Ah! Ik ga eerst wel even in de manual spitten.quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:49 schreef kikoooooo het volgende:
Er zijn twee mogelijkheden. Kijk even in je boekje, of zoek even op teamibiza.
Bij mijn ibiza werkt de mogelijkheid uit het boekje prima, maar er zijn ook seats die de andere mogelijkheid nodig hebben.
Het komt aan op timing. Je moet de sleutel weer uit het contact halen VOOR het lampje met het sleutelje op je dashboard gaat branden.
Godverkut, kan niks in de handleidingen vinden hierover...quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:58 schreef kikoooooo het volgende:
Voor die 20 eu doet de dealer precies hetzelfde als wat jij ook zelf kunt.
Heb het in de handleiding gevonden, maar wat bedoelen ze met Sluitstand van het contact?quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:06 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Godverkut, kan niks in de handleidingen vinden hierover...
quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:10 schreef blup het volgende:
Weet je héél zeker dat je batterij er goed in zit?
Hiermee kan je vanaf buiten alle ramen openen en sluiten meen ik me te herinneren/quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:23 schreef kikoooooo het volgende:
Dit kan ook nog:
1. steek de sleutel in het slot van de bestuurdersdeur,
2. draai de sleutel naar de sluitstand en houdt heb daar maximaal 5sec,
Het kastje knippert dus wel 5x, maar daarna gebeurd er niks.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:23 schreef kikoooooo het volgende:
Dit kan ook nog:
1. steek de sleutel in het slot van de bestuurdersdeur,
2. draai de sleutel naar de sluitstand en houdt heb daar maximaal 5sec,
3. Haal de sleutel uit het slot. Daarna heb je 20sec om de sleutel te programmeren,
4. Houd de sluittoets ingedrukt terwijl je tegelijkertijd 3x op de opentoets daarna Laat je de sluittoets los.
Het controlelampje zal 5x knipperen als de programmering is geaccepteerd
Deze ga ik zo effe proberen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:26 schreef Petrolhead het volgende:
Bij Seat werkt het anders dan bij VW. Ben zelf monteur, ik heb dit al eens bij de hand gehad. Het ging toen om een nieuwe sleutel die ingeleerd moest worden. Je zou het volgende eens kunnen proberen;
- Zet de auto op contact MET JE RESERVESLEUTEL.
- Doe vervolgens van buiten de auto de deur handmatig (dus via het slot bij de handgreep) op slot met je "probleem"-sleutel.
- Druk vervolgens een paar keer op de knoppen van de afstandsbediening.
- Maak de deur weer handmatig open.
- Zet de auto van het contact af.
Het is ongeveer een jaar geleden dat ik het gezeik heb meegemaakt met zo'n ding, of het helemaal klopt weet ik niet meer. Je kan het in ieder geval proberen. Succes!
Het batterijtje is prima. Het zendertje reageert gewoon en het ledje brandt ook mooi fel.... Zal het zo proberen met een andere...quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:46 schreef kikoooooo het volgende:
Ik gok toch dat je batterijen dan leeg zijn... Ik had hetzelfde.
Probeer nog eens een ander setje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |