Jonge dit zijn de betere momentenquote:
Ik hou er niet van wanneer 2 users vrijwel dezelfde Ui hebben; constant met elkaar praten waarna de rest zo heeft van meh; dezelfde ondertitel hebben; er 1 van zijn profiel op vrouwelijk zet wanneer hij dat niet zijn en dat ze elkaar constant backuppen alsof ze kwik kwek en kwak zijn.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je ziet t verschil niet van hoe Ynnuh t brengt en hoe jij t bracht/brengt?
Jammer
quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:29 schreef MouzurX het volgende:
Stel hield 77 katten in twee auto's
Ziek
Beetje ongepast...quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
I rest my case..
M'n kater wordt er niet beter op zo
Wat een kanker leven heb je dan zeg. Zeker een moeilijke jeugd gehad.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik hou er niet van wanneer 2 users vrijwel dezelfde Ui hebben; constant met elkaar praten waarna de rest zo heeft van meh; dezelfde ondertitel hebben; hun profiel op vrouwelijk zetten wanneer ze dat niet zijn en elkaar constant backuppen alsof ze kwik kwek en kwak zijn.
Zo goed?
Ja, die hij zelf heeft aangemaakt omdat niemand anders dat doet. sadquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
Dit is tenslotte de MouzurX SC. Dus laat hem ook even shinen.
Doe gewoon normaal hihi.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat een kanker leven heb je dan zeg. Zeker een moeilijke jeugd gehad.
Whahahaha.. wtf dudequote:Op zondag 10 oktober 2010 16:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik hou er niet van wanneer 2 users vrijwel dezelfde Ui hebben; constant met elkaar praten waarna de rest zo heeft van meh; dezelfde ondertitel hebben; er 1 van zijn profiel op vrouwelijk zet wanneer hij dat niet zijn en dat ze elkaar constant backuppen alsof ze kwik kwek en kwak zijn.
Zo goed?
Potverdomme, jij en je oplettendheid.. Ik had m zelf nog niet eens doorquote:
quote:
Niemand.quote:
Jij hebt anders ook wel vervelende trekjesquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:41 schreef Sok. het volgende:
+ wat die doet, en wat die doet, en die andere heeft ook een vervelend trekje.
Anyway, hf met elkaar af te kankeren, ik ga werken.
Werkse.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:41 schreef Sok. het volgende:
+ wat die doet, en wat die doet, en die andere heeft ook een vervelend trekje.
Anyway, hf met elkaar af te kankeren, ik ga werken.
Ja jij bent ook altijd zo irritantquote:
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen..quote:
Ja hihiquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:40 schreef MouzurX het volgende:
Ik zou toch even precies moeten doen wat ik net zei; + wat miv'er doet + lamon om aan te geven hoe irritant het is.
Walgelijk om zoiets op zo'n moment te zeggen.quote:
En met jou nog vele anderen.quote:
quote:
Nu nog ff mannelijk worden.. Momentje, ik probeer de knop ff om te schakelenquote:
Heb jij een soort van automatische dqod quote bot?quote:
Als ik er ben, wil hij niet in deze SC posten. Graag gedaanquote:
Maar je houdt wel van me, toch?quote:
Lamon is er niet.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:40 schreef Allure_ het volgende:
Ik doe mee met team Bobby. Al vind ik wel dat hij nu zijn frustratie op een andere Fok! user mag botvieren. Mouzur is zo harmless.
pak mij, en ik pak jou en je familiequote:Op zondag 10 oktober 2010 16:40 schreef Allure_ het volgende:
Ik doe mee met team Bobby. Al vind ik wel dat hij nu zijn frustratie op een andere Fok! user mag botvieren. Mouzur is zo harmless.
Ja, is van dezelfde firma die ook jouw "Waar is WD" posts genereert.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heb jij een soort van automatische dqod quote bot?
PFFFFFFFFFFFFFFFHNNNNNNNNGGGGGquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
pak mij, en ik pak jou en je familie
Jij bent indo, dat doen we niet bij elkaar uiteraard.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Bij de enkels.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Walgelijke reactie.quote:
Mijn nederige excusesquote:
Verklaar deze puntjes nader.quote:
Jij bent een troll bot, laat me niet lachenquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Er zijn vast nog wel anderen waarop je je pijlen kunt richtenquote:
quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:51 schreef Dqod het volgende:
Liet ik er toch bijna een boertje achteraan
Voor mij is het leven 1 grote trollquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij bent een troll bot, laat me niet lachen.
ik snap het niet mangquote:
Niet binnen de SC momenteel.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:51 schreef Allure_ het volgende:
Er zijn vast nog wel anderen waarop je je pijlen kunt richten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |