Rotterdam heeft best toffe plekken, je moet alleen goed zoeken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Tevens is Rotterdam idd een boutstad! Ben er twee keer geweest en het enige wat ik me kan herinneren is grijze grote gebouwen en [al dan niet op mij] scheldende tokkies! Ohja en een heel aardige dreadlockhippie! Maar dat was een Italiaanse toerist.
Is ook lastigquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook helemaal niet raar. Lastig om alles te combineren zodat het plaatje goed is! Goh, volgens mij word ik langzamerhand volwassen ofzo..
Als je er op kunt spugen, zit je in de buurt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
waarom zou je hem dan zachtjes pakken, als je er dan keihard aan rukt?
En tevens, dit is geen pijpen he!
Wat moet jij nou met een piemel-sig?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:03 schreef Viking84 het volgende:
Omg, uniek.
Die ga ik quoten voor m'n sig.
Pijnlijk moment, je dat te realiseren...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook helemaal niet raar. Lastig om alles te combineren zodat het plaatje goed is! Goh, volgens mij word ik langzamerhand volwassen ofzo..
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:39 schreef AKnynke het volgende:
boh, ik heb net zo hard gejankt terwijl ik aan het skypen was met de duutser..
ik verlang zo naar een eigen plekje, met m'n eigen meubels, spullen aan de muur en kookspullen...en een leuke baan. En een plek waar ik wat langer blijf. En de Duutser dichter bij, of in het zelfde appartement.
Eens met jou. Ook twee keer geweest en ik vond het echt zwaar deprimerendquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Tevens is Rotterdam idd een boutstad! Ben er twee keer geweest en het enige wat ik me kan herinneren is grijze grote gebouwen en [al dan niet op mij] scheldende tokkies! Ohja en een heel aardige dreadlockhippie! Maar dat was een Italiaanse toerist.
Dat zachtjes vastpakken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat was het precies dat je afschrok??
Waarmee?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:04 schreef Perruche het volgende:
[..]![]()
(niets zinnigs te zeggen dus dan maar een kusje, en sterkte)
Ah, een soort uitvergroot Lelystad dus!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Rotterdam heeft best toffe plekken, je moet alleen goed zoeken.
Da's de enige plek waar vik een piemel wil.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat moet jij nou met een piemel-sig?
Ceci n'est pas une pipe
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Da's de enige plek waar vik een piemel wil.
Ja, of met uniekje de 6equote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Da's de enige plek waar vik een piemel wil.
Nee, Rotterdam is toffer, veel toffer, dan Lelijkstad.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ah, een soort uitvergroot Lelystad dus!
Het wordt keigezellig. Ik voel het!quote:
Verkeerde werkwoordquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het wordt keigezellig. Ik voel het!
Dan ookquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het wordt keigezellig. Ik voel het!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ah, een soort uitvergroot Lelystad dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |