Dat wel maar we gaan met de autoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:34 schreef Sethje het volgende:
[..]
haha das een hele reis voor jou of niet?
hehe oke coolquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dat wel maar we gaan met de auto. Ik moet er nu gewoon een keer heen, lineup voor die prijs
!
3 incl. mijquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik woon in Haaksbergen, iets onder Hengelo/Enschede inderdaaddat wordt dan te ver omrijden voor jou, als ik ga zal ik dus zelf moeten rijden... al ken ik wel 2 mensen hier uit de buurt die Inshock ook wel zien zitten!
Yeeey!! Superthanksquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit de OP
Jeumig, mocht eens tijd worden!quote:
Lachen idd veel bekenden.. Jammer dat er volgend jaar geen nieuwe editie komt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:14 schreef Koepert het volgende:
Dus..... de aftermovie van Elementz festival staat ook online... k heb ze wel ns beter gezienmaar t blijft leuk in bijna elk shot van de menigte wel iemand te kennen
![]()
http://www.youtube.com/us(...)9225B/26/dApWtc1tNOU
Volgens mij moet dat nummer bij Bob zelf zoooo hard z'n strot uitkomen .. iedere set van 'm draait tie 'm welquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:54 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Prima nummertje!![]()
Enkele echte ontploffing op Fusion was toch weer tijdens Magic aan het eind van B-Front en Titan. Dat nummer gaat er altijd lekker op en omdat iedereen hem wel kent ging de hele zaal goed los voorzover ik zag
Edit: Nu Frequencerz @ Magic Show aan het naluisteren, wat blijft "Hyperdrive - The Punishment" ook een heerlijk nummer!![]()
![]()
![]()
setjes op mn spelert:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:11 schreef haakon het volgende:
Iemand hier die nog goeie livesetjes weet ?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:28 schreef Da_Ripper het volgende:
en 1 voor de tegeltjes:
[ afbeelding ][ afbeelding ]Van het feest des levens heeft niemand een Time-Table[ afbeelding ]
Die is geniaal, wanneer ben je jarig?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:28 schreef Da_Ripper het volgende:
en 1 voor de tegeltjes:
[ afbeelding ][ afbeelding ]Van het feest des levens heeft niemand een Time-Table[ afbeelding ]
Amen!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:28 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
en 1 voor de tegeltjes:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:28 schreef Da_Ripper het volgende:
en 1 voor de tegeltjes:
* 16meter pinkt een traantje weg.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:28 schreef Da_Ripper het volgende:
en 1 voor de tegeltjes:
Voor jou ook veel bekenden? Betekent dat dat je ook uit de buurt komt?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:19 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Jeumig, mocht eens tijd worden!
[..]
Lachen idd veel bekenden.. Jammer dat er volgend jaar geen nieuwe editie komt.
Vaag.... Zie PBquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:29 schreef poiuytr het volgende:
@Mind Illusion
Op de een of andere manier krijg ik jou setje niet van Speedyshare af, elke keer begint de wachttijd overnieuw. Wil hem graag downloaden. Als je eventueel nog mirrors heb wil je ze dan keer door pmen?
Zeker aanwezig! Vanaf 22.30 denk ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:02 schreef Mind.Illusion het volgende:
Gingen er overigens nog mensen van hier naar Strangerz morgen?
Jouw studie lijkt wel een beetje op de mijne, alleen ga ik meestal planten bestuderen, hamsters zoeken in holletjes of bijvoorbeeld vlindereitjes tellenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:19 schreef ElDani het volgende:
Zo, ook maar weer terug uit de ardennen stenen kijken voor de studie. Ga maar verder blijezen.
Gezelligquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:51 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Zeker aanwezig! Vanaf 22.30 denk ikIk hoop op veel gouwe ouwe en geen popiejopiehardcore op 't eind
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |