Hoera, nog meer om ons zorgen over te makenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das ook niet lief, die jongen zegt dus net dat hij nooit wat aan zn stang heeft.
En ik las/zag/hoorde laatst iets over een ontstoken zwellichaam, dat schijnt ook nasty te zijn
En zo kan je er natuurlijk nog heel veel meer aan krijgen/hebben waar je geen seks voor gehad hoeft te hebben
Nee ik lul meestal gewoon domquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je doet me nu denken aan zo'n emo. NO ONE GETS ME.![]()
Hoi hoiquote:
Gewone meisjes/mevrouwen zijn niet goed genoeg ofzo?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:56 schreef Loveless85 het volgende:
Maar nooit eens een paardenmeisje/mevrouw te grazen genomen met wat smooth talk en daarna een ritje op de FlashMeister.
Dat lijkt me wel euhh.. klote...![]()
heee Bugsquote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gewone meisjes/mevrouwen zijn niet goed genoeg ofzo?
Los los en nog eens losquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:56 schreef Koen66 het volgende:
Over een week is het hopelijk al behoorlijk los aan het gaan(of alweer dood)
Ha die Bosquote:
Wat ben en blijf je toch ook een über mispunt hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:56 schreef Loveless85 het volgende:
Maar nooit eens een paardenmeisje/mevrouw te grazen genomen met wat smooth talk en daarna een ritje op de FlashMeister.
Dat lijkt me wel euhh.. klote...![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:56 schreef Bos81 het volgende:
IK ga tcoh maar weer naar beneden. Best wel gezellig. Maar ik denk dat niet meer alchohol ga drinken 2 wijntjes en drie flesjes bier is wel erg veel voor mij..
Bos gaat losquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:56 schreef Bos81 het volgende:
IK ga tcoh maar weer naar beneden. Best wel gezellig. Maar ik denk dat niet meer alchohol ga drinken 2 wijntjes en drie flesjes bier is wel erg veel voor mij..
Bugs en eNGinequote:
Nee Bugs himselfquote:
Het is dat je zo ver weg zit, anders kwam ik je achterna.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:56 schreef crv het volgende:
[..]
heee Bugs![]()
Sorry maar deze moet nog even op je verjaardag
[ afbeelding ]
Ik vroeg het me ook serieus af eigenlijk hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ben en blijf je toch ook een über mispunt he
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is dat je zo ver weg zit, anders kwam ik je achterna.
hij was er gister nog maar gaf aan dat ie vandaag niet kwamquote:
Daarom lul ik soms wel domquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je bent gewoon een tof wijf, en ontkennen helpt niet![]()
300.quote:
Oh dat is niet erg hoor. Ja ik ben nog maagd, daar heb ik nooit een geheim van gemaakt. Maar dat gezeik over paardenmeisjes mag stoppenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook serieus af eigenlijk hoor
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Neuh, dat duurt nog een dikke maand
Gister ofzo?quote:
gisteren nog hier gezien inderdaadquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:59 schreef crv het volgende:
[..]
hij was er gister nog maar gaf aan dat ie vandaag niet kwam
Ok sorryquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is niet erg hoor. Ja ik ben nog maagd, daar heb ik nooit een geheim van gemaakt. Maar dat gezeik over paardenmeisjes mag stoppen
Oh, okee, ik had niet door dat die paardenmeisjes het gevoelige punt warenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is niet erg hoor. Ja ik ben nog maagd, daar heb ik nooit een geheim van gemaakt. Maar dat gezeik over paardenmeisjes mag stoppen
O my, dit is een slechte ontwikkeling voor de industrie.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:01 schreef Bellatrix het volgende:
Ik trek net aan men cig en hij smaakt naar kebab!
Gelukkigquote:
noteertquote:
Ah, dan ben ik geen idioot iigquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:01 schreef Bellatrix het volgende:
Elke idioot kent die docu toch wel onderhand.
ik zit er iedere dag tussen, en we hebben er paar op stal die echt geen straf zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:
Paardenmeisjes op stal?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit er iedere dag tussen, en we hebben er paar op stal die echt geen straf zijn
Ja. Daar heb ik dat ooit eens als voorbeeld gebruikt. Dat is toen finaal uit zijn verband gerukt, en iedereen die nou via via via (via via via via) varianten van die docu tegen komt vindt het leuk om mij als een totale pedofiel neer te zetten, en daar ben ik wel een beetje klaar mee. We hebben het over een, nogmaals, totaal uit zijn verband gerukte uitspraak van vijf en een half jaar geleden. De lol is er wel "goeddeels" vanaf nu. Al een tijdje.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok sorrywas een fopje. Waar komt 't eigenlijk vandaan? De FOK! Docu toch ofzo?
Je hebt die docu wel gezien? Good for u.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ik welmaar dat wisten jullie al.
Maar kom op, zeg het maar....
ja die met zo'n paardegebitquote:
To easyquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:03 schreef Loveless85 het volgende:
3 woorden. Dikke grote lul.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:04 schreef Loveless85 het volgende:
Paardenmeisjes zijn dikke perverts. Want; paarden. Als ze het voor de dierenliefde deden waren ze anders wel varkensmeisjes geworden, of dwerghamstermeisjes. Niemand geeft die dieren aandacht. Maar nee hoor... paarden....
Je bent een idioot maar we vinden je evengoed lief?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ik bedoelde er verder echt niks mee, daarom zei ik dus ook '/vrouw' erbij, omdat ik het 'paardenmeisje' alleen wat raar vond klinken. Verder zou ik niet eens meer weten wat je precies daar over paardenmeisjes zei, ik heb die docu een keer aangezet als achtergrondvermaak, dat was het. Dus til er niet te zwaar aanquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Daar heb ik dat ooit eens als voorbeeld gebruikt. Dat is toen finaal uit zijn verband gerukt, en iedereen die nou via via via (via via via via) varianten van die docu tegen komt vindt het leuk om mij als een totale pedofiel neer te zetten, en daar ben ik wel een beetje klaar mee. We hebben het over een, nogmaals, totaal uit zijn verband gerukt uitspraak van vijf en een half jaar geleden. De lol is er wel "goeddeels"vanaf nu. Al een tijdje.
Ik heb anders wel eens verhalen over een varkenslul gehoord....quote:
Ja, ik kan der hier niet aan komenquote:
Ik heb het over paarden.quote:
Kee cool. Sand darüber.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik bedoelde er verder echt niks mee, daarom zei ik dus ook '/vrouw' erbij, omdat ik het 'paardenmeisje' alleen wat raar vond klinken. Verder zou ik niet eens meer weten wat je precies daar over paardenmeisjes zei, ik heb die docu een keer aangezet als achtergrondvermaak, dat was het. Dus til er niet te zwaar aan
Maar dat ging toch niet over jou?quote:
stop maarquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb anders wel eens verhalen over een varkenslul gehoord....
schuurt welquote:
Nee die van olifanten danquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb het over paarden.Die hebben gewoon een grote lul.
ja, is lekkerste Bokbier en ik kan het niet krijgen.quote:
Kan PGR het niet opsturen in ruil voor zn broodje?quote:
je hebt geen idee waar je over lult, maar ja dat geldt voor alles waar je over praatquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:04 schreef Loveless85 het volgende:
Paardenmeisjes zijn dikke perverts. Want; paarden. Als ze het voor de dierenliefde deden waren ze anders wel varkensmeisjes geworden, of dwerghamstermeisjes. Niemand geeft die dieren aandacht. Maar nee hoor... paarden....
Net noemde je me nog maagdquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:07 schreef Loveless85 het volgende:
Jaja dat 'verhalen gehoord over' kennen we van je Tombo
Gut kerel, neem anders nog een biertje. Leer es een grapje herkennen...quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je hebt geen idee waar je over lult, maar ja dat geldt voor alles waar je over praat
nee en ik denk niet dat het nog aan gaat komenquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kan PGR het niet opsturen in ruil voor zn broodje?(is dat er al?
)
Relnichtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |