop en schouders boven het nederlandse nalatenschap uitsteekt mbt cultuur en beschaving. Het is dus nogal zwakzinnig om dit soort opmerkingen te posten...
Zeg maar tegen je papa dattie zelf waarschijnlijk ook nog ergens een moslim gen heeft zitten van toen zn overovergrootmoeder door een Moor werd verkracht.
...als jij vervolgens, volgens je eigen logica een aantal traptredes lager staat.
Maakt dat uit? Jij wil gewoon per se horen dat het niks te maken heeft met kleur maar alleen maar met cultuurverschillen, alsof dat minder erg is ofzoquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:17 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Omdat hij denkt dat ze crimineel zijn of een andere reden?
Het lijkt me dat het fouter is om iemand af te keuren op basis van huiskleur dan om iemand af te keuren op basis van cultuurverschillen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:22 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
alsof dat minder erg is ofzo
Wie is er nou kortzichtig. Ik heb een redelijk uitgesproken mening en afwijkende wensen. Ik zou ook nooit iets met een zwart meisje beginnen, laat staan samen kinderen opvoeden of krijgen. Mijn kijk op een aantal andere zaken zou door velen als deels racistisch worden bestempeld. Ben ik nou volgens jouw redenering een racist?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:21 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
De vader mag willen wat hij wil. Als hij een racist is dan is hij per definitie een idioot. Discriminatie is ook slecht, wat dan ook.
Het is dat artikel.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:01 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Die schrijver van die artikels is een mongool.
Kijk, ik weet niet hoeveel echte racisten er zijn, maar ga je me nou echt proberen te overtuigen dat wat hier geschreven in dit topic niet belachelijk racistisch is?
Ik ken zulke argumenten al, zoals word beschreven in die artikel. Nu heb ik geen tijd om erop in te gaan, doe ik later wel.
Dit is de samenvatting.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:32 schreef Observer86 het volgende:
Als die vader niet wil dat zijn dochter met een neger thuiskomt, is dat zijn goed recht. Hij is dan niet, zoals jij het wil voordoen, het uitschot van de wereld.
Correct. Ik denk ook dat het een tijdelijk ding is.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:36 schreef GSbrder het volgende:
+1 voor je vader.
Ik zie mezelf absoluut niet als racistisch, of discriminerend tegenover andere culturen,
maar als jij een ''liefde voor Afrikanen hebt'' lijkt mij dat gewoon een recalcitrant puberale manier van het afzetten tegen je vader. Ken ook veel meisjes uit roomblanke gezinnen die om te rebelleren de buitenlandse jongens interessant vonden. Vaak was dat over zodra ze een paar ervaringen wijzer waren en niet zo nodig de clash met hun ouders zochten.
Ja DOH! Ze gaat met mij daten.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:36 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Correct. Ik denk ook dat het een tijdelijk ding is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |