Die is laatst kapot gevallenquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Deksel, je hebt vooral een deksel nodig. Zit dat op je hapjespan?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:22 schreef conleche het volgende:
Hmmmm, dat is verre van ideaal. Het vocht verdampt dan. Je kan het ook in de oven proberen op heel lage stand en dan met alu-folie strak over je schaal.
Geen idee hoe je dat doet als je gewend bent om te drinken, maar 'vroeger' als iemand drinken ging halen, kwamen ze aan met een hoop bier voor de rest en 1 pak sap voor loveli. Best geinig, als enige nuchter zijjn.quote:Op zondag 10 oktober 2010 09:50 schreef neen het volgende:![]()
Ik ben ook een sukkel, ik zou net als pf even 2 week moeten kappen met alcohol ofzo. Hoe doe je dat nu op feestjes?
Of je gaat naar Ikea!quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Aluminium folie, ja? Dat kan ik eventueel proberen...
Oja, daar kan ik ook nog heen natuurlijk! En voor pannen hoef je alleen maar naar beneden..quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Of je gaat naar Ikea!![]()
de hel op zondag natuurlijk, maar draadjesvlees.......![]()
Die staat je goed!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
At the risk of another topic killing post:
Kijk mn nieuwe ketting!![]()
[ afbeelding ]
Even webcamshotje ivm snel en makkelijk
Tevens: plaatje van loveli![]()
Vriend van noemt bier sapquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen idee hoe je dat doet als je gewend bent om te drinken, maar 'vroeger' als iemand drinken ging halen, kwamen ze aan met een hoop bier voor de rest en 1 pak sap voor loveli. Best geinig, als enige nuchter zijjn.
qftquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:35 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Die staat je goed!
En again: jij bent zo pretty
Ik heb juist vrienden die tóch met alcohol terugkomen als ik om cola vraag omdat ze me gewoon niet gelovemquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:25 schreef loveli het volgende:
Geen idee hoe je dat doet als je gewend bent om te drinken, maar 'vroeger' als iemand drinken ging halen, kwamen ze aan met een hoop bier voor de rest en 1 pak sap voor loveli. Best geinig, als enige nuchter zijjn.
Ja dat heb ik ookquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:41 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb juist vrienden die tóch met alcohol terugkomen als ik om cola vraag omdat ze me gewoon niet gelovem
Moest na een week terugkomen, op de foto's waren geen rare dingen te zien. Het drukverband had officieel langer moeten blijven zitten, maar m'n tenen waren me te dik en ik wil douchen en met arnica smeren.quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:41 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb juist vrienden die tóch met alcohol terugkomen als ik om cola vraag omdat ze me gewoon niet gelovem
Wat rot van je enkel zegMoet daar niet nog eens naar gekeken worden door een dokter, als het nog steeds zo dik en paars is?
Wel snel weer terugdoen hoor!quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Moest na een week terugkomen, op de foto's waren geen rare dingen te zien. Het drukverband had officieel langer moeten blijven zitten, maar m'n tenen waren me te dik en ik wil douchen en met arnica smeren.
Doe eens wat meer voedsel eten voor je D... Koek, snoep en alcoholico laten staan is prima en bodypump ook. Niet te streng zijn voor jezelf als dat resulteert in vreetbuien, zo nu en dan mag je best een koekje hebben.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:06 schreef kucuk het volgende:
Ik kom mij maar weer eens aanmelden. Ik ben vanochtend nogal geschrokken. Ik ben namelijk de laatste tijd (3 maanden) zeker 3 kilo aangekomen en het roer moet weer om. Op dit moment ben ik 75 kilo bij 1.83m en ik wil graag naar 68 kilo. Dit wil ik bereiken door weer met bodypump te beginnen, snoep en koek te laten staan en geen alcohol meer te drinken.
Mijn planning voor vandaag:
O/L: wegens laat uit bed, twee pistoletjes met filet american
T: Banaan
S: 30 min fietsen naar werk
T: Meloen
A: Aardappelen, sperziebonen en sukadelapje
S: Kickboksen
En misschien nog een bakje kwark.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |