Ik moest nuance aanbrengen in het verhaal, I have no regrets!quote:
Te duur...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Zullen we orgie doen?
Goed voor de verbranding
Grazie, bellaaa!quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:01 schreef uniekhoorn het volgende:
MariaHij is tof!!
Te duur.. tsssssssssssssssssk
Echnie! Almere > Lelystad. Vanaf Almere gaan er tenminste directe treinen naar Utrecht en de rest van de wereldquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Lelystad > Almere!
Nouja niet geografisch gezien maar wel qua awesomeheid, om aforementioned reden!![]()
Want in Lelystad is mijn familieeee *muzieknootje*
Hoelang moet je eigenlijk in de trein zitten vanaf Almere naar Amsterdam? Is die afstand zo groot dat je op een plaats wilt wonen waar je je niet prettig voelt? Welk voordeel heeft Amsterdam nu voor jou?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:24 schreef Chicolate het volgende:
. Eigenlijk is Almere een kutstad, maar wel mijn kutstad en als ik klaar ben met studeren wil ik er waarschijnlijk weer wonen. Ik mis de fietspaden. Amsterdam is zó niet mijn stad.
Trein is maar 22 minuten. Maar hij komt maar 1x per halfuur, precies 1 over het uur, waardoor ik alsnog een uur tevoren weg moet tegenover 15 min fietsen. En alles voor mezelf hebben, zelf leven indelen is ook wel fijn. Ik voel me in mijn huisje prima op mijn plaats. En rond science park/zeeburg ook wel. Maar het doolhof dat het centrum heet, met zn eenrichtingfietspaden, dat is het gewoon niet voor mij, daarom ben ik blij dat ik in een buitenwijk woonquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoelang moet je eigenlijk in de trein zitten vanaf Almere naar Amsterdam? Is die afstand zo groot dat je op een plaats wilt wonen waar je je niet prettig voelt? Welk voordeel heeft Amsterdam nu voor jou?
Je woont ook niet echt in Adam, ik ook niet..quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:24 schreef Chicolate het volgende:
Uniek.
[..]
Echnie! Almere > Lelystad. Vanaf Almere gaan er tenminste directe treinen naar Utrecht en de rest van de wereld. Eigenlijk is Almere een kutstad, maar wel mijn kutstad en als ik klaar ben met studeren wil ik er waarschijnlijk weer wonen
. Ik mis de fietspaden. Amsterdam is zó niet mijn stad.
Ik heb geen spijt dat ik weg ben uit Almere, vlakbij je studie wonen is gewoon 10x handiger, maar sta ook niet te juichen ofzoquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben zoooooooo blij dat ik weg ben uit Almere en kan niet wachten om weer in de Pijp te wonen
Haven is een buitenwijkquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik woonde niet in een buitenwijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |